دوفصلنامه
نظریه و عمل در برنامه درسی
یکشنبه 20 آبان 1403
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
آمار نشریه
هیات تحریریه
اهداف و زمینهها
اخبار نشریه
پایگاه های نمایه کننده
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
فرآیند پذیرش مقالات
برای داوران
راهنمای داوران
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
قواعد اخلاقی انتشار
بایگانی مقالات زیر چاپ
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
لینک های مرتبط
دوره 11، شماره 21 - ( 1-1402 )
اصول طرح پژوهش در برنامه درسی: دقت، مرتبط بودن و مشارکت
1
زهرا گویا
چکیده
(1734 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(705 دریافت)
تأملی بر برنامه درسی زاید در رشته آموزش ابتدایی
2
مجید صالحی
،
مرضیه دهقانی
،
محدثه خطاط
چکیده
(3994 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(836 دریافت)
روش نمونهسازی مشارکتی بازیهای آموزشی دیجیتال با رویکرد تفکر طراحی در ارتقای یادگیری ریاضی ششم ابتدایی: موانع، تسهیلگرها و راهکارهای ادامه
3
احمد عربی
،
علی رضا عصاره
،
اسماعیل عظیمی
،
سید محمد رضا امام جمعه
چکیده
(3628 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(697 دریافت)
تدوین راهنمای عمل برنامه درسی تلفیقی( یکپارچه)پایه سوم ابتدایی
4
سارا جلال پور
،
پروین احمدی
،
پروین صمدی
چکیده
(3813 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1097 دریافت)
تأملی بر الگوهای برنامهدرسی مونته سوری، والدورف و بانک استریت در سه محور؛ عاملیت کودک، ارزشیابی و محیط یادگیری.
5
معصومه کیانی
چکیده
(3375 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(772 دریافت)
تبیین نظریهپردازی شخصی اعضای هیأت علمی از نظر متخصصان و تعیین دیدگاههای مدرسان نمونه دانشگاه اصفهان پیرامون نقش آفرینی آن در عرصه تعالی تدریس
6
یعقوب لهرابی
،
فریدون شریفیان
،
سید ابراهیم میرشاه جعفری
چکیده
(2374 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(598 دریافت)
طراحی الگوی برنامه درسی سواد چندفرهنگی دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان
7
سعیده افضلی
،
علیرضا صادقی
،
نعمت اله موسی پور
،
مصطفی قادری
چکیده
(2712 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(763 دریافت)
چالشهای دانشآموزان در ساخت اثباتهای هندسی
8
فاطمه احمدپور
چکیده
(2588 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(640 دریافت)
واکاوی کنش حرفه ای آموزشگران رشته آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان در زمینه دانش پداگوژی محتوا
9
نسرین مهدوی
،
زهرا نیکنام
،
محمد عطاران
،
نعمت اله موسی پور
چکیده
(2581 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(699 دریافت)
زیرساختارهای کسر و جایگاه آن در کتابهای ریاضی دوره ابتدایی ایران
10
مهدخت نقیبی
چکیده
(4099 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1135 دریافت)
واکاوی برنامه درسی متناسب با ویژگیهای نسل z
11
زهرا پروازی مقدم
،
کوروش فتحی واجارگاه
،
کامبیز پوشنه
،
علی اکبر خسروی بابادی
چکیده
(2812 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(879 دریافت)
نگاهی تحلیلی انتقادی به برنامه درسی اسلامی صورت گرا
12
فاطمه سادات جعفرنیا
،
مقصود امین خندقی
چکیده
(2673 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(623 دریافت)
بررسی میزان توجه به مؤلفههای طرح خوانا در محتوای برنامه درسی فارسی دوره دوم ابتدایی
13
کریم مهدیخانلو
،
سولماز نورآبادی
چکیده
(2714 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(771 دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS