دوفصلنامه
نظریه و عمل در برنامه درسی
چهارشنبه 3 اردیبهشت 1404
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
◆
درباره نشریه
آمار نشریه
هیات تحریریه
اهداف و زمینهها
اخبار نشریه
پایگاه های نمایه کننده
آرشیو مجله و مقالات
◆
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
نمایه نویسندگان
نمایه واژه های کلیدی
برای نویسندگان
◆
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
فرآیند پذیرش مقالات
برای داوران
◆
راهنمای داوران
ثبت نام و اشتراک
◆
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تسهیلات پایگاه
◆
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
قواعد اخلاقی انتشار
بایگانی مقالات زیر چاپ
تماس با ما
◆
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
لینک های مرتبط
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
آمار نشریه
هیات تحریریه
اهداف و زمینهها
اخبار نشریه
پایگاه های نمایه کننده
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
نمایه نویسندگان
نمایه واژه های کلیدی
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
فرآیند پذیرش مقالات
برای داوران
راهنمای داوران
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
قواعد اخلاقی انتشار
بایگانی مقالات زیر چاپ
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
لینک های مرتبط
دوره ۹، شماره ۱۷ - ( ۱-۱۴۰۰ )
طراحی الگوی برنامه درسی محیط کار: یک مطالعه سنتز پژوهی
ص. ۳۸-۵
زهرا سادات مهماندوست قمصری
،
کوروش فتحی واجارگاه
،
اباصلت خراسانی
،
سعید صفایی موحد
چکیده
(۸۶۷۱ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۲۰۲۹ دریافت)
پدیدارشناسی ارزشیابی بازدههای یادگیری
ص. ۹۰-۳۹
مریم پاکزاد
،
علی اکبر خسروی بابادی
،
کامبیز پوشنه
،
علیرضا عصاره
،
حمیدرضا رضازاده
چکیده
(۴۴۵۱ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۱۱۷۰ دریافت)
جایگاه طرح مسئله در آموزش ریاضی مدرسهای ایران: بررسی کتاب های درسی
ص. ۱۱۸-۹۱
ابوالفضل رفیع پور
،
مریم رحمانی
چکیده
(۴۴۸۵ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۱۷۴۸ دریافت)
برنامه درسی پیشبینینشده؛ بهعنوان پیامد عصر کرونا و پساکرونا
ص. ۱۵۴-۱۱۹
سعید صفایی موحد
،
سهراب محمدی پویا
چکیده
(۶۸۵۷ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۲۰۳۴ دریافت)
شناسایی و بررسی مولفه های دانش شخصی پداگوژی محتوای آموزشگران رشته آموزش ابتدائی دانشگاه فرهنگیان
ص. ۱۸۶-۱۵۵
نسرین مهدوی
،
زهرا نیکنام
،
محمد عطاران
،
نعمت اله موسی پور
چکیده
(۴۹۳۸ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۲۲۶۲ دریافت)
بررسی سازگاری محتوای آموزشی شکلهای هندسی در دوره پیشدبستانی با اهداف راهنمای برنامه این دوره در ایران
ص. ۲۲۲-۱۸۷
نسیم ایمانی
،
مریم محسن پور
،
سهیلا غلام آزاد
چکیده
(۴۸۷۵ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۱۳۱۴ دریافت)
بازنمایی معنایی پدیده افت تحصیلی دانشآموزان شاهد و ایثارگر و ارائه مدلی پارادایمیک: تحقیقی کیفی
ص. ۲۴۶-۲۲۳
لیلا سلیمی
،
رفیق حسنی
چکیده
(۴۵۹۲ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۱۰۶۳ دریافت)
واکاوی برنامههای درسی تجربهشده نظام آموزش عالی مهارتمحور؛ از منظر دانشجویان
ص. ۲۸۰-۲۴۷
مریم سادات قریشی خوراسگانی
،
پروین احمدی
،
پروین صمدی
چکیده
(۵۴۳۵ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۱۱۲۷ دریافت)
مطالعه تأثیر مؤلفه های برنامه درسی پنهان بر ویژگی های غیرشناختی (نگرش عاطفی) یادگیری دانش آموزان دبیرستان های دولتی، غیر دولتی ، نمونه دولتی و استعدادهای درخشان ( سمپاد )
ص. ۳۲۲-۲۸۱
یعقوب رییسی آهوان
،
علی اکبر شیخی فینی
،
حسین زینلی پور
چکیده
(۴۶۴۰ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۱۳۴۹ دریافت)
آموزش مبتنی بر سرگرمی در برنامه درسی دوره ابتدایی: چیستی و چگونگی
ص. ۳۶۰-۳۲۳
آیلار میزانی
،
علی حسینی خواه
،
مرجان کیان
،
روح الله خدابنده
چکیده
(۴۵۴۷ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۲۲۱۳ دریافت)
زمینهها و راهبردهای اجرای برنامه درسی سواد مالی برای دوره ابتدایی
ص. ۳۹۴-۳۶۱
مینا خداپناه
،
مهدی دوایی
،
نعمت اله موسی پور
،
غلامعلی احمدی
چکیده
(۴۲۱۸ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۲۱۷۵ دریافت)
نظرات معلمان ریاضی در مورد دلایل رخداد اشتباهات آموزشی دانشآموزان در کلاس درسهای مدرسهای با تاکید بر جبر
ص. ۴۲۸-۳۹۵
نوشین فرامرزپور
،
محمدرضا فدایی
چکیده
(۳۷۹۹ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۱۶۳۹ دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS