برترین‌های پایگاه

:: مقالات منتشر شده در نشریه با بیشترین تعداد مشاهده
تحلیل تاریخی معانی و مقاصد نومفهوم‏ گرایی در رشته‏ ی مطالعات برنامه درسی (39141 مشاهده)
تحلیل محتوای کتاب درسی ریاضی پایه ششم ابتدایی مبتنی بر الگوی‌ خلاقیت پلسک (26500 مشاهده)
رویکرد تلفیقی در برنامه ی درسی تربیت‌بدنی مقطع ابتدایی: تبیین امکان از دیدگاه متخصصان (19128 مشاهده)
بررسی فرایند طرح‌ مسئله در آموزش ریاضی (17947 مشاهده)
جایگاه آموزش بلوغ دختران در کتاب‌های درسی پایه هفتم (17013 مشاهده)
برنامه‏ درسی تربیت معلم و الگوی اجرائی مشارکتی آن؛ راهبرد تحولی برای تربیت معلم در ایران (16937 مشاهده)
تجربه حرفه‌ای اساتید در ارتباط با پدیده تدریس اثربخش در آموزش عالی (15986 مشاهده)
جایگاه مولفه‏ های حقوق بشر در محتوای کتاب‏ های درسی دوره‏ ی آموزش ابتدایی ایران (15817 مشاهده)
مدل‌سازی و کاربردها: گزارش یک پژوهش (15545 مشاهده)
تدریس به روش معکوس در آموزش عالی: روایت های یک مدرس دانشگاه (15306 مشاهده)
بررسی کتاب‌های درسی ریاضی دوره متوسطه از شروع آموزش رسمی در ایران (15303 مشاهده)
بررسی و تدوین مهارت‏ ها وصلاحیت‏ هایICT موردنیاز معلمان در فرایند آموزش و یادگیری (15242 مشاهده)
چالش های برنامۀ درسی مطالعات اجتماعی دورۀ ابتدایی در تربیت شهروندی – اجتماعی براساس مدل تایلر (14945 مشاهده)
رد پای آموزش ریاضی واقعیت‌مدار در ریاضیات مدرسه‌ای در ایران (14116 مشاهده)
روش‌شناسی پژوهش‏ های داخلی و خارجی مربوط به حوزه برنامه درسی در آموزش عالی (13986 مشاهده)
ویژگی‌های مسائل کلامی ریاضی دوره راهنمایی و راهکارهای تسهیل فرایند حل آن‌ها (13831 مشاهده)
نظریه عملی شواب: تلفیق نظریه و عمل (13721 مشاهده)
تحلیل محتوای میزان توجه به ابعاد هفت‌گانۀ اهداف مصوب در کتاب‌های درسی ادبیات فارسی دوره متوسطه ایران (13599 مشاهده)
آموزش ریاضی چه نیست؟! (13354 مشاهده)
تبیین پدیدارشناسانه اصول برنامه درسی «تجربه تدریس»(کارورزی) در دانشگاه فرهنگیان (13219 مشاهده)
آموزش در خانه: بدیل مدرسه (13164 مشاهده)
رویکردهای معلمان ریاضی به «گوش ‏دادن» در کلاس ‏های درس: یک مطالعه پدیدارنگاری (12918 مشاهده)
نقد و بررسی «اهداف تفصیلی فعالیت‌های دوره پیش‌دبستانی» در برنامه درسی ملّی جمهوری اسلامی ایران از منظر رویکرد اسلامی عمل (12903 مشاهده)
مؤلفه‌های آموزش چند فرهنگی و تحلیل آن در محتوای کتب درسی (12901 مشاهده)
برنامه درسی روایت پژوهی و توسعه حرفه ای دانشجویان دانشگاه فرهنگیان: طراحی الگوی برنامه درسی (12888 مشاهده)
    ... آمار بیشتر
:: مقالات منتشر شده در نشریه با بیشترین تعداد دریافت فایل
برنامه درسی روایت پژوهی و توسعه حرفه ای دانشجویان دانشگاه فرهنگیان: طراحی الگوی برنامه درسی (38492 دریافت)
ماهیت علم : مطالعه موردی نگرش دانشجویان کارشناسی دانشگاه تهران (23898 دریافت)
تحلیل محتوای کتاب درسی ریاضی پایه ششم ابتدایی مبتنی بر الگوی‌ خلاقیت پلسک (23327 دریافت)
تدریس به روش معکوس در آموزش عالی: روایت های یک مدرس دانشگاه (17649 دریافت)
جایگاه آموزش بلوغ دختران در کتاب‌های درسی پایه هفتم (14662 دریافت)
چالش های برنامۀ درسی مطالعات اجتماعی دورۀ ابتدایی در تربیت شهروندی – اجتماعی براساس مدل تایلر (12468 دریافت)
نظریه عملی شواب: تلفیق نظریه و عمل (12261 دریافت)
رویکرد تلفیقی در برنامه ی درسی تربیت‌بدنی مقطع ابتدایی: تبیین امکان از دیدگاه متخصصان (11922 دریافت)
تبیین چارچوب نظری ابعاد و مؤلفه‌های نگرش جامع پژوهشگری و طراحی عناصر عمومی آن در برنامه درسی مدرسه‏ ای (10953 دریافت)
مدل‌سازی و کاربردها: گزارش یک پژوهش (10806 دریافت)
تحلیل تاریخی معانی و مقاصد نومفهوم‏ گرایی در رشته‏ ی مطالعات برنامه درسی (10321 دریافت)
آموزش در خانه: بدیل مدرسه (10205 دریافت)
نقد و بررسی «اهداف تفصیلی فعالیت‌های دوره پیش‌دبستانی» در برنامه درسی ملّی جمهوری اسلامی ایران از منظر رویکرد اسلامی عمل (9819 دریافت)
برنامه درسی ملی: تجربه های جهانی چه می گویند؟ (9039 دریافت)
بررسی فرایند طرح‌ مسئله در آموزش ریاضی (8614 دریافت)
برنامه‏ درسی تربیت معلم و الگوی اجرائی مشارکتی آن؛ راهبرد تحولی برای تربیت معلم در ایران (8433 دریافت)
مؤلفه‌های آموزش چند فرهنگی و تحلیل آن در محتوای کتب درسی (8140 دریافت)
تبیین قابلیت‌های دیسیپلینی برنامه‌درسی و تعیین جایگاه آن در طبقه‌بندی دیسیپلین‌های علمی (7872 دریافت)
کاروفناوری: تجربه زیسته معلمان (7708 دریافت)
تجربه حرفه‌ای اساتید در ارتباط با پدیده تدریس اثربخش در آموزش عالی (7312 دریافت)
روش‌شناسی پژوهش‏ های داخلی و خارجی مربوط به حوزه برنامه درسی در آموزش عالی (7261 دریافت)
آموزش ریاضی چه نیست؟! (6929 دریافت)
بررسی و تدوین مهارت‏ ها وصلاحیت‏ هایICT موردنیاز معلمان در فرایند آموزش و یادگیری (6706 دریافت)
تحلیل محتوای میزان توجه به ابعاد هفت‌گانۀ اهداف مصوب در کتاب‌های درسی ادبیات فارسی دوره متوسطه ایران (6367 دریافت)
تبیین پدیدارشناسانه اصول برنامه درسی «تجربه تدریس»(کارورزی) در دانشگاه فرهنگیان (5997 دریافت)
    ... آمار بیشتر
:: مطالبی که بیشترین بازدید را داشته‌اند
راهنمای نویسندگان ( 17315 بازدید)
داوران دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی ( 12983 بازدید)
اعتبار درجه علمی ( 11098 بازدید)
معرفی هیئت تحریریه ( 11023 بازدید)
تماس با ما ( 10540 بازدید)
دریافت نسخه چاپی مجله ( 9962 بازدید)
اهداف دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی ( 8553 بازدید)
پایگاه های نمایه کننده ( 8194 بازدید)
پیام تسلیت ( 7934 بازدید)
MSRT-CODE ( 7146 بازدید)
قواعد اخلاقی انتشار ( 5962 بازدید)
لینک نشریات علمی پژوهشی ( 5720 بازدید)
فرآیند پذیرش مقالات ( 4284 بازدید)
فرآیند پذیرش مقالات ( 4132 بازدید)
تماس با ما ( 4009 بازدید)
تماس با ما ( 3988 بازدید)
تماس با ما ( 3981 بازدید)
تماس با ما ( 3936 بازدید)
تماس با ما ( 2502 بازدید)
تماس با ما ( 877 بازدید)
خوش آمدید ( 625 بازدید)
    ... آمار بیشتر
:: مطالبی که بیشتر به دوستان فرستاده شده‌اند
خوش آمدید ( 1 ارسال)
    ... آمار بیشتر
:: مطالبی که بیشتر چاپ شده‌اند
داوران دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی ( 1592 چاپ)
پایگاه های نمایه کننده ( 1228 چاپ)
دریافت نسخه چاپی مجله ( 1202 چاپ)
اعتبار درجه علمی ( 1156 چاپ)
معرفی هیئت تحریریه ( 1122 چاپ)
راهنمای نویسندگان ( 1109 چاپ)
لینک نشریات علمی پژوهشی ( 1095 چاپ)
اهداف دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی ( 1045 چاپ)
پیام تسلیت ( 1041 چاپ)
تماس با ما ( 1038 چاپ)
MSRT-CODE ( 966 چاپ)
قواعد اخلاقی انتشار ( 874 چاپ)
فرآیند پذیرش مقالات ( 744 چاپ)
تماس با ما ( 691 چاپ)
تماس با ما ( 679 چاپ)
تماس با ما ( 674 چاپ)
تماس با ما ( 660 چاپ)
فرآیند پذیرش مقالات ( 631 چاپ)
تماس با ما ( 387 چاپ)
تماس با ما ( 287 چاپ)
خوش آمدید ( 264 چاپ)
    ... آمار بیشتر

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2025 CC BY-NC 4.0 | Theory & Practice in Curriculum Journal

Designed & Developed by : Yektaweb