 |
مقالات منتشر شده در نشریه با بیشترین تعداد مشاهده |
 |
تحلیل تاریخی معانی و مقاصد نومفهوم گرایی در رشته ی مطالعات برنامه درسی (40424 مشاهده) |
 |
تحلیل محتوای کتاب درسی ریاضی پایه ششم ابتدایی مبتنی بر الگوی خلاقیت پلسک (28414 مشاهده) |
 |
رویکرد تلفیقی در برنامه ی درسی تربیتبدنی مقطع ابتدایی: تبیین امکان از دیدگاه متخصصان (20727 مشاهده) |
 |
بررسی فرایند طرح مسئله در آموزش ریاضی (19695 مشاهده) |
 |
برنامه درسی تربیت معلم و الگوی اجرائی مشارکتی آن؛ راهبرد تحولی برای تربیت معلم در ایران (18688 مشاهده) |
 |
جایگاه آموزش بلوغ دختران در کتابهای درسی پایه هفتم (18523 مشاهده) |
 |
مدلسازی و کاربردها: گزارش یک پژوهش (17437 مشاهده) |
 |
تجربه حرفهای اساتید در ارتباط با پدیده تدریس اثربخش در آموزش عالی (17419 مشاهده) |
 |
جایگاه مولفه های حقوق بشر در محتوای کتاب های درسی دوره ی آموزش ابتدایی ایران (17403 مشاهده) |
 |
بررسی کتابهای درسی ریاضی دوره متوسطه از شروع آموزش رسمی در ایران (17280 مشاهده) |
 |
بررسی و تدوین مهارت ها وصلاحیت هایICT موردنیاز معلمان در فرایند آموزش و یادگیری (16972 مشاهده) |
 |
تدریس به روش معکوس در آموزش عالی: روایت های یک مدرس دانشگاه (16639 مشاهده) |
 |
چالش های برنامۀ درسی مطالعات اجتماعی دورۀ ابتدایی در تربیت شهروندی – اجتماعی براساس مدل تایلر (16552 مشاهده) |
 |
رد پای آموزش ریاضی واقعیتمدار در ریاضیات مدرسهای در ایران (16096 مشاهده) |
 |
نظریه عملی شواب: تلفیق نظریه و عمل (15355 مشاهده) |
 |
ویژگیهای مسائل کلامی ریاضی دوره راهنمایی و راهکارهای تسهیل فرایند حل آنها (15328 مشاهده) |
 |
تحلیل محتوای میزان توجه به ابعاد هفتگانۀ اهداف مصوب در کتابهای درسی ادبیات فارسی دوره متوسطه ایران (15301 مشاهده) |
 |
روششناسی پژوهش های داخلی و خارجی مربوط به حوزه برنامه درسی در آموزش عالی (15233 مشاهده) |
 |
آموزش ریاضی چه نیست؟! (15002 مشاهده) |
 |
تبیین پدیدارشناسانه اصول برنامه درسی «تجربه تدریس»(کارورزی) در دانشگاه فرهنگیان (14752 مشاهده) |
 |
برنامه درسی روایت پژوهی و توسعه حرفه ای دانشجویان دانشگاه فرهنگیان: طراحی الگوی برنامه درسی (14710 مشاهده) |
 |
مؤلفههای آموزش چند فرهنگی و تحلیل آن در محتوای کتب درسی (14677 مشاهده) |
 |
رویکردهای معلمان ریاضی به «گوش دادن» در کلاس های درس: یک مطالعه پدیدارنگاری (14590 مشاهده) |
 |
آموزش در خانه: بدیل مدرسه (14588 مشاهده) |
 |
نقد و بررسی «اهداف تفصیلی فعالیتهای دوره پیشدبستانی» در برنامه درسی ملّی جمهوری اسلامی ایران از منظر رویکرد اسلامی عمل (14340 مشاهده) |
... آمار بیشتر |
 |
مقالات منتشر شده در نشریه با بیشترین تعداد دریافت فایل |
 |
برنامه درسی روایت پژوهی و توسعه حرفه ای دانشجویان دانشگاه فرهنگیان: طراحی الگوی برنامه درسی (39161 دریافت) |
 |
ماهیت علم : مطالعه موردی نگرش دانشجویان کارشناسی دانشگاه تهران (24431 دریافت) |
 |
تحلیل محتوای کتاب درسی ریاضی پایه ششم ابتدایی مبتنی بر الگوی خلاقیت پلسک (24204 دریافت) |
 |
تدریس به روش معکوس در آموزش عالی: روایت های یک مدرس دانشگاه (18013 دریافت) |
 |
جایگاه آموزش بلوغ دختران در کتابهای درسی پایه هفتم (15118 دریافت) |
 |
چالش های برنامۀ درسی مطالعات اجتماعی دورۀ ابتدایی در تربیت شهروندی – اجتماعی براساس مدل تایلر (12958 دریافت) |
 |
نظریه عملی شواب: تلفیق نظریه و عمل (12883 دریافت) |
 |
رویکرد تلفیقی در برنامه ی درسی تربیتبدنی مقطع ابتدایی: تبیین امکان از دیدگاه متخصصان (12531 دریافت) |
 |
تبیین چارچوب نظری ابعاد و مؤلفههای نگرش جامع پژوهشگری و طراحی عناصر عمومی آن در برنامه درسی مدرسه ای (11758 دریافت) |
 |
مدلسازی و کاربردها: گزارش یک پژوهش (11192 دریافت) |
 |
تحلیل تاریخی معانی و مقاصد نومفهوم گرایی در رشته ی مطالعات برنامه درسی (10863 دریافت) |
 |
آموزش در خانه: بدیل مدرسه (10663 دریافت) |
 |
نقد و بررسی «اهداف تفصیلی فعالیتهای دوره پیشدبستانی» در برنامه درسی ملّی جمهوری اسلامی ایران از منظر رویکرد اسلامی عمل (10357 دریافت) |
 |
برنامه درسی ملی: تجربه های جهانی چه می گویند؟ (9421 دریافت) |
 |
برنامه درسی تربیت معلم و الگوی اجرائی مشارکتی آن؛ راهبرد تحولی برای تربیت معلم در ایران (9062 دریافت) |
 |
بررسی فرایند طرح مسئله در آموزش ریاضی (8995 دریافت) |
 |
مؤلفههای آموزش چند فرهنگی و تحلیل آن در محتوای کتب درسی (8636 دریافت) |
 |
تبیین قابلیتهای دیسیپلینی برنامهدرسی و تعیین جایگاه آن در طبقهبندی دیسیپلینهای علمی (8386 دریافت) |
 |
کاروفناوری: تجربه زیسته معلمان (8074 دریافت) |
 |
روششناسی پژوهش های داخلی و خارجی مربوط به حوزه برنامه درسی در آموزش عالی (7764 دریافت) |
 |
تجربه حرفهای اساتید در ارتباط با پدیده تدریس اثربخش در آموزش عالی (7742 دریافت) |
 |
آموزش ریاضی چه نیست؟! (7323 دریافت) |
 |
بررسی و تدوین مهارت ها وصلاحیت هایICT موردنیاز معلمان در فرایند آموزش و یادگیری (7189 دریافت) |
 |
تحلیل محتوای میزان توجه به ابعاد هفتگانۀ اهداف مصوب در کتابهای درسی ادبیات فارسی دوره متوسطه ایران (6738 دریافت) |
 |
بررسی سطح خود تعیینگری دانشجویان دورههای مجازی دانشگاه مهر البرز با توجه به اصول و مؤلفههای رویکرد هتاگوژی (6429 دریافت) |
... آمار بیشتر |
 |
مطالبی که بیشترین بازدید را داشتهاند |
 |
راهنمای نویسندگان ( 17992 بازدید) |
 |
داوران دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی ( 13805 بازدید) |
 |
اعتبار درجه علمی ( 11727 بازدید) |
 |
معرفی هیئت تحریریه ( 11629 بازدید) |
 |
تماس با ما ( 11149 بازدید) |
 |
دریافت نسخه چاپی مجله ( 10570 بازدید) |
 |
اهداف دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی ( 9064 بازدید) |
 |
پایگاه های نمایه کننده ( 8758 بازدید) |
 |
پیام تسلیت ( 8543 بازدید) |
 |
MSRT-CODE ( 7795 بازدید) |
 |
قواعد اخلاقی انتشار ( 6498 بازدید) |
 |
لینک نشریات علمی پژوهشی ( 6318 بازدید) |
 |
فرآیند پذیرش مقالات ( 4874 بازدید) |
 |
فرآیند پذیرش مقالات ( 4748 بازدید) |
 |
تماس با ما ( 4524 بازدید) |
 |
تماس با ما ( 4505 بازدید) |
 |
تماس با ما ( 4492 بازدید) |
 |
تماس با ما ( 4449 بازدید) |
 |
تماس با ما ( 3078 بازدید) |
 |
تماس با ما ( 1041 بازدید) |
 |
خوش آمدید ( 626 بازدید) |
... آمار بیشتر |
 |
مطالبی که بیشتر به دوستان فرستاده شدهاند |
 |
خوش آمدید ( 1 ارسال) |
... آمار بیشتر |
 |
مطالبی که بیشتر چاپ شدهاند |
 |
داوران دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی ( 1870 چاپ) |
 |
پایگاه های نمایه کننده ( 1452 چاپ) |
 |
دریافت نسخه چاپی مجله ( 1421 چاپ) |
 |
اعتبار درجه علمی ( 1365 چاپ) |
 |
راهنمای نویسندگان ( 1313 چاپ) |
 |
لینک نشریات علمی پژوهشی ( 1311 چاپ) |
 |
معرفی هیئت تحریریه ( 1304 چاپ) |
 |
پیام تسلیت ( 1246 چاپ) |
 |
تماس با ما ( 1232 چاپ) |
 |
اهداف دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی ( 1228 چاپ) |
 |
MSRT-CODE ( 1178 چاپ) |
 |
قواعد اخلاقی انتشار ( 1056 چاپ) |
 |
فرآیند پذیرش مقالات ( 959 چاپ) |
 |
تماس با ما ( 874 چاپ) |
 |
تماس با ما ( 865 چاپ) |
 |
تماس با ما ( 859 چاپ) |
 |
فرآیند پذیرش مقالات ( 842 چاپ) |
 |
تماس با ما ( 840 چاپ) |
 |
تماس با ما ( 561 چاپ) |
 |
تماس با ما ( 363 چاپ) |
 |
خوش آمدید ( 264 چاپ) |
... آمار بیشتر |