دوفصلنامه
نظریه و عمل در برنامه درسی
چهارشنبه 3 اردیبهشت 1404
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
◆
درباره نشریه
آمار نشریه
هیات تحریریه
اهداف و زمینهها
اخبار نشریه
پایگاه های نمایه کننده
آرشیو مجله و مقالات
◆
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
نمایه نویسندگان
نمایه واژه های کلیدی
برای نویسندگان
◆
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
فرآیند پذیرش مقالات
برای داوران
◆
راهنمای داوران
ثبت نام و اشتراک
◆
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تسهیلات پایگاه
◆
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
قواعد اخلاقی انتشار
بایگانی مقالات زیر چاپ
تماس با ما
◆
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
لینک های مرتبط
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
آمار نشریه
هیات تحریریه
اهداف و زمینهها
اخبار نشریه
پایگاه های نمایه کننده
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
نمایه نویسندگان
نمایه واژه های کلیدی
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
فرآیند پذیرش مقالات
برای داوران
راهنمای داوران
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
قواعد اخلاقی انتشار
بایگانی مقالات زیر چاپ
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
لینک های مرتبط
دوره ۱، شماره ۲ - ( ۱۲-۱۳۹۲ )
تجربه حرفهای اساتید در ارتباط با پدیده تدریس اثربخش در آموزش عالی
ص. ۲۶-۵
خلیل غلامی
،
محمد اسدی
چکیده
(۱۶۹۱۲ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۷۵۹۱ دریافت)
آموزش در خانه: بدیل مدرسه
ص. ۴۶-۲۷
محمد عطاران
،
صغری ملکی
چکیده
(۱۴۰۲۳ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۱۰۵۱۸ دریافت)
تبیین انتظارات متقابل جامعه علمی مطالعات برنامه درسی و نظام آموزشی: بحثی در زمینه بازسازی منزلت حرفه ای رشته و دانشآموختگان آن در جامعه ایران
ص. ۶۴-۴۷
محمود مهرمحمدی
چکیده
(۱۲۵۹۷ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۳۵۰۶ دریافت)
نقد و بررسی «اهداف تفصیلی فعالیتهای دوره پیشدبستانی» در برنامه درسی ملّی جمهوری اسلامی ایران از منظر رویکرد اسلامی عمل
ص. ۹۸-۶۵
نرگس سجادیه
،
سعید آزادمنش
چکیده
(۱۳۸۳۳ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۱۰۱۷۱ دریافت)
تبیین چارچوب نظری ابعاد و مؤلفههای نگرش جامع پژوهشگری و طراحی عناصر عمومی آن در برنامه درسی مدرسه ای
ص. ۱۲۴-۹۹
عطیه سادات حسینی یزدی
،
مهدی سبحانی نژاد
چکیده
(۱۳۵۶۳ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۱۱۴۶۰ دریافت)
روششناسی پژوهش های داخلی و خارجی مربوط به حوزه برنامه درسی در آموزش عالی
ص. ۱۴۸-۱۲۵
محمد رحمان پور
،
احمدرضا نصر اصفهانی
چکیده
(۱۴۸۰۲ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۷۶۱۲ دریافت)
رویکرد تلفیقی در برنامه ی درسی تربیتبدنی مقطع ابتدایی: تبیین امکان از دیدگاه متخصصان
ص. ۱۶۴-۱۴۹
حمیده یاقوتی
،
محمد جوادی پور
،
علی اکبر خسروی
چکیده
(۲۰۱۲۱ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۱۲۳۱۷ دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS