Journal archive for Google Scholar Robot!
Theory & Practice in Curriculum Journal
دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles
Volume 3, Number 5 (2015-6)
The Nature of Science: Case Study of University of Tehran Undergraduate Students’ Attitude
ماهیت علم : مطالعه موردی نگرش دانشجویان کارشناسی دانشگاه تهران
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Analysis of Multicultural Education component In Textbooks
مؤلفههای آموزش چند فرهنگی و تحلیل آن در محتوای کتب درسی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Measuring Electronic Learning Readiness of Art Students
بررسی میزان آمادگی دانشجویان هنر برای شرکت در نظام یادگیری الکترونیکی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
A Study of correspondence between Intended and Implemented Curricula of pre- primary school
میزان انطباق برنامۀ درسی قصد شده و اجرا شدۀ پیش از دبستان
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Influencing factors on integrating professional learning of secondary mathematics teachers with the analysis, interpretation and decision-making of their teaching
بررسی مؤلفههای تأثیرگذار بر تلفیق یادگیری حرفهای معلمان ریاضی با چگونگی تحلیل، تفسیر و تصمیمگیری آنان در دورۀ متوسطه
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
An Investigation into the Outcomes of Implicit Curriculum in Higher Education
بررسی دستاوردها و پیامدهای برنامۀ درسی ضمنی دانشجویان در دانشگاه
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The challenge of Nomads’ Migration and Nomads’ schools
چالش بین کوچ عشایر و مدارس عشایر کوچ رو
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles