دوفصلنامه
نظریه و عمل در برنامه درسی
جمعه 30 شهریور 1403
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
آمار نشریه
هیات تحریریه
اهداف و زمینهها
اخبار نشریه
پایگاه های نمایه کننده
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
فرآیند پذیرش مقالات
برای داوران
راهنمای داوران
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
قواعد اخلاقی انتشار
بایگانی مقالات زیر چاپ
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
لینک های مرتبط
دوره 11، شماره 21 - ( 1-1402 )
اصول طرح پژوهش در برنامه درسی: دقت، مرتبط بودن و مشارکت
1
زهرا گویا
چکیده
(1543 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(613 دریافت)
تأملی بر برنامه درسی زاید در رشته آموزش ابتدایی
2
مجید صالحی
،
مرضیه دهقانی
،
محدثه خطاط
چکیده
(3605 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(739 دریافت)
روش نمونهسازی مشارکتی بازیهای آموزشی دیجیتال با رویکرد تفکر طراحی در ارتقای یادگیری ریاضی ششم ابتدایی: موانع، تسهیلگرها و راهکارهای ادامه
3
احمد عربی
،
علی رضا عصاره
،
اسماعیل عظیمی
،
سید محمد رضا امام جمعه
چکیده
(3270 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(613 دریافت)
تدوین راهنمای عمل برنامه درسی تلفیقی( یکپارچه)پایه سوم ابتدایی
4
سارا جلال پور
،
پروین احمدی
،
پروین صمدی
چکیده
(3247 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(864 دریافت)
تأملی بر الگوهای برنامهدرسی مونته سوری، والدورف و بانک استریت در سه محور؛ عاملیت کودک، ارزشیابی و محیط یادگیری.
5
معصومه کیانی
چکیده
(2900 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(668 دریافت)
تبیین نظریهپردازی شخصی اعضای هیأت علمی از نظر متخصصان و تعیین دیدگاههای مدرسان نمونه دانشگاه اصفهان پیرامون نقش آفرینی آن در عرصه تعالی تدریس
6
یعقوب لهرابی
،
فریدون شریفیان
،
سید ابراهیم میرشاه جعفری
چکیده
(1946 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(514 دریافت)
طراحی الگوی برنامه درسی سواد چندفرهنگی دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان
7
سعیده افضلی
،
علیرضا صادقی
،
نعمت اله موسی پور
،
مصطفی قادری
چکیده
(2414 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(663 دریافت)
چالشهای دانشآموزان در ساخت اثباتهای هندسی
8
فاطمه احمدپور
چکیده
(2315 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(547 دریافت)
واکاوی کنش حرفه ای آموزشگران رشته آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان در زمینه دانش پداگوژی محتوا
9
نسرین مهدوی
،
زهرا نیکنام
،
محمد عطاران
،
نعمت اله موسی پور
چکیده
(2312 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(586 دریافت)
زیرساختارهای کسر و جایگاه آن در کتابهای ریاضی دوره ابتدایی ایران
10
مهدخت نقیبی
چکیده
(3661 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(828 دریافت)
واکاوی برنامه درسی متناسب با ویژگیهای نسل z
11
زهرا پروازی مقدم
،
کوروش فتحی واجارگاه
،
کامبیز پوشنه
،
علی اکبر خسروی بابادی
چکیده
(2485 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(772 دریافت)
نگاهی تحلیلی انتقادی به برنامه درسی اسلامی صورت گرا
12
فاطمه سادات جعفرنیا
،
مقصود امین خندقی
چکیده
(2309 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(540 دریافت)
بررسی میزان توجه به مؤلفههای طرح خوانا در محتوای برنامه درسی فارسی دوره دوم ابتدایی
13
کریم مهدیخانلو
،
سولماز نورآبادی
چکیده
(2363 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(631 دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS