Journal archive for Google Scholar Robot!

Theory & Practice in Curriculum Journal

دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی



Volume 4, Number 8 (2017-2)


Preschool Teachers: Who and With What Characteristics?
مربی پیش دبستانی: چه کسی باچه مشخصاتی؟
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Work and Technology: Teacher's Lived Experiences
کاروفناوری: تجربه زیسته معلمان
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

National Curriculum: What Do International Experiences Say?
برنامه درسی ملی: تجربه های جهانی چه می گویند؟
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Who’s Responsible for Teacher Training? Ministry of Education, or Higher Education?
متولی تربیت معلم: آموزش عالی یا آموزش و پرورش
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

The New Mathematic Curriculum: What the teachers do?
برنامه درسی جدید ریاضی: معلمان چه می کنند؟
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Mathematics: Moving from Humor to Creativity
ریاضیات: عبور از طنز به خلاقیت
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Schwab's Practical Theory: Integrate of Theory and Practice
نظریه عملی شواب: تلفیق نظریه و عمل
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |


Home | All volumes | All issues | All articles