Journal archive for Google Scholar Robot!
Theory & Practice in Curriculum Journal
دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles
Volume 4, Number 8 (2017-2)
Preschool Teachers: Who and With What Characteristics?
مربی پیش دبستانی: چه کسی باچه مشخصاتی؟
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Work and Technology: Teacher's Lived Experiences
کاروفناوری: تجربه زیسته معلمان
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
National Curriculum: What Do International Experiences Say?
برنامه درسی ملی: تجربه های جهانی چه می گویند؟
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Who’s Responsible for Teacher Training? Ministry of Education, or Higher Education?
متولی تربیت معلم: آموزش عالی یا آموزش و پرورش
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The New Mathematic Curriculum: What the teachers do?
برنامه درسی جدید ریاضی: معلمان چه می کنند؟
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Mathematics: Moving from Humor to Creativity
ریاضیات: عبور از طنز به خلاقیت
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Schwab's Practical Theory: Integrate of Theory and Practice
نظریه عملی شواب: تلفیق نظریه و عمل
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles