 |
مقالات منتشر شده در نشریه با بیشترین تعداد مشاهده |
 |
تحلیل تاریخی معانی و مقاصد نومفهوم گرایی در رشته ی مطالعات برنامه درسی (40107 مشاهده) |
 |
تحلیل محتوای کتاب درسی ریاضی پایه ششم ابتدایی مبتنی بر الگوی خلاقیت پلسک (27973 مشاهده) |
 |
رویکرد تلفیقی در برنامه ی درسی تربیتبدنی مقطع ابتدایی: تبیین امکان از دیدگاه متخصصان (20327 مشاهده) |
 |
بررسی فرایند طرح مسئله در آموزش ریاضی (19279 مشاهده) |
 |
برنامه درسی تربیت معلم و الگوی اجرائی مشارکتی آن؛ راهبرد تحولی برای تربیت معلم در ایران (18230 مشاهده) |
 |
جایگاه آموزش بلوغ دختران در کتابهای درسی پایه هفتم (18158 مشاهده) |
 |
تجربه حرفهای اساتید در ارتباط با پدیده تدریس اثربخش در آموزش عالی (17099 مشاهده) |
 |
جایگاه مولفه های حقوق بشر در محتوای کتاب های درسی دوره ی آموزش ابتدایی ایران (17047 مشاهده) |
 |
مدلسازی و کاربردها: گزارش یک پژوهش (16974 مشاهده) |
 |
بررسی کتابهای درسی ریاضی دوره متوسطه از شروع آموزش رسمی در ایران (16801 مشاهده) |
 |
بررسی و تدوین مهارت ها وصلاحیت هایICT موردنیاز معلمان در فرایند آموزش و یادگیری (16586 مشاهده) |
 |
تدریس به روش معکوس در آموزش عالی: روایت های یک مدرس دانشگاه (16331 مشاهده) |
 |
چالش های برنامۀ درسی مطالعات اجتماعی دورۀ ابتدایی در تربیت شهروندی – اجتماعی براساس مدل تایلر (16154 مشاهده) |
 |
رد پای آموزش ریاضی واقعیتمدار در ریاضیات مدرسهای در ایران (15607 مشاهده) |
 |
روششناسی پژوهش های داخلی و خارجی مربوط به حوزه برنامه درسی در آموزش عالی (14971 مشاهده) |
 |
نظریه عملی شواب: تلفیق نظریه و عمل (14967 مشاهده) |
 |
ویژگیهای مسائل کلامی ریاضی دوره راهنمایی و راهکارهای تسهیل فرایند حل آنها (14956 مشاهده) |
 |
تحلیل محتوای میزان توجه به ابعاد هفتگانۀ اهداف مصوب در کتابهای درسی ادبیات فارسی دوره متوسطه ایران (14905 مشاهده) |
 |
آموزش ریاضی چه نیست؟! (14621 مشاهده) |
 |
تبیین پدیدارشناسانه اصول برنامه درسی «تجربه تدریس»(کارورزی) در دانشگاه فرهنگیان (14391 مشاهده) |
 |
برنامه درسی روایت پژوهی و توسعه حرفه ای دانشجویان دانشگاه فرهنگیان: طراحی الگوی برنامه درسی (14264 مشاهده) |
 |
آموزش در خانه: بدیل مدرسه (14237 مشاهده) |
 |
مؤلفههای آموزش چند فرهنگی و تحلیل آن در محتوای کتب درسی (14232 مشاهده) |
 |
رویکردهای معلمان ریاضی به «گوش دادن» در کلاس های درس: یک مطالعه پدیدارنگاری (14181 مشاهده) |
 |
نقد و بررسی «اهداف تفصیلی فعالیتهای دوره پیشدبستانی» در برنامه درسی ملّی جمهوری اسلامی ایران از منظر رویکرد اسلامی عمل (14029 مشاهده) |
... آمار بیشتر |
 |
مقالات منتشر شده در نشریه با بیشترین تعداد دریافت فایل |
 |
برنامه درسی روایت پژوهی و توسعه حرفه ای دانشجویان دانشگاه فرهنگیان: طراحی الگوی برنامه درسی (39003 دریافت) |
 |
ماهیت علم : مطالعه موردی نگرش دانشجویان کارشناسی دانشگاه تهران (24354 دریافت) |
 |
تحلیل محتوای کتاب درسی ریاضی پایه ششم ابتدایی مبتنی بر الگوی خلاقیت پلسک (24042 دریافت) |
 |
تدریس به روش معکوس در آموزش عالی: روایت های یک مدرس دانشگاه (17932 دریافت) |
 |
جایگاه آموزش بلوغ دختران در کتابهای درسی پایه هفتم (15008 دریافت) |
 |
چالش های برنامۀ درسی مطالعات اجتماعی دورۀ ابتدایی در تربیت شهروندی – اجتماعی براساس مدل تایلر (12856 دریافت) |
 |
نظریه عملی شواب: تلفیق نظریه و عمل (12761 دریافت) |
 |
رویکرد تلفیقی در برنامه ی درسی تربیتبدنی مقطع ابتدایی: تبیین امکان از دیدگاه متخصصان (12398 دریافت) |
 |
تبیین چارچوب نظری ابعاد و مؤلفههای نگرش جامع پژوهشگری و طراحی عناصر عمومی آن در برنامه درسی مدرسه ای (11575 دریافت) |
 |
مدلسازی و کاربردها: گزارش یک پژوهش (11097 دریافت) |
 |
تحلیل تاریخی معانی و مقاصد نومفهوم گرایی در رشته ی مطالعات برنامه درسی (10736 دریافت) |
 |
آموزش در خانه: بدیل مدرسه (10575 دریافت) |
 |
نقد و بررسی «اهداف تفصیلی فعالیتهای دوره پیشدبستانی» در برنامه درسی ملّی جمهوری اسلامی ایران از منظر رویکرد اسلامی عمل (10248 دریافت) |
 |
برنامه درسی ملی: تجربه های جهانی چه می گویند؟ (9345 دریافت) |
 |
بررسی فرایند طرح مسئله در آموزش ریاضی (8899 دریافت) |
 |
برنامه درسی تربیت معلم و الگوی اجرائی مشارکتی آن؛ راهبرد تحولی برای تربیت معلم در ایران (8891 دریافت) |
 |
مؤلفههای آموزش چند فرهنگی و تحلیل آن در محتوای کتب درسی (8546 دریافت) |
 |
تبیین قابلیتهای دیسیپلینی برنامهدرسی و تعیین جایگاه آن در طبقهبندی دیسیپلینهای علمی (8267 دریافت) |
 |
کاروفناوری: تجربه زیسته معلمان (7980 دریافت) |
 |
روششناسی پژوهش های داخلی و خارجی مربوط به حوزه برنامه درسی در آموزش عالی (7663 دریافت) |
 |
تجربه حرفهای اساتید در ارتباط با پدیده تدریس اثربخش در آموزش عالی (7653 دریافت) |
 |
آموزش ریاضی چه نیست؟! (7243 دریافت) |
 |
بررسی و تدوین مهارت ها وصلاحیت هایICT موردنیاز معلمان در فرایند آموزش و یادگیری (7083 دریافت) |
 |
تحلیل محتوای میزان توجه به ابعاد هفتگانۀ اهداف مصوب در کتابهای درسی ادبیات فارسی دوره متوسطه ایران (6660 دریافت) |
 |
بررسی سطح خود تعیینگری دانشجویان دورههای مجازی دانشگاه مهر البرز با توجه به اصول و مؤلفههای رویکرد هتاگوژی (6342 دریافت) |
... آمار بیشتر |
 |
مطالبی که بیشترین بازدید را داشتهاند |
 |
راهنمای نویسندگان ( 17842 بازدید) |
 |
داوران دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی ( 13613 بازدید) |
 |
اعتبار درجه علمی ( 11595 بازدید) |
 |
معرفی هیئت تحریریه ( 11478 بازدید) |
 |
تماس با ما ( 10999 بازدید) |
 |
دریافت نسخه چاپی مجله ( 10421 بازدید) |
 |
اهداف دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی ( 8934 بازدید) |
 |
پایگاه های نمایه کننده ( 8627 بازدید) |
 |
پیام تسلیت ( 8392 بازدید) |
 |
MSRT-CODE ( 7643 بازدید) |
 |
قواعد اخلاقی انتشار ( 6356 بازدید) |
 |
لینک نشریات علمی پژوهشی ( 6176 بازدید) |
 |
فرآیند پذیرش مقالات ( 4738 بازدید) |
 |
فرآیند پذیرش مقالات ( 4606 بازدید) |
 |
تماس با ما ( 4405 بازدید) |
 |
تماس با ما ( 4388 بازدید) |
 |
تماس با ما ( 4365 بازدید) |
 |
تماس با ما ( 4328 بازدید) |
 |
تماس با ما ( 2941 بازدید) |
 |
تماس با ما ( 984 بازدید) |
 |
خوش آمدید ( 626 بازدید) |
... آمار بیشتر |
 |
مطالبی که بیشتر به دوستان فرستاده شدهاند |
 |
خوش آمدید ( 1 ارسال) |
... آمار بیشتر |
 |
مطالبی که بیشتر چاپ شدهاند |
 |
داوران دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی ( 1802 چاپ) |
 |
پایگاه های نمایه کننده ( 1395 چاپ) |
 |
دریافت نسخه چاپی مجله ( 1356 چاپ) |
 |
اعتبار درجه علمی ( 1320 چاپ) |
 |
راهنمای نویسندگان ( 1265 چاپ) |
 |
لینک نشریات علمی پژوهشی ( 1262 چاپ) |
 |
معرفی هیئت تحریریه ( 1251 چاپ) |
 |
پیام تسلیت ( 1188 چاپ) |
 |
اهداف دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی ( 1178 چاپ) |
 |
تماس با ما ( 1174 چاپ) |
 |
MSRT-CODE ( 1123 چاپ) |
 |
قواعد اخلاقی انتشار ( 1010 چاپ) |
 |
فرآیند پذیرش مقالات ( 914 چاپ) |
 |
تماس با ما ( 829 چاپ) |
 |
تماس با ما ( 824 چاپ) |
 |
تماس با ما ( 813 چاپ) |
 |
تماس با ما ( 798 چاپ) |
 |
فرآیند پذیرش مقالات ( 798 چاپ) |
 |
تماس با ما ( 518 چاپ) |
 |
تماس با ما ( 337 چاپ) |
 |
خوش آمدید ( 264 چاپ) |
... آمار بیشتر |