برترین‌های پایگاه

:: مقالات منتشر شده در نشریه با بیشترین تعداد مشاهده
تحلیل تاریخی معانی و مقاصد نومفهوم‏ گرایی در رشته‏ ی مطالعات برنامه درسی (40107 مشاهده)
تحلیل محتوای کتاب درسی ریاضی پایه ششم ابتدایی مبتنی بر الگوی‌ خلاقیت پلسک (27973 مشاهده)
رویکرد تلفیقی در برنامه ی درسی تربیت‌بدنی مقطع ابتدایی: تبیین امکان از دیدگاه متخصصان (20327 مشاهده)
بررسی فرایند طرح‌ مسئله در آموزش ریاضی (19279 مشاهده)
برنامه‏ درسی تربیت معلم و الگوی اجرائی مشارکتی آن؛ راهبرد تحولی برای تربیت معلم در ایران (18230 مشاهده)
جایگاه آموزش بلوغ دختران در کتاب‌های درسی پایه هفتم (18158 مشاهده)
تجربه حرفه‌ای اساتید در ارتباط با پدیده تدریس اثربخش در آموزش عالی (17099 مشاهده)
جایگاه مولفه‏ های حقوق بشر در محتوای کتاب‏ های درسی دوره‏ ی آموزش ابتدایی ایران (17047 مشاهده)
مدل‌سازی و کاربردها: گزارش یک پژوهش (16974 مشاهده)
بررسی کتاب‌های درسی ریاضی دوره متوسطه از شروع آموزش رسمی در ایران (16801 مشاهده)
بررسی و تدوین مهارت‏ ها وصلاحیت‏ هایICT موردنیاز معلمان در فرایند آموزش و یادگیری (16586 مشاهده)
تدریس به روش معکوس در آموزش عالی: روایت های یک مدرس دانشگاه (16331 مشاهده)
چالش های برنامۀ درسی مطالعات اجتماعی دورۀ ابتدایی در تربیت شهروندی – اجتماعی براساس مدل تایلر (16154 مشاهده)
رد پای آموزش ریاضی واقعیت‌مدار در ریاضیات مدرسه‌ای در ایران (15607 مشاهده)
روش‌شناسی پژوهش‏ های داخلی و خارجی مربوط به حوزه برنامه درسی در آموزش عالی (14971 مشاهده)
نظریه عملی شواب: تلفیق نظریه و عمل (14967 مشاهده)
ویژگی‌های مسائل کلامی ریاضی دوره راهنمایی و راهکارهای تسهیل فرایند حل آن‌ها (14956 مشاهده)
تحلیل محتوای میزان توجه به ابعاد هفت‌گانۀ اهداف مصوب در کتاب‌های درسی ادبیات فارسی دوره متوسطه ایران (14905 مشاهده)
آموزش ریاضی چه نیست؟! (14621 مشاهده)
تبیین پدیدارشناسانه اصول برنامه درسی «تجربه تدریس»(کارورزی) در دانشگاه فرهنگیان (14391 مشاهده)
برنامه درسی روایت پژوهی و توسعه حرفه ای دانشجویان دانشگاه فرهنگیان: طراحی الگوی برنامه درسی (14264 مشاهده)
آموزش در خانه: بدیل مدرسه (14237 مشاهده)
مؤلفه‌های آموزش چند فرهنگی و تحلیل آن در محتوای کتب درسی (14232 مشاهده)
رویکردهای معلمان ریاضی به «گوش ‏دادن» در کلاس ‏های درس: یک مطالعه پدیدارنگاری (14181 مشاهده)
نقد و بررسی «اهداف تفصیلی فعالیت‌های دوره پیش‌دبستانی» در برنامه درسی ملّی جمهوری اسلامی ایران از منظر رویکرد اسلامی عمل (14029 مشاهده)
    ... آمار بیشتر
:: مقالات منتشر شده در نشریه با بیشترین تعداد دریافت فایل
برنامه درسی روایت پژوهی و توسعه حرفه ای دانشجویان دانشگاه فرهنگیان: طراحی الگوی برنامه درسی (39003 دریافت)
ماهیت علم : مطالعه موردی نگرش دانشجویان کارشناسی دانشگاه تهران (24354 دریافت)
تحلیل محتوای کتاب درسی ریاضی پایه ششم ابتدایی مبتنی بر الگوی‌ خلاقیت پلسک (24042 دریافت)
تدریس به روش معکوس در آموزش عالی: روایت های یک مدرس دانشگاه (17932 دریافت)
جایگاه آموزش بلوغ دختران در کتاب‌های درسی پایه هفتم (15008 دریافت)
چالش های برنامۀ درسی مطالعات اجتماعی دورۀ ابتدایی در تربیت شهروندی – اجتماعی براساس مدل تایلر (12856 دریافت)
نظریه عملی شواب: تلفیق نظریه و عمل (12761 دریافت)
رویکرد تلفیقی در برنامه ی درسی تربیت‌بدنی مقطع ابتدایی: تبیین امکان از دیدگاه متخصصان (12398 دریافت)
تبیین چارچوب نظری ابعاد و مؤلفه‌های نگرش جامع پژوهشگری و طراحی عناصر عمومی آن در برنامه درسی مدرسه‏ ای (11575 دریافت)
مدل‌سازی و کاربردها: گزارش یک پژوهش (11097 دریافت)
تحلیل تاریخی معانی و مقاصد نومفهوم‏ گرایی در رشته‏ ی مطالعات برنامه درسی (10736 دریافت)
آموزش در خانه: بدیل مدرسه (10575 دریافت)
نقد و بررسی «اهداف تفصیلی فعالیت‌های دوره پیش‌دبستانی» در برنامه درسی ملّی جمهوری اسلامی ایران از منظر رویکرد اسلامی عمل (10248 دریافت)
برنامه درسی ملی: تجربه های جهانی چه می گویند؟ (9345 دریافت)
بررسی فرایند طرح‌ مسئله در آموزش ریاضی (8899 دریافت)
برنامه‏ درسی تربیت معلم و الگوی اجرائی مشارکتی آن؛ راهبرد تحولی برای تربیت معلم در ایران (8891 دریافت)
مؤلفه‌های آموزش چند فرهنگی و تحلیل آن در محتوای کتب درسی (8546 دریافت)
تبیین قابلیت‌های دیسیپلینی برنامه‌درسی و تعیین جایگاه آن در طبقه‌بندی دیسیپلین‌های علمی (8267 دریافت)
کاروفناوری: تجربه زیسته معلمان (7980 دریافت)
روش‌شناسی پژوهش‏ های داخلی و خارجی مربوط به حوزه برنامه درسی در آموزش عالی (7663 دریافت)
تجربه حرفه‌ای اساتید در ارتباط با پدیده تدریس اثربخش در آموزش عالی (7653 دریافت)
آموزش ریاضی چه نیست؟! (7243 دریافت)
بررسی و تدوین مهارت‏ ها وصلاحیت‏ هایICT موردنیاز معلمان در فرایند آموزش و یادگیری (7083 دریافت)
تحلیل محتوای میزان توجه به ابعاد هفت‌گانۀ اهداف مصوب در کتاب‌های درسی ادبیات فارسی دوره متوسطه ایران (6660 دریافت)
بررسی سطح خود تعیین‏گری دانشجویان دوره‏های مجازی دانشگاه مهر البرز با توجه به اصول و مؤلفه‌های رویکرد هتاگوژی (6342 دریافت)
    ... آمار بیشتر
:: مطالبی که بیشترین بازدید را داشته‌اند
راهنمای نویسندگان ( 17842 بازدید)
داوران دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی ( 13613 بازدید)
اعتبار درجه علمی ( 11595 بازدید)
معرفی هیئت تحریریه ( 11478 بازدید)
تماس با ما ( 10999 بازدید)
دریافت نسخه چاپی مجله ( 10421 بازدید)
اهداف دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی ( 8934 بازدید)
پایگاه های نمایه کننده ( 8627 بازدید)
پیام تسلیت ( 8392 بازدید)
MSRT-CODE ( 7643 بازدید)
قواعد اخلاقی انتشار ( 6356 بازدید)
لینک نشریات علمی پژوهشی ( 6176 بازدید)
فرآیند پذیرش مقالات ( 4738 بازدید)
فرآیند پذیرش مقالات ( 4606 بازدید)
تماس با ما ( 4405 بازدید)
تماس با ما ( 4388 بازدید)
تماس با ما ( 4365 بازدید)
تماس با ما ( 4328 بازدید)
تماس با ما ( 2941 بازدید)
تماس با ما ( 984 بازدید)
خوش آمدید ( 626 بازدید)
    ... آمار بیشتر
:: مطالبی که بیشتر به دوستان فرستاده شده‌اند
خوش آمدید ( 1 ارسال)
    ... آمار بیشتر
:: مطالبی که بیشتر چاپ شده‌اند
داوران دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی ( 1802 چاپ)
پایگاه های نمایه کننده ( 1395 چاپ)
دریافت نسخه چاپی مجله ( 1356 چاپ)
اعتبار درجه علمی ( 1320 چاپ)
راهنمای نویسندگان ( 1265 چاپ)
لینک نشریات علمی پژوهشی ( 1262 چاپ)
معرفی هیئت تحریریه ( 1251 چاپ)
پیام تسلیت ( 1188 چاپ)
اهداف دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی ( 1178 چاپ)
تماس با ما ( 1174 چاپ)
MSRT-CODE ( 1123 چاپ)
قواعد اخلاقی انتشار ( 1010 چاپ)
فرآیند پذیرش مقالات ( 914 چاپ)
تماس با ما ( 829 چاپ)
تماس با ما ( 824 چاپ)
تماس با ما ( 813 چاپ)
تماس با ما ( 798 چاپ)
فرآیند پذیرش مقالات ( 798 چاپ)
تماس با ما ( 518 چاپ)
تماس با ما ( 337 چاپ)
خوش آمدید ( 264 چاپ)
    ... آمار بیشتر

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2025 CC BY-NC 4.0 | Theory & Practice in Curriculum Journal

Designed & Developed by : Yektaweb