برترین‌های پایگاه

:: مقالات منتشر شده در نشریه با بیشترین تعداد مشاهده
تحلیل تاریخی معانی و مقاصد نومفهوم‏ گرایی در رشته‏ ی مطالعات برنامه درسی (38495 مشاهده)
تحلیل محتوای کتاب درسی ریاضی پایه ششم ابتدایی مبتنی بر الگوی‌ خلاقیت پلسک (25476 مشاهده)
رویکرد تلفیقی در برنامه ی درسی تربیت‌بدنی مقطع ابتدایی: تبیین امکان از دیدگاه متخصصان (18275 مشاهده)
بررسی فرایند طرح‌ مسئله در آموزش ریاضی (16951 مشاهده)
جایگاه آموزش بلوغ دختران در کتاب‌های درسی پایه هفتم (16200 مشاهده)
برنامه‏ درسی تربیت معلم و الگوی اجرائی مشارکتی آن؛ راهبرد تحولی برای تربیت معلم در ایران (16145 مشاهده)
تجربه حرفه‌ای اساتید در ارتباط با پدیده تدریس اثربخش در آموزش عالی (15297 مشاهده)
جایگاه مولفه‏ های حقوق بشر در محتوای کتاب‏ های درسی دوره‏ ی آموزش ابتدایی ایران (14952 مشاهده)
مدل‌سازی و کاربردها: گزارش یک پژوهش (14555 مشاهده)
بررسی و تدوین مهارت‏ ها وصلاحیت‏ هایICT موردنیاز معلمان در فرایند آموزش و یادگیری (14538 مشاهده)
تدریس به روش معکوس در آموزش عالی: روایت های یک مدرس دانشگاه (14529 مشاهده)
بررسی کتاب‌های درسی ریاضی دوره متوسطه از شروع آموزش رسمی در ایران (14408 مشاهده)
چالش های برنامۀ درسی مطالعات اجتماعی دورۀ ابتدایی در تربیت شهروندی – اجتماعی براساس مدل تایلر (14244 مشاهده)
روش‌شناسی پژوهش‏ های داخلی و خارجی مربوط به حوزه برنامه درسی در آموزش عالی (13381 مشاهده)
رد پای آموزش ریاضی واقعیت‌مدار در ریاضیات مدرسه‌ای در ایران (13112 مشاهده)
ویژگی‌های مسائل کلامی ریاضی دوره راهنمایی و راهکارهای تسهیل فرایند حل آن‌ها (13079 مشاهده)
نظریه عملی شواب: تلفیق نظریه و عمل (12913 مشاهده)
تحلیل محتوای میزان توجه به ابعاد هفت‌گانۀ اهداف مصوب در کتاب‌های درسی ادبیات فارسی دوره متوسطه ایران (12675 مشاهده)
آموزش ریاضی چه نیست؟! (12488 مشاهده)
تبیین پدیدارشناسانه اصول برنامه درسی «تجربه تدریس»(کارورزی) در دانشگاه فرهنگیان (12482 مشاهده)
آموزش در خانه: بدیل مدرسه (12421 مشاهده)
نقد و بررسی «اهداف تفصیلی فعالیت‌های دوره پیش‌دبستانی» در برنامه درسی ملّی جمهوری اسلامی ایران از منظر رویکرد اسلامی عمل (12260 مشاهده)
تبیین چارچوب نظری ابعاد و مؤلفه‌های نگرش جامع پژوهشگری و طراحی عناصر عمومی آن در برنامه درسی مدرسه‏ ای (12138 مشاهده)
رویکردهای معلمان ریاضی به «گوش ‏دادن» در کلاس ‏های درس: یک مطالعه پدیدارنگاری (12096 مشاهده)
مؤلفه‌های آموزش چند فرهنگی و تحلیل آن در محتوای کتب درسی (12022 مشاهده)
    ... آمار بیشتر
:: مقالات منتشر شده در نشریه با بیشترین تعداد دریافت فایل
برنامه درسی روایت پژوهی و توسعه حرفه ای دانشجویان دانشگاه فرهنگیان: طراحی الگوی برنامه درسی (38177 دریافت)
ماهیت علم : مطالعه موردی نگرش دانشجویان کارشناسی دانشگاه تهران (23501 دریافت)
تحلیل محتوای کتاب درسی ریاضی پایه ششم ابتدایی مبتنی بر الگوی‌ خلاقیت پلسک (22555 دریافت)
تدریس به روش معکوس در آموزش عالی: روایت های یک مدرس دانشگاه (17464 دریافت)
جایگاه آموزش بلوغ دختران در کتاب‌های درسی پایه هفتم (14382 دریافت)
چالش های برنامۀ درسی مطالعات اجتماعی دورۀ ابتدایی در تربیت شهروندی – اجتماعی براساس مدل تایلر (12208 دریافت)
نظریه عملی شواب: تلفیق نظریه و عمل (11810 دریافت)
رویکرد تلفیقی در برنامه ی درسی تربیت‌بدنی مقطع ابتدایی: تبیین امکان از دیدگاه متخصصان (11612 دریافت)
مدل‌سازی و کاربردها: گزارش یک پژوهش (10591 دریافت)
تبیین چارچوب نظری ابعاد و مؤلفه‌های نگرش جامع پژوهشگری و طراحی عناصر عمومی آن در برنامه درسی مدرسه‏ ای (10316 دریافت)
تحلیل تاریخی معانی و مقاصد نومفهوم‏ گرایی در رشته‏ ی مطالعات برنامه درسی (9984 دریافت)
آموزش در خانه: بدیل مدرسه (9932 دریافت)
نقد و بررسی «اهداف تفصیلی فعالیت‌های دوره پیش‌دبستانی» در برنامه درسی ملّی جمهوری اسلامی ایران از منظر رویکرد اسلامی عمل (9446 دریافت)
برنامه درسی ملی: تجربه های جهانی چه می گویند؟ (8829 دریافت)
بررسی فرایند طرح‌ مسئله در آموزش ریاضی (8423 دریافت)
برنامه‏ درسی تربیت معلم و الگوی اجرائی مشارکتی آن؛ راهبرد تحولی برای تربیت معلم در ایران (8076 دریافت)
مؤلفه‌های آموزش چند فرهنگی و تحلیل آن در محتوای کتب درسی (7815 دریافت)
تبیین قابلیت‌های دیسیپلینی برنامه‌درسی و تعیین جایگاه آن در طبقه‌بندی دیسیپلین‌های علمی (7563 دریافت)
کاروفناوری: تجربه زیسته معلمان (7500 دریافت)
تجربه حرفه‌ای اساتید در ارتباط با پدیده تدریس اثربخش در آموزش عالی (7088 دریافت)
روش‌شناسی پژوهش‏ های داخلی و خارجی مربوط به حوزه برنامه درسی در آموزش عالی (7039 دریافت)
آموزش ریاضی چه نیست؟! (6695 دریافت)
بررسی و تدوین مهارت‏ ها وصلاحیت‏ هایICT موردنیاز معلمان در فرایند آموزش و یادگیری (6428 دریافت)
تحلیل محتوای میزان توجه به ابعاد هفت‌گانۀ اهداف مصوب در کتاب‌های درسی ادبیات فارسی دوره متوسطه ایران (6144 دریافت)
بررسی سطح خود تعیین‏گری دانشجویان دوره‏های مجازی دانشگاه مهر البرز با توجه به اصول و مؤلفه‌های رویکرد هتاگوژی (5777 دریافت)
    ... آمار بیشتر
:: مطالبی که بیشترین بازدید را داشته‌اند
راهنمای نویسندگان ( 16901 بازدید)
داوران دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی ( 12548 بازدید)
اعتبار درجه علمی ( 10678 بازدید)
معرفی هیئت تحریریه ( 10651 بازدید)
تماس با ما ( 10233 بازدید)
دریافت نسخه چاپی مجله ( 9597 بازدید)
اهداف دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی ( 8267 بازدید)
پایگاه های نمایه کننده ( 7903 بازدید)
پیام تسلیت ( 7554 بازدید)
MSRT-CODE ( 6763 بازدید)
قواعد اخلاقی انتشار ( 5665 بازدید)
لینک نشریات علمی پژوهشی ( 5430 بازدید)
فرآیند پذیرش مقالات ( 3956 بازدید)
فرآیند پذیرش مقالات ( 3800 بازدید)
تماس با ما ( 3706 بازدید)
تماس با ما ( 3699 بازدید)
تماس با ما ( 3698 بازدید)
تماس با ما ( 3644 بازدید)
تماس با ما ( 2212 بازدید)
تماس با ما ( 770 بازدید)
خوش آمدید ( 625 بازدید)
    ... آمار بیشتر
:: مطالبی که بیشتر به دوستان فرستاده شده‌اند
خوش آمدید ( 1 ارسال)
    ... آمار بیشتر
:: مطالبی که بیشتر چاپ شده‌اند
داوران دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی ( 1439 چاپ)
پایگاه های نمایه کننده ( 1117 چاپ)
دریافت نسخه چاپی مجله ( 1087 چاپ)
اعتبار درجه علمی ( 1031 چاپ)
راهنمای نویسندگان ( 1005 چاپ)
معرفی هیئت تحریریه ( 1004 چاپ)
لینک نشریات علمی پژوهشی ( 985 چاپ)
اهداف دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی ( 947 چاپ)
تماس با ما ( 935 چاپ)
پیام تسلیت ( 916 چاپ)
MSRT-CODE ( 852 چاپ)
قواعد اخلاقی انتشار ( 773 چاپ)
فرآیند پذیرش مقالات ( 637 چاپ)
تماس با ما ( 590 چاپ)
تماس با ما ( 570 چاپ)
تماس با ما ( 552 چاپ)
تماس با ما ( 547 چاپ)
فرآیند پذیرش مقالات ( 519 چاپ)
تماس با ما ( 291 چاپ)
خوش آمدید ( 264 چاپ)
تماس با ما ( 232 چاپ)
    ... آمار بیشتر

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2024 CC BY-NC 4.0 | Theory & Practice in Curriculum Journal

Designed & Developed by : Yektaweb