You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites
بحران روش شناسی در پژوهش های برنامه درسی زهرا گویا
چکیده -
متن کامل (PDF)
طراحی و اعتباریابی الگوی برنامه درسی مسئله محور در درس ریاضی دوره ابتدایی فریدون رمضی، کامران شیوندی چلیچه، الهه امینی فر، علیرضا عصاره
چکیده -
متن کامل (PDF)
آموزش و یادگیری در کلاسهای چندپایه: چالشها و فرصتها محمدرضا وحدانی اسدی، حسین اسکندری
چکیده -
متن کامل (PDF)
تحلیل تجارب معلمان در اجرای برنامه درسی هنر در بستر آموزش مجازی دوره اول ابتدایی سهیلا داداشی، بتول سبزه، تهمینه بازگیر
چکیده -
متن کامل (PDF)
بازخوانی نسبت دو پیشگاه زبانی ( زبان معیار و زبان مادری) در آموزش بر اساس تجربه زیسته معلمان ابتدایی بهمن یاسبلاغی شراهی
چکیده -
متن کامل (PDF)
شناسایی مؤلفههای اشتغالپذیری دانشآموختگان رشته مهندسی عمران: روایت قابلیتهای مبنایی از دیدگاه کارفرمایان فاطمه یزدانی، فریدون شریفیان جزی، احمدرضا نصر اصفهانی، احمد شانه ساززاده
چکیده -
متن کامل (PDF)
شناسایی آموزه ها و نتایج تجارب معلمان در زمینۀ کاربرد هنر در آموزش و تدریس حسنعلی گرمابی
چکیده -
متن کامل (PDF)
واکاوی و تبیین ابعاد و مولفههای برنامه درسی لایهای در راستای دانشآموز-محوری سکینه شرفی، حسین مومنی مهموئی، احمد اکبری، تورج فلاح مهنه
چکیده -
متن کامل (PDF)
طراحی مدلی برای برنامه درسی آموزش فلسفه به کودکان پیش از دبستان(3 تا 5 سال) ساناز ماهری، علیرضا عراقیه، یحیی قائدی، امیر حسین مهدی زاده، پری سوسهابی
چکیده -
متن کامل (PDF)
بررسی جایگاه قومیت و تجارب زیسته قومیتی دانش آموزان در برنامه های درسی متوسطه اول ایران فرزانه پاکدامن، مهدی دوایی، علی اکبر خسروی بابادی، حمیدرضا رضازاده
چکیده -
متن کامل (PDF)
طراحی برنامه آموزشی ویژه پرورش ادراک زیبایی شناختی دانشجو معلمان با رویکرد تعلیم و تربیت گفت و شنودی وتکیه بر تکالیف یادگیری آرتاگرافیک گلبرگ غریب پور، محمود مهرمحمدی، حمیدرضا رضا زاده، علیرضا عصاره، فاطمه زهرا احمدی
چکیده -
متن کامل (PDF)
اجرای برنامهدرسی ریاضی دوره اول ابتدایی: چالشها و راهکارها سهیلا غلام آزاد
چکیده -
متن کامل (PDF)
اثربخشی شیوه های تدریس قصهگویی و نمایش خلاق مشارکتی بر یادگیری مفاهیم میراث ناملموس موزه توسط دانشآموزان دبستانی اعظم صفی پور، رضا افهمی، مرجان کیان
چکیده -
متن کامل (PDF)
Back to Original Issue