You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites
طراحی و اعتبارسنجی الگوی مفهومی کاهش فاصلۀ برنامۀدرسی قصد شده، اجرا شده و کسب شده در نظام آموزش عمومی ایران محسن حاجی تبار فیروزجائی، حسن ملکی، غلامعلی احمدی
چکیده -
متن کامل (PDF)
نقش الگوی آموزشهای کارآفرینی گدارکسب وکار (KAB) بر مهارتهای کارآفرینی کارآموزان مراکزآموزش فنی وحرفه ای عباس شکاری، احسان زارعی سبهتی، علی یزدخواستی
چکیده -
متن کامل (PDF)
چالش های برنامۀ درسی مطالعات اجتماعی دورۀ ابتدایی در تربیت شهروندی – اجتماعی براساس مدل تایلر رضا فزونی شره جینی، موسی پیری، سیروس اسدیان
چکیده -
متن کامل (PDF)
تدریس به روش معکوس در آموزش عالی: روایت های یک مدرس دانشگاه زینب گلزاری، محمد عطاران
چکیده -
متن کامل (PDF)
نقش فرهنگ معلمی در مواجهه با تغییرات برنامه درسی ریاضیات پایه هفتم بنفشه داداشی، نعمت اله موسی پور، سعید صفائی موحد
چکیده -
متن کامل (PDF)
جستجوی مبانی نظریه برنامهدرسی عمل رایزنانه شواب در اندیشههای ارسطو، دیویی و هابرماس اصغر سلطانی
چکیده -
متن کامل (PDF)
تجارب دانشجومعلمان از نقش مربی در پیوند نظر و عمل در برنامه کارورزی اعظم جمشیدی توانا، محمدرضا امام جمعه، علیرضا عصاره
چکیده -
متن کامل (PDF)
Back to Original Issue