دوفصلنامه
نظریه و عمل در برنامه درسی
سه شنبه 18 شهریور 1404
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
آمار نشریه
هیات تحریریه
اهداف و زمینهها
اخبار نشریه
پایگاه های نمایه کننده
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
نمایه نویسندگان
نمایه واژه های کلیدی
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
فرآیند پذیرش مقالات
برای داوران
راهنمای داوران
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
قواعد اخلاقی انتشار
بایگانی مقالات زیر چاپ
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
لینک های مرتبط
دوره 1، شماره 2 - ( 12-1392 )
تجربه حرفهای اساتید در ارتباط با پدیده تدریس اثربخش در آموزش عالی
ص. 26-5
خلیل غلامی
،
محمد اسدی
چکیده
(17409 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(7743 دریافت)
آموزش در خانه: بدیل مدرسه
ص. 46-27
محمد عطاران
،
صغری ملکی
چکیده
(14582 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(10662 دریافت)
تبیین انتظارات متقابل جامعه علمی مطالعات برنامه درسی و نظام آموزشی: بحثی در زمینه بازسازی منزلت حرفه ای رشته و دانشآموختگان آن در جامعه ایران
ص. 64-47
محمود مهرمحمدی
چکیده
(13145 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(3636 دریافت)
نقد و بررسی «اهداف تفصیلی فعالیتهای دوره پیشدبستانی» در برنامه درسی ملّی جمهوری اسلامی ایران از منظر رویکرد اسلامی عمل
ص. 98-65
نرگس سجادیه
،
سعید آزادمنش
چکیده
(14327 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(10358 دریافت)
تبیین چارچوب نظری ابعاد و مؤلفههای نگرش جامع پژوهشگری و طراحی عناصر عمومی آن در برنامه درسی مدرسه ای
ص. 124-99
عطیه سادات حسینی یزدی
،
مهدی سبحانی نژاد
چکیده
(14082 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(11758 دریافت)
روششناسی پژوهش های داخلی و خارجی مربوط به حوزه برنامه درسی در آموزش عالی
ص. 148-125
محمد رحمان پور
،
احمدرضا نصر اصفهانی
چکیده
(15224 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(7764 دریافت)
رویکرد تلفیقی در برنامه ی درسی تربیتبدنی مقطع ابتدایی: تبیین امکان از دیدگاه متخصصان
ص. 164-149
حمیده یاقوتی
،
محمد جوادی پور
،
علی اکبر خسروی
چکیده
(20718 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(12530 دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS