دوفصلنامه
نظریه و عمل در برنامه درسی
پنجشنبه 22 خرداد 1404
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
◆
درباره نشریه
آمار نشریه
هیات تحریریه
اهداف و زمینهها
اخبار نشریه
پایگاه های نمایه کننده
آرشیو مجله و مقالات
◆
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
نمایه نویسندگان
نمایه واژه های کلیدی
برای نویسندگان
◆
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
فرآیند پذیرش مقالات
برای داوران
◆
راهنمای داوران
ثبت نام و اشتراک
◆
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تسهیلات پایگاه
◆
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
قواعد اخلاقی انتشار
بایگانی مقالات زیر چاپ
تماس با ما
◆
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
لینک های مرتبط
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
آمار نشریه
هیات تحریریه
اهداف و زمینهها
اخبار نشریه
پایگاه های نمایه کننده
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
نمایه نویسندگان
نمایه واژه های کلیدی
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
فرآیند پذیرش مقالات
برای داوران
راهنمای داوران
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
قواعد اخلاقی انتشار
بایگانی مقالات زیر چاپ
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
لینک های مرتبط
دوره ۲، شماره ۳ - ( ۶-۱۳۹۳ )
آموزش ریاضی چه نیست؟!
ص. ۲۴-۱
زهرا گویا
چکیده
(۱۴۸۹۲ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۷۲۹۳ دریافت)
ویژگیهای مسائل کلامی ریاضی دوره راهنمایی و راهکارهای تسهیل فرایند حل آنها
ص. ۴۶-۲۵
مجید حق وردی
چکیده
(۱۵۲۱۵ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۴۸۶۶ دریافت)
رد پای آموزش ریاضی واقعیتمدار در ریاضیات مدرسهای در ایران
ص. ۷۰-۴۷
سهیلا غلامآزاد
چکیده
(۱۵۹۴۳ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۶۱۸۸ دریافت)
بررسی کتابهای درسی ریاضی دوره متوسطه از شروع آموزش رسمی در ایران
ص. ۹۲-۷۱
مانی رضایی
چکیده
(۱۷۱۳۲ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۵۸۶۳ دریافت)
مدلسازی و کاربردها: گزارش یک پژوهش
ص. ۱۱۶-۹۳
ابوالفضل رفیع پور
چکیده
(۱۷۲۸۳ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۱۱۱۴۹ دریافت)
بررسی فرایند طرح مسئله در آموزش ریاضی
ص. ۱۴۰-۱۱۷
مجتبی اسکندری
،
ابراهیم ریحانی
چکیده
(۱۹۵۷۲ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۸۹۶۴ دریافت)
ارایه الگویی برای ارتقای توانمندی معلمان دوره ابتدایی، به منظور پرورش استدلال جبری و تفکر تابعی دانشآموزان
ص. ۱۶۲-۱۴۱
نسیم اصغری
چکیده
(۱۲۴۰۱ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۴۲۹۱ دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS