دوفصلنامه
نظریه و عمل در برنامه درسی
پنجشنبه 4 اردیبهشت 1404
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
◆
درباره نشریه
آمار نشریه
هیات تحریریه
اهداف و زمینهها
اخبار نشریه
پایگاه های نمایه کننده
آرشیو مجله و مقالات
◆
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
نمایه نویسندگان
نمایه واژه های کلیدی
برای نویسندگان
◆
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
فرآیند پذیرش مقالات
برای داوران
◆
راهنمای داوران
ثبت نام و اشتراک
◆
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تسهیلات پایگاه
◆
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
قواعد اخلاقی انتشار
بایگانی مقالات زیر چاپ
تماس با ما
◆
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
لینک های مرتبط
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
آمار نشریه
هیات تحریریه
اهداف و زمینهها
اخبار نشریه
پایگاه های نمایه کننده
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
نمایه نویسندگان
نمایه واژه های کلیدی
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
فرآیند پذیرش مقالات
برای داوران
راهنمای داوران
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
قواعد اخلاقی انتشار
بایگانی مقالات زیر چاپ
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
لینک های مرتبط
دوره ۲، شماره ۴ - ( ۱۲-۱۳۹۳ )
طراحی و ساخت آزمونی برای صلاحیتهای شناختی سواد ریاضی دانشآموزان ایرانی بر مبنای مطالعات پیزا
ص. ۳۴-۵
مریم محسن پور
،
زهرا گویا
،
محسن شکوهی یکتا
،
علیرضا کیامنش
،
عباس بازرگان
چکیده
(۱۱۱۱۹ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۵۲۵۴ دریافت)
بررسی سطح خود تعیینگری دانشجویان دورههای مجازی دانشگاه مهر البرز با توجه به اصول و مؤلفههای رویکرد هتاگوژی
ص. ۶۰-۳۵
بهار سلیمانی
،
رضوان حکیم زاده
،
نوروزعلی کرمدوست
چکیده
(۱۰۴۸۳ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۶۲۹۸ دریافت)
ارزیابی کیفیت برنامههای درسی میانرشتهای علوم انسانی در نظام دانشگاهی ایران
ص. ۸۴-۶۱
سولماز نورآبادی
،
نعمت الله موسی پور
،
مجید علی عسگری
،
غلامرضا حاجی حسین نژاد
چکیده
(۱۰۰۴۵ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۵۰۵۹ دریافت)
در جستوجوی مدل برنامۀدرسی برای رشد سرمایۀ فرهنگی خانواده موفقیت تحصیلی فرزندان
ص. ۱۱۰-۸۵
حسنعلی میرزابیگی
چکیده
(۱۳۱۸۶ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۲۹۳۸ دریافت)
تحلیل محتوای کتاب درسی ریاضی پایه ششم ابتدایی مبتنی بر الگوی خلاقیت پلسک
ص. ۱۳۴-۱۱۱
رضا رحیمی
،
علیرضا عصاره
،
بهرام صالح صدق پور
چکیده
(۲۷۷۴۵ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۲۳۸۸۰ دریافت)
واکاوی تجارب معلمان زن در تدریس هنر در مدارس ابتدایی: یک پژوهش کیفی
ص. ۱۶۰-۱۳۵
ملیحه ذوالفقاری
،
مرجان کیان
چکیده
(۷۷۵۹ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۵۵۴۰ دریافت)
تبیین قابلیتهای دیسیپلینی برنامهدرسی و تعیین جایگاه آن در طبقهبندی دیسیپلینهای علمی
ص. ۱۸۴-۱۶۱
فریدون شریفیان
،
محمود مهرمحمدی
چکیده
(۱۰۳۸۱ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۸۲۱۶ دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS