دوفصلنامه
نظریه و عمل در برنامه درسی
جمعه 22 فروردین 1404
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
◆
درباره نشریه
آمار نشریه
هیات تحریریه
اهداف و زمینهها
اخبار نشریه
پایگاه های نمایه کننده
آرشیو مجله و مقالات
◆
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
برای نویسندگان
◆
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
فرآیند پذیرش مقالات
برای داوران
◆
راهنمای داوران
ثبت نام و اشتراک
◆
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تسهیلات پایگاه
◆
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
قواعد اخلاقی انتشار
بایگانی مقالات زیر چاپ
تماس با ما
◆
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
لینک های مرتبط
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
آمار نشریه
هیات تحریریه
اهداف و زمینهها
اخبار نشریه
پایگاه های نمایه کننده
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
فرآیند پذیرش مقالات
برای داوران
راهنمای داوران
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
قواعد اخلاقی انتشار
بایگانی مقالات زیر چاپ
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
لینک های مرتبط
دوره ۲، شماره ۳ - ( ۶-۱۳۹۳ )
آموزش ریاضی چه نیست؟!
ص. ۲۴-۱
زهرا گویا
چکیده
(۱۴۲۵۲ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۷۱۶۳ دریافت)
ویژگیهای مسائل کلامی ریاضی دوره راهنمایی و راهکارهای تسهیل فرایند حل آنها
ص. ۴۶-۲۵
مجید حق وردی
چکیده
(۱۴۶۳۳ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۴۷۶۱ دریافت)
رد پای آموزش ریاضی واقعیتمدار در ریاضیات مدرسهای در ایران
ص. ۷۰-۴۷
سهیلا غلامآزاد
چکیده
(۱۵۱۷۱ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۶۰۷۶ دریافت)
بررسی کتابهای درسی ریاضی دوره متوسطه از شروع آموزش رسمی در ایران
ص. ۹۲-۷۱
مانی رضایی
چکیده
(۱۶۳۵۹ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۵۷۶۰ دریافت)
مدلسازی و کاربردها: گزارش یک پژوهش
ص. ۱۱۶-۹۳
ابوالفضل رفیع پور
چکیده
(۱۶۵۷۷ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۱۱۰۳۴ دریافت)
بررسی فرایند طرح مسئله در آموزش ریاضی
ص. ۱۴۰-۱۱۷
مجتبی اسکندری
،
ابراهیم ریحانی
چکیده
(۱۸۹۱۶ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۸۸۳۰ دریافت)
ارایه الگویی برای ارتقای توانمندی معلمان دوره ابتدایی، به منظور پرورش استدلال جبری و تفکر تابعی دانشآموزان
ص. ۱۶۲-۱۴۱
نسیم اصغری
چکیده
(۱۱۷۴۷ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۴۱۸۴ دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS