دوفصلنامه
نظریه و عمل در برنامه درسی
یکشنبه 23 شهریور 1404
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
آمار نشریه
هیات تحریریه
اهداف و زمینهها
اخبار نشریه
پایگاه های نمایه کننده
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
نمایه نویسندگان
نمایه واژه های کلیدی
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
فرآیند پذیرش مقالات
برای داوران
راهنمای داوران
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
قواعد اخلاقی انتشار
بایگانی مقالات زیر چاپ
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
لینک های مرتبط
برترینهای پایگاه
مقالات منتشر شده در نشریه با بیشترین تعداد مشاهده
تحلیل تاریخی معانی و مقاصد نومفهوم گرایی در رشته ی مطالعات برنامه درسی
(40448 مشاهده)
تحلیل محتوای کتاب درسی ریاضی پایه ششم ابتدایی مبتنی بر الگوی خلاقیت پلسک
(28449 مشاهده)
رویکرد تلفیقی در برنامه ی درسی تربیتبدنی مقطع ابتدایی: تبیین امکان از دیدگاه متخصصان
(20762 مشاهده)
بررسی فرایند طرح مسئله در آموزش ریاضی
(19733 مشاهده)
برنامه درسی تربیت معلم و الگوی اجرائی مشارکتی آن؛ راهبرد تحولی برای تربیت معلم در ایران
(18724 مشاهده)
جایگاه آموزش بلوغ دختران در کتابهای درسی پایه هفتم
(18573 مشاهده)
مدلسازی و کاربردها: گزارش یک پژوهش
(17480 مشاهده)
تجربه حرفهای اساتید در ارتباط با پدیده تدریس اثربخش در آموزش عالی
(17457 مشاهده)
جایگاه مولفه های حقوق بشر در محتوای کتاب های درسی دوره ی آموزش ابتدایی ایران
(17431 مشاهده)
بررسی کتابهای درسی ریاضی دوره متوسطه از شروع آموزش رسمی در ایران
(17328 مشاهده)
بررسی و تدوین مهارت ها وصلاحیت هایICT موردنیاز معلمان در فرایند آموزش و یادگیری
(17007 مشاهده)
تدریس به روش معکوس در آموزش عالی: روایت های یک مدرس دانشگاه
(16671 مشاهده)
چالش های برنامۀ درسی مطالعات اجتماعی دورۀ ابتدایی در تربیت شهروندی – اجتماعی براساس مدل تایلر
(16583 مشاهده)
رد پای آموزش ریاضی واقعیتمدار در ریاضیات مدرسهای در ایران
(16182 مشاهده)
نظریه عملی شواب: تلفیق نظریه و عمل
(15397 مشاهده)
ویژگیهای مسائل کلامی ریاضی دوره راهنمایی و راهکارهای تسهیل فرایند حل آنها
(15366 مشاهده)
تحلیل محتوای میزان توجه به ابعاد هفتگانۀ اهداف مصوب در کتابهای درسی ادبیات فارسی دوره متوسطه ایران
(15334 مشاهده)
روششناسی پژوهش های داخلی و خارجی مربوط به حوزه برنامه درسی در آموزش عالی
(15265 مشاهده)
آموزش ریاضی چه نیست؟!
(15048 مشاهده)
تبیین پدیدارشناسانه اصول برنامه درسی «تجربه تدریس»(کارورزی) در دانشگاه فرهنگیان
(14786 مشاهده)
برنامه درسی روایت پژوهی و توسعه حرفه ای دانشجویان دانشگاه فرهنگیان: طراحی الگوی برنامه درسی
(14765 مشاهده)
مؤلفههای آموزش چند فرهنگی و تحلیل آن در محتوای کتب درسی
(14717 مشاهده)
آموزش در خانه: بدیل مدرسه
(14622 مشاهده)
رویکردهای معلمان ریاضی به «گوش دادن» در کلاس های درس: یک مطالعه پدیدارنگاری
(14615 مشاهده)
نقد و بررسی «اهداف تفصیلی فعالیتهای دوره پیشدبستانی» در برنامه درسی ملّی جمهوری اسلامی ایران از منظر رویکرد اسلامی عمل
(14381 مشاهده)
... آمار بیشتر
مقالات منتشر شده در نشریه با بیشترین تعداد دریافت فایل
برنامه درسی روایت پژوهی و توسعه حرفه ای دانشجویان دانشگاه فرهنگیان: طراحی الگوی برنامه درسی
(39163 دریافت)
ماهیت علم : مطالعه موردی نگرش دانشجویان کارشناسی دانشگاه تهران
(24440 دریافت)
تحلیل محتوای کتاب درسی ریاضی پایه ششم ابتدایی مبتنی بر الگوی خلاقیت پلسک
(24208 دریافت)
تدریس به روش معکوس در آموزش عالی: روایت های یک مدرس دانشگاه
(18016 دریافت)
جایگاه آموزش بلوغ دختران در کتابهای درسی پایه هفتم
(15127 دریافت)
چالش های برنامۀ درسی مطالعات اجتماعی دورۀ ابتدایی در تربیت شهروندی – اجتماعی براساس مدل تایلر
(12964 دریافت)
نظریه عملی شواب: تلفیق نظریه و عمل
(12885 دریافت)
رویکرد تلفیقی در برنامه ی درسی تربیتبدنی مقطع ابتدایی: تبیین امکان از دیدگاه متخصصان
(12538 دریافت)
تبیین چارچوب نظری ابعاد و مؤلفههای نگرش جامع پژوهشگری و طراحی عناصر عمومی آن در برنامه درسی مدرسه ای
(11765 دریافت)
مدلسازی و کاربردها: گزارش یک پژوهش
(11195 دریافت)
تحلیل تاریخی معانی و مقاصد نومفهوم گرایی در رشته ی مطالعات برنامه درسی
(10866 دریافت)
آموزش در خانه: بدیل مدرسه
(10671 دریافت)
نقد و بررسی «اهداف تفصیلی فعالیتهای دوره پیشدبستانی» در برنامه درسی ملّی جمهوری اسلامی ایران از منظر رویکرد اسلامی عمل
(10363 دریافت)
برنامه درسی ملی: تجربه های جهانی چه می گویند؟
(9422 دریافت)
برنامه درسی تربیت معلم و الگوی اجرائی مشارکتی آن؛ راهبرد تحولی برای تربیت معلم در ایران
(9073 دریافت)
بررسی فرایند طرح مسئله در آموزش ریاضی
(8998 دریافت)
مؤلفههای آموزش چند فرهنگی و تحلیل آن در محتوای کتب درسی
(8641 دریافت)
تبیین قابلیتهای دیسیپلینی برنامهدرسی و تعیین جایگاه آن در طبقهبندی دیسیپلینهای علمی
(8390 دریافت)
کاروفناوری: تجربه زیسته معلمان
(8076 دریافت)
روششناسی پژوهش های داخلی و خارجی مربوط به حوزه برنامه درسی در آموزش عالی
(7773 دریافت)
تجربه حرفهای اساتید در ارتباط با پدیده تدریس اثربخش در آموزش عالی
(7747 دریافت)
آموزش ریاضی چه نیست؟!
(7331 دریافت)
بررسی و تدوین مهارت ها وصلاحیت هایICT موردنیاز معلمان در فرایند آموزش و یادگیری
(7194 دریافت)
تحلیل محتوای میزان توجه به ابعاد هفتگانۀ اهداف مصوب در کتابهای درسی ادبیات فارسی دوره متوسطه ایران
(6740 دریافت)
بررسی سطح خود تعیینگری دانشجویان دورههای مجازی دانشگاه مهر البرز با توجه به اصول و مؤلفههای رویکرد هتاگوژی
(6434 دریافت)
... آمار بیشتر
مطالبی که بیشترین بازدید را داشتهاند
راهنمای نویسندگان
(
18000 بازدید
)
داوران دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی
(
13811 بازدید
)
اعتبار درجه علمی
(
11738 بازدید
)
معرفی هیئت تحریریه
(
11639 بازدید
)
تماس با ما
(
11151 بازدید
)
دریافت نسخه چاپی مجله
(
10576 بازدید
)
اهداف دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی
(
9077 بازدید
)
پایگاه های نمایه کننده
(
8764 بازدید
)
پیام تسلیت
(
8547 بازدید
)
MSRT-CODE
(
7806 بازدید
)
قواعد اخلاقی انتشار
(
6501 بازدید
)
لینک نشریات علمی پژوهشی
(
6319 بازدید
)
فرآیند پذیرش مقالات
(
4882 بازدید
)
فرآیند پذیرش مقالات
(
4759 بازدید
)
تماس با ما
(
4527 بازدید
)
تماس با ما
(
4506 بازدید
)
تماس با ما
(
4495 بازدید
)
تماس با ما
(
4455 بازدید
)
تماس با ما
(
3087 بازدید
)
تماس با ما
(
1042 بازدید
)
خوش آمدید
(
626 بازدید
)
... آمار بیشتر
مطالبی که بیشتر به دوستان فرستاده شدهاند
خوش آمدید
(
1 ارسال
)
... آمار بیشتر
مطالبی که بیشتر چاپ شدهاند
داوران دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی
(
1873 چاپ
)
پایگاه های نمایه کننده
(
1453 چاپ
)
دریافت نسخه چاپی مجله
(
1421 چاپ
)
اعتبار درجه علمی
(
1366 چاپ
)
راهنمای نویسندگان
(
1315 چاپ
)
لینک نشریات علمی پژوهشی
(
1311 چاپ
)
معرفی هیئت تحریریه
(
1309 چاپ
)
پیام تسلیت
(
1246 چاپ
)
تماس با ما
(
1232 چاپ
)
اهداف دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی
(
1231 چاپ
)
MSRT-CODE
(
1182 چاپ
)
قواعد اخلاقی انتشار
(
1057 چاپ
)
فرآیند پذیرش مقالات
(
962 چاپ
)
تماس با ما
(
874 چاپ
)
تماس با ما
(
865 چاپ
)
تماس با ما
(
860 چاپ
)
فرآیند پذیرش مقالات
(
845 چاپ
)
تماس با ما
(
844 چاپ
)
تماس با ما
(
565 چاپ
)
تماس با ما
(
363 چاپ
)
خوش آمدید
(
264 چاپ
)
... آمار بیشتر