Journal archive for Google Scholar Robot!
Theory & Practice in Curriculum Journal
دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles
Volume 9, Number 17 (2021-3)
Mathematics Teachers' Opinions on the Causes of Educational mistakes of Student in School Classrooms with an Emphasis on Algebra
نظرات معلمان ریاضی در مورد دلایل رخداد اشتباهات آموزشی دانشآموزان در کلاس درسهای مدرسهای با تاکید بر جبر
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Background and Strategies for Implementing Financial Literacy Curriculum for the Elementary School
زمینهها و راهبردهای اجرای برنامه درسی سواد مالی برای دوره ابتدایی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Edutainment in the elementary school curriculum : What and how
آموزش مبتنی بر سرگرمی در برنامه درسی دوره ابتدایی: چیستی و چگونگی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
A comparative study of the impact of the hidden curriculum components on non-cognitive (affective) characteristics of learning of students in different types of high schools (public, non-public, magnet & exceptional talents high schools)
مطالعه تأثیر مؤلفه های برنامه درسی پنهان بر ویژگی های غیرشناختی (نگرش عاطفی) یادگیری دانش آموزان دبیرستان های دولتی، غیر دولتی ، نمونه دولتی و استعدادهای درخشان ( سمپاد )
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Analysis of Experienced Curricula of the Skill-based Higher Education System; From the Perspective of students
واکاوی برنامههای درسی تجربهشده نظام آموزش عالی مهارتمحور؛ از منظر دانشجویان
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Semantic Representation of the Phenomenon of Academic Dropout of Martyr and Veteran Students and Providing a Paradigmatic Model: Qualitative Research
بازنمایی معنایی پدیده افت تحصیلی دانشآموزان شاهد و ایثارگر و ارائه مدلی پارادایمیک: تحقیقی کیفی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Examining the Compatibility of the Educational Content of Geometric Shapes in the Level of Preschool with the Goals of the Curriculum Guide of this Level in Iran
بررسی سازگاری محتوای آموزشی شکلهای هندسی در دوره پیشدبستانی با اهداف راهنمای برنامه این دوره در ایران
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Identifying and investigation the components of educator's personal pedagogy content knowledge of elementary education, Farhangian University
شناسایی و بررسی مولفه های دانش شخصی پداگوژی محتوای آموزشگران رشته آموزش ابتدائی دانشگاه فرهنگیان
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Unpredictable Curriculum; As a Consequence of the Corona and Post-Corona Eras
برنامه درسی پیشبینینشده؛ بهعنوان پیامد عصر کرونا و پساکرونا
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Position of Problem-Posing in School Mathematics Education in Iran: Review of Textbooks
جایگاه طرح مسئله در آموزش ریاضی مدرسهای ایران: بررسی کتاب های درسی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Phenomenology of evaluating learning outcomes
پدیدارشناسی ارزشیابی بازدههای یادگیری
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Design a Workplace Curriculum Model: A Research Synthesis
طراحی الگوی برنامه درسی محیط کار: یک مطالعه سنتز پژوهی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles