دوفصلنامه
نظریه و عمل در برنامه درسی
دوشنبه 18 فروردین 1404
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
◆
درباره نشریه
آمار نشریه
هیات تحریریه
اهداف و زمینهها
اخبار نشریه
پایگاه های نمایه کننده
آرشیو مجله و مقالات
◆
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
برای نویسندگان
◆
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
فرآیند پذیرش مقالات
برای داوران
◆
راهنمای داوران
ثبت نام و اشتراک
◆
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تسهیلات پایگاه
◆
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
قواعد اخلاقی انتشار
بایگانی مقالات زیر چاپ
تماس با ما
◆
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
لینک های مرتبط
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
آمار نشریه
هیات تحریریه
اهداف و زمینهها
اخبار نشریه
پایگاه های نمایه کننده
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
فرآیند پذیرش مقالات
برای داوران
راهنمای داوران
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
قواعد اخلاقی انتشار
بایگانی مقالات زیر چاپ
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
لینک های مرتبط
دوره ۸، شماره ۱۵ - ( ۱-۱۳۹۹ )
تجربۀ زیسته استادان راهنمای برنامه جدید کارورزی تربیت معلم ایران
ص. ۳۶-۵
منصوره ایران نژاد
،
مریم صفرنواده
،
نعمت الله موسی پور
،
محبوبه اظهری
،
عبدالسعید محمدشفیعی
چکیده
(۱۲۰۵۶ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۲۸۵۴ دریافت)
نظریه پردازی در برنامه درسی: تبیینِ تفهمی تجربه های تربیتی
ص. ۷۰-۳۷
علیرضا هوشمند
،
بختیار شعبانی ورکی
،
مقصود امین خندقی
،
علی مقیمی
چکیده
(۶۷۰۹ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۲۲۷۷ دریافت)
بررسی سطح تسلط دانشآموزان دختر دوره دوم ابتدایی روی محتوای دروس علوم و ریاضیات: تأملی بر معیار «قابلیت یادگیری» در انتخاب محتوای برنامه درسی
ص. ۱۰۶-۷۱
نسرین نجاتی برزکی
،
سید احمد مدنی
،
محمد امینی
چکیده
(۵۸۱۷ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۱۷۹۶ دریافت)
کندوکاو در حوزه ویژگی های برنامه درسی مرجع زبان آموزی دوره ابتدایی
ص. ۱۵۰-۱۰۷
نادر سلسبیلی
چکیده
(۶۱۱۴ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۱۷۰۲ دریافت)
نحوه معرفی جبر در کتاب های درسی ریاضی در دوره های مختلف تاریخی در ایران و ارتباط آن با چگونگی سازماندهی مبحث جبر در کتاب ریاضی پایه هفتم توسط معلمان ریاضی
ص. ۱۹۲-۱۵۱
سیده صدیقه عسگری
،
احمدرضا نصر
،
محمدجواد لیاقتدار
،
ابراهیم ریحانی
چکیده
(۶۸۵۰ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۲۳۱۵ دریافت)
چالشهای اجرای ارزشیابی توصیفی درس ریاضی در دوره ابتدائی در ایران از دیدگاه معلمان
ص. ۲۲۸-۱۹۳
مرتضی مرتضوی
،
زهرا گویا
،
حسن ملکی
،
سهیلا غلام آزاد
چکیده
(۶۰۲۷ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۲۱۸۸ دریافت)
ارتقای عملکرد هنرستانهای فنیوحرفهای استان آذربایجان غربی به مثابه سازمانهای کارآفرین مبتنی بر مدل پارادایمی نظریه برخاسته از دادهها
ص. ۲۷۶-۲۲۹
نیلوفر مرتضی نژاد
چکیده
(۴۳۵۷ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۱۶۵۹ دریافت)
طراحی، اجرا و ارزشیابی یادگیری الکترونیکی بر اساس پارادیم سوم و پارادیم چهارم نظریه کاشمن و مقایسه آنها (از نظر میزان پیشرفت تحصیلی، انگیزه و رضایت دانشجویان آموزش پزشکی)
ص. ۳۱۰-۲۷۷
مریم قاسمی
،
هاشم فردانش
،
جواد حاتمی
،
سلیمان احمدی
چکیده
(۱۱۶۴۳ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۱۳۷۵ دریافت)
برنامه درسی زیرزمینی در حوزه قومیت در نظام آموزشی ایران
ص. ۳۴۶-۳۱۱
مرتضی بازدار
،
کورش فتحی واجارگاه
،
محبوبه عارفی
،
مقصود فراستخواه
چکیده
(۱۰۲۰۸ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۱۹۸۲ دریافت)
تبیین عناصر برنامه درسی برای توانمندسازی شغلی کودکان کمتوان ذهنی (سنتز پژوهی)
ص. ۳۸۲-۳۴۷
عادل علی پور
،
مجید علی عسگری
،
علی حسینی خواه
،
غلامرضا حاج حسین نژاد
چکیده
(۴۸۹۰ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۱۶۹۹ دریافت)
ارزیابی برنامه کارورزی دانشگاه فرهنگیان از منظر تجارب جهانی
ص. ۴۲۴-۳۸۳
صغری ملکی
،
غلامعلی احمدی
،
محمود مهرمحمدی
،
محمدرضا امام جمعه
چکیده
(۵۶۷۵ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۲۳۲۵ دریافت)
تجربه و معنای زندگی خوب در برنامه درسی غیررسمی( مورد: اینستاگرام)
ص. ۴۷۴-۴۲۵
مژگان کرد
،
یحیی قائدی
،
سعید ضرغامی همراه
،
رمضان برخورداری
چکیده
(۴۸۰۰ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۱۵۴۲ دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS