دوفصلنامه
نظریه و عمل در برنامه درسی
جمعه 30 شهریور 1403
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
آمار نشریه
هیات تحریریه
اهداف و زمینهها
اخبار نشریه
پایگاه های نمایه کننده
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
فرآیند پذیرش مقالات
برای داوران
راهنمای داوران
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
قواعد اخلاقی انتشار
بایگانی مقالات زیر چاپ
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
لینک های مرتبط
دوره 2، شماره 3 - ( 6-1393 )
آموزش ریاضی چه نیست؟!
ص. 24-1
زهرا گویا
چکیده
(12485 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(6690 دریافت)
ویژگیهای مسائل کلامی ریاضی دوره راهنمایی و راهکارهای تسهیل فرایند حل آنها
ص. 46-25
مجید حق وردی
چکیده
(13079 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(4345 دریافت)
رد پای آموزش ریاضی واقعیتمدار در ریاضیات مدرسهای در ایران
ص. 70-47
سهیلا غلامآزاد
چکیده
(13111 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(5657 دریافت)
بررسی کتابهای درسی ریاضی دوره متوسطه از شروع آموزش رسمی در ایران
ص. 92-71
مانی رضایی
چکیده
(14405 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(5401 دریافت)
مدلسازی و کاربردها: گزارش یک پژوهش
ص. 116-93
ابوالفضل رفیع پور
چکیده
(14552 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(10588 دریافت)
بررسی فرایند طرح مسئله در آموزش ریاضی
ص. 140-117
مجتبی اسکندری
،
ابراهیم ریحانی
چکیده
(16950 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(8422 دریافت)
ارایه الگویی برای ارتقای توانمندی معلمان دوره ابتدایی، به منظور پرورش استدلال جبری و تفکر تابعی دانشآموزان
ص. 162-141
نسیم اصغری
چکیده
(9981 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(3828 دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS