دوفصلنامه
نظریه و عمل در برنامه درسی
پنجشنبه 8 آبان 1404
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
آمار نشریه
هیات تحریریه
اهداف و زمینهها
اخبار نشریه
پایگاه های نمایه کننده
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
نمایه نویسندگان
نمایه واژه های کلیدی
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
فرآیند پذیرش مقالات
برای داوران
راهنمای داوران
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
قواعد اخلاقی انتشار
بایگانی مقالات زیر چاپ
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
لینک های مرتبط
دوره 1، شماره 1 - ( 11-1392 )
برنامه درسی تربیت معلم و الگوی اجرائی مشارکتی آن؛ راهبرد تحولی برای تربیت معلم در ایران
ص. 26-5
محمود مهرمحمدی
چکیده
(19009 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(9130 دریافت)
رویکردهای معلمان ریاضی به «گوش دادن» در کلاس های درس: یک مطالعه پدیدارنگاری
ص. 48-27
زهرا گویا
،
محمدرضا فدایی
،
زینب آگاه
چکیده
(14856 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(4501 دریافت)
تحلیل تاریخی معانی و مقاصد نومفهوم گرایی در رشته ی مطالعات برنامه درسی
ص. 72-49
مصطفی قادری
چکیده
(40629 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(10902 دریافت)
تعیین ملاک های سنجش اثربخشی دوره های آموزش مجازی حوزوی
ص. 100-73
فرهاد سراجی
،
حجت الاسلام سید حمید حسینی
،
عبدالرحیم سرو دلیر
چکیده
(10526 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(3826 دریافت)
میزان تحقق اهداف دانشی برنامه درسی فیزیک 3 و آزمایشگاه آن در دوره متوسطه
ص. 122-101
مرضیه اژدری
،
نعمتاله موسیپور
،
مسعود صدرالاشرافی
چکیده
(12170 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(5321 دریافت)
بررسی و تدوین مهارت ها وصلاحیت هایICT موردنیاز معلمان در فرایند آموزش و یادگیری
ص. 146-123
شیرین دوائی
،
سید محمدرضا امام جمعه
،
غلامعلی احمدی
چکیده
(17235 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(7230 دریافت)
جایگاه مولفه های حقوق بشر در محتوای کتاب های درسی دوره ی آموزش ابتدایی ایران
ص. 168-147
مجید علی عسگری
،
حسین چهارباشلو
،
عاطفه عطاران
چکیده
(17745 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(5356 دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS