برترین‌های پایگاه

:: مقالات منتشر شده در نشریه با بیشترین تعداد مشاهده
تحلیل تاریخی معانی و مقاصد نومفهوم‏ گرایی در رشته‏ ی مطالعات برنامه درسی (40637 مشاهده)
تحلیل محتوای کتاب درسی ریاضی پایه ششم ابتدایی مبتنی بر الگوی‌ خلاقیت پلسک (28747 مشاهده)
رویکرد تلفیقی در برنامه ی درسی تربیت‌بدنی مقطع ابتدایی: تبیین امکان از دیدگاه متخصصان (20995 مشاهده)
بررسی فرایند طرح‌ مسئله در آموزش ریاضی (20039 مشاهده)
برنامه‏ درسی تربیت معلم و الگوی اجرائی مشارکتی آن؛ راهبرد تحولی برای تربیت معلم در ایران (19018 مشاهده)
جایگاه آموزش بلوغ دختران در کتاب‌های درسی پایه هفتم (18887 مشاهده)
مدل‌سازی و کاربردها: گزارش یک پژوهش (17767 مشاهده)
جایگاه مولفه‏ های حقوق بشر در محتوای کتاب‏ های درسی دوره‏ ی آموزش ابتدایی ایران (17754 مشاهده)
بررسی کتاب‌های درسی ریاضی دوره متوسطه از شروع آموزش رسمی در ایران (17714 مشاهده)
تجربه حرفه‌ای اساتید در ارتباط با پدیده تدریس اثربخش در آموزش عالی (17695 مشاهده)
بررسی و تدوین مهارت‏ ها وصلاحیت‏ هایICT موردنیاز معلمان در فرایند آموزش و یادگیری (17241 مشاهده)
تدریس به روش معکوس در آموزش عالی: روایت های یک مدرس دانشگاه (16866 مشاهده)
چالش های برنامۀ درسی مطالعات اجتماعی دورۀ ابتدایی در تربیت شهروندی – اجتماعی براساس مدل تایلر (16842 مشاهده)
رد پای آموزش ریاضی واقعیت‌مدار در ریاضیات مدرسه‌ای در ایران (16572 مشاهده)
نظریه عملی شواب: تلفیق نظریه و عمل (15735 مشاهده)
تحلیل محتوای میزان توجه به ابعاد هفت‌گانۀ اهداف مصوب در کتاب‌های درسی ادبیات فارسی دوره متوسطه ایران (15646 مشاهده)
ویژگی‌های مسائل کلامی ریاضی دوره راهنمایی و راهکارهای تسهیل فرایند حل آن‌ها (15596 مشاهده)
روش‌شناسی پژوهش‏ های داخلی و خارجی مربوط به حوزه برنامه درسی در آموزش عالی (15502 مشاهده)
آموزش ریاضی چه نیست؟! (15314 مشاهده)
برنامه درسی روایت پژوهی و توسعه حرفه ای دانشجویان دانشگاه فرهنگیان: طراحی الگوی برنامه درسی (15075 مشاهده)
تبیین پدیدارشناسانه اصول برنامه درسی «تجربه تدریس»(کارورزی) در دانشگاه فرهنگیان (15058 مشاهده)
مؤلفه‌های آموزش چند فرهنگی و تحلیل آن در محتوای کتب درسی (15017 مشاهده)
رویکردهای معلمان ریاضی به «گوش ‏دادن» در کلاس ‏های درس: یک مطالعه پدیدارنگاری (14874 مشاهده)
آموزش در خانه: بدیل مدرسه (14868 مشاهده)
نقد و بررسی «اهداف تفصیلی فعالیت‌های دوره پیش‌دبستانی» در برنامه درسی ملّی جمهوری اسلامی ایران از منظر رویکرد اسلامی عمل (14594 مشاهده)
    ... آمار بیشتر
:: مقالات منتشر شده در نشریه با بیشترین تعداد دریافت فایل
برنامه درسی روایت پژوهی و توسعه حرفه ای دانشجویان دانشگاه فرهنگیان: طراحی الگوی برنامه درسی (39217 دریافت)
ماهیت علم : مطالعه موردی نگرش دانشجویان کارشناسی دانشگاه تهران (24488 دریافت)
تحلیل محتوای کتاب درسی ریاضی پایه ششم ابتدایی مبتنی بر الگوی‌ خلاقیت پلسک (24254 دریافت)
تدریس به روش معکوس در آموزش عالی: روایت های یک مدرس دانشگاه (18048 دریافت)
جایگاه آموزش بلوغ دختران در کتاب‌های درسی پایه هفتم (15181 دریافت)
چالش های برنامۀ درسی مطالعات اجتماعی دورۀ ابتدایی در تربیت شهروندی – اجتماعی براساس مدل تایلر (12993 دریافت)
نظریه عملی شواب: تلفیق نظریه و عمل (12925 دریافت)
رویکرد تلفیقی در برنامه ی درسی تربیت‌بدنی مقطع ابتدایی: تبیین امکان از دیدگاه متخصصان (12594 دریافت)
تبیین چارچوب نظری ابعاد و مؤلفه‌های نگرش جامع پژوهشگری و طراحی عناصر عمومی آن در برنامه درسی مدرسه‏ ای (11815 دریافت)
مدل‌سازی و کاربردها: گزارش یک پژوهش (11223 دریافت)
تحلیل تاریخی معانی و مقاصد نومفهوم‏ گرایی در رشته‏ ی مطالعات برنامه درسی (10902 دریافت)
آموزش در خانه: بدیل مدرسه (10729 دریافت)
نقد و بررسی «اهداف تفصیلی فعالیت‌های دوره پیش‌دبستانی» در برنامه درسی ملّی جمهوری اسلامی ایران از منظر رویکرد اسلامی عمل (10414 دریافت)
برنامه درسی ملی: تجربه های جهانی چه می گویند؟ (9476 دریافت)
برنامه‏ درسی تربیت معلم و الگوی اجرائی مشارکتی آن؛ راهبرد تحولی برای تربیت معلم در ایران (9129 دریافت)
بررسی فرایند طرح‌ مسئله در آموزش ریاضی (9034 دریافت)
مؤلفه‌های آموزش چند فرهنگی و تحلیل آن در محتوای کتب درسی (8691 دریافت)
تبیین قابلیت‌های دیسیپلینی برنامه‌درسی و تعیین جایگاه آن در طبقه‌بندی دیسیپلین‌های علمی (8441 دریافت)
کاروفناوری: تجربه زیسته معلمان (8121 دریافت)
روش‌شناسی پژوهش‏ های داخلی و خارجی مربوط به حوزه برنامه درسی در آموزش عالی (7834 دریافت)
تجربه حرفه‌ای اساتید در ارتباط با پدیده تدریس اثربخش در آموزش عالی (7795 دریافت)
آموزش ریاضی چه نیست؟! (7375 دریافت)
بررسی و تدوین مهارت‏ ها وصلاحیت‏ هایICT موردنیاز معلمان در فرایند آموزش و یادگیری (7229 دریافت)
تحلیل محتوای میزان توجه به ابعاد هفت‌گانۀ اهداف مصوب در کتاب‌های درسی ادبیات فارسی دوره متوسطه ایران (6776 دریافت)
بررسی سطح خود تعیین‏گری دانشجویان دوره‏های مجازی دانشگاه مهر البرز با توجه به اصول و مؤلفه‌های رویکرد هتاگوژی (6470 دریافت)
    ... آمار بیشتر
:: مطالبی که بیشترین بازدید را داشته‌اند
راهنمای نویسندگان ( 18050 بازدید)
داوران دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی ( 13890 بازدید)
اعتبار درجه علمی ( 11804 بازدید)
معرفی هیئت تحریریه ( 11684 بازدید)
تماس با ما ( 11210 بازدید)
دریافت نسخه چاپی مجله ( 10658 بازدید)
اهداف دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی ( 9142 بازدید)
پایگاه های نمایه کننده ( 8825 بازدید)
پیام تسلیت ( 8622 بازدید)
MSRT-CODE ( 7878 بازدید)
قواعد اخلاقی انتشار ( 6590 بازدید)
لینک نشریات علمی پژوهشی ( 6397 بازدید)
فرآیند پذیرش مقالات ( 4956 بازدید)
فرآیند پذیرش مقالات ( 4835 بازدید)
تماس با ما ( 4604 بازدید)
تماس با ما ( 4590 بازدید)
تماس با ما ( 4577 بازدید)
تماس با ما ( 4535 بازدید)
تماس با ما ( 3151 بازدید)
تماس با ما ( 1068 بازدید)
خوش آمدید ( 626 بازدید)
    ... آمار بیشتر
:: مطالبی که بیشتر به دوستان فرستاده شده‌اند
خوش آمدید ( 1 ارسال)
    ... آمار بیشتر
:: مطالبی که بیشتر چاپ شده‌اند
داوران دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی ( 1892 چاپ)
پایگاه های نمایه کننده ( 1468 چاپ)
دریافت نسخه چاپی مجله ( 1450 چاپ)
اعتبار درجه علمی ( 1385 چاپ)
لینک نشریات علمی پژوهشی ( 1331 چاپ)
راهنمای نویسندگان ( 1327 چاپ)
معرفی هیئت تحریریه ( 1320 چاپ)
پیام تسلیت ( 1265 چاپ)
اهداف دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی ( 1251 چاپ)
تماس با ما ( 1248 چاپ)
MSRT-CODE ( 1200 چاپ)
قواعد اخلاقی انتشار ( 1080 چاپ)
فرآیند پذیرش مقالات ( 980 چاپ)
تماس با ما ( 898 چاپ)
تماس با ما ( 888 چاپ)
تماس با ما ( 878 چاپ)
فرآیند پذیرش مقالات ( 870 چاپ)
تماس با ما ( 865 چاپ)
تماس با ما ( 586 چاپ)
تماس با ما ( 379 چاپ)
خوش آمدید ( 264 چاپ)
    ... آمار بیشتر

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2025 CC BY-NC 4.0 | Theory & Practice in Curriculum Journal

Designed & Developed by : Yektaweb