دوفصلنامه
نظریه و عمل در برنامه درسی
سه شنبه 26 فروردین 1404
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
◆
درباره نشریه
آمار نشریه
هیات تحریریه
اهداف و زمینهها
اخبار نشریه
پایگاه های نمایه کننده
آرشیو مجله و مقالات
◆
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
برای نویسندگان
◆
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
فرآیند پذیرش مقالات
برای داوران
◆
راهنمای داوران
ثبت نام و اشتراک
◆
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تسهیلات پایگاه
◆
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
قواعد اخلاقی انتشار
بایگانی مقالات زیر چاپ
تماس با ما
◆
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
لینک های مرتبط
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
آمار نشریه
هیات تحریریه
اهداف و زمینهها
اخبار نشریه
پایگاه های نمایه کننده
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
فرآیند پذیرش مقالات
برای داوران
راهنمای داوران
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
قواعد اخلاقی انتشار
بایگانی مقالات زیر چاپ
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
لینک های مرتبط
دوره ۴، شماره ۷ - ( ۶-۱۳۹۵ )
طراحی و اعتبارسنجی الگوی مفهومی کاهش فاصلۀ برنامۀدرسی قصد شده، اجرا شده و کسب شده در نظام آموزش عمومی ایران
ص. ۳۰-۵
10.18869/acadpub.cstp.4.7.5
محسن حاجی تبار فیروزجائی
،
حسن ملکی
،
غلامعلی احمدی
چکیده
(۱۰۶۷۳ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۳۸۸۱ دریافت)
نقش الگوی آموزشهای کارآفرینی گدارکسب وکار (KAB) بر مهارتهای کارآفرینی کارآموزان مراکزآموزش فنی وحرفه ای
ص. ۵۴-۳۱
10.18869/acadpub.cstp.4.7.31
عباس شکاری
،
احسان زارعی سبهتی
،
علی یزدخواستی
چکیده
(۱۰۳۷۴ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۵۶۴۹ دریافت)
چالش های برنامۀ درسی مطالعات اجتماعی دورۀ ابتدایی در تربیت شهروندی – اجتماعی براساس مدل تایلر
ص. ۸۰-۵۵
10.18869/acadpub.cstp.4.7.55
رضا فزونی شره جینی
،
موسی پیری
،
سیروس اسدیان
چکیده
(۱۵۸۵۱ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۱۲۷۷۴ دریافت)
تدریس به روش معکوس در آموزش عالی: روایت های یک مدرس دانشگاه
ص. ۱۳۶-۸۱
10.18869/acadpub.cstp.4.7.81
زینب گلزاری
،
محمد عطاران
چکیده
(۱۶۰۸۱ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۱۷۸۸۲ دریافت)
نقش فرهنگ معلمی در مواجهه با تغییرات برنامه درسی ریاضیات پایه هفتم
ص. ۱۶۶-۱۳۷
10.18869/acadpub.cstp.4.7.137
بنفشه داداشی
،
نعمت اله موسی پور
،
سعید صفائی موحد
چکیده
(۱۰۰۹۲ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۵۶۸۶ دریافت)
جستجوی مبانی نظریه برنامهدرسی عمل رایزنانه شواب در اندیشههای ارسطو، دیویی و هابرماس
ص. ۱۹۶-۱۶۷
10.18869/acadpub.cstp.4.7.167
اصغر سلطانی
چکیده
(۱۰۳۲۵ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۳۲۸۵ دریافت)
تجارب دانشجومعلمان از نقش مربی در پیوند نظر و عمل در برنامه کارورزی
ص. ۲۲۶-۱۹۷
10.18869/acadpub.cstp.4.7.197
اعظم جمشیدی توانا
،
محمدرضا امام جمعه
،
علیرضا عصاره
چکیده
(۱۰۳۰۶ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۳۹۳۸ دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS