برترین‌های پایگاه

:: مقالات منتشر شده در نشریه با بیشترین تعداد مشاهده
تحلیل تاریخی معانی و مقاصد نومفهوم‏ گرایی در رشته‏ ی مطالعات برنامه درسی (40424 مشاهده)
تحلیل محتوای کتاب درسی ریاضی پایه ششم ابتدایی مبتنی بر الگوی‌ خلاقیت پلسک (28414 مشاهده)
رویکرد تلفیقی در برنامه ی درسی تربیت‌بدنی مقطع ابتدایی: تبیین امکان از دیدگاه متخصصان (20727 مشاهده)
بررسی فرایند طرح‌ مسئله در آموزش ریاضی (19695 مشاهده)
برنامه‏ درسی تربیت معلم و الگوی اجرائی مشارکتی آن؛ راهبرد تحولی برای تربیت معلم در ایران (18688 مشاهده)
جایگاه آموزش بلوغ دختران در کتاب‌های درسی پایه هفتم (18523 مشاهده)
مدل‌سازی و کاربردها: گزارش یک پژوهش (17437 مشاهده)
تجربه حرفه‌ای اساتید در ارتباط با پدیده تدریس اثربخش در آموزش عالی (17419 مشاهده)
جایگاه مولفه‏ های حقوق بشر در محتوای کتاب‏ های درسی دوره‏ ی آموزش ابتدایی ایران (17403 مشاهده)
بررسی کتاب‌های درسی ریاضی دوره متوسطه از شروع آموزش رسمی در ایران (17280 مشاهده)
بررسی و تدوین مهارت‏ ها وصلاحیت‏ هایICT موردنیاز معلمان در فرایند آموزش و یادگیری (16972 مشاهده)
تدریس به روش معکوس در آموزش عالی: روایت های یک مدرس دانشگاه (16639 مشاهده)
چالش های برنامۀ درسی مطالعات اجتماعی دورۀ ابتدایی در تربیت شهروندی – اجتماعی براساس مدل تایلر (16552 مشاهده)
رد پای آموزش ریاضی واقعیت‌مدار در ریاضیات مدرسه‌ای در ایران (16096 مشاهده)
نظریه عملی شواب: تلفیق نظریه و عمل (15355 مشاهده)
ویژگی‌های مسائل کلامی ریاضی دوره راهنمایی و راهکارهای تسهیل فرایند حل آن‌ها (15328 مشاهده)
تحلیل محتوای میزان توجه به ابعاد هفت‌گانۀ اهداف مصوب در کتاب‌های درسی ادبیات فارسی دوره متوسطه ایران (15301 مشاهده)
روش‌شناسی پژوهش‏ های داخلی و خارجی مربوط به حوزه برنامه درسی در آموزش عالی (15233 مشاهده)
آموزش ریاضی چه نیست؟! (15002 مشاهده)
تبیین پدیدارشناسانه اصول برنامه درسی «تجربه تدریس»(کارورزی) در دانشگاه فرهنگیان (14752 مشاهده)
برنامه درسی روایت پژوهی و توسعه حرفه ای دانشجویان دانشگاه فرهنگیان: طراحی الگوی برنامه درسی (14710 مشاهده)
مؤلفه‌های آموزش چند فرهنگی و تحلیل آن در محتوای کتب درسی (14677 مشاهده)
رویکردهای معلمان ریاضی به «گوش ‏دادن» در کلاس ‏های درس: یک مطالعه پدیدارنگاری (14590 مشاهده)
آموزش در خانه: بدیل مدرسه (14588 مشاهده)
نقد و بررسی «اهداف تفصیلی فعالیت‌های دوره پیش‌دبستانی» در برنامه درسی ملّی جمهوری اسلامی ایران از منظر رویکرد اسلامی عمل (14340 مشاهده)
    ... آمار بیشتر
:: مقالات منتشر شده در نشریه با بیشترین تعداد دریافت فایل
برنامه درسی روایت پژوهی و توسعه حرفه ای دانشجویان دانشگاه فرهنگیان: طراحی الگوی برنامه درسی (39161 دریافت)
ماهیت علم : مطالعه موردی نگرش دانشجویان کارشناسی دانشگاه تهران (24431 دریافت)
تحلیل محتوای کتاب درسی ریاضی پایه ششم ابتدایی مبتنی بر الگوی‌ خلاقیت پلسک (24204 دریافت)
تدریس به روش معکوس در آموزش عالی: روایت های یک مدرس دانشگاه (18013 دریافت)
جایگاه آموزش بلوغ دختران در کتاب‌های درسی پایه هفتم (15118 دریافت)
چالش های برنامۀ درسی مطالعات اجتماعی دورۀ ابتدایی در تربیت شهروندی – اجتماعی براساس مدل تایلر (12958 دریافت)
نظریه عملی شواب: تلفیق نظریه و عمل (12883 دریافت)
رویکرد تلفیقی در برنامه ی درسی تربیت‌بدنی مقطع ابتدایی: تبیین امکان از دیدگاه متخصصان (12531 دریافت)
تبیین چارچوب نظری ابعاد و مؤلفه‌های نگرش جامع پژوهشگری و طراحی عناصر عمومی آن در برنامه درسی مدرسه‏ ای (11758 دریافت)
مدل‌سازی و کاربردها: گزارش یک پژوهش (11192 دریافت)
تحلیل تاریخی معانی و مقاصد نومفهوم‏ گرایی در رشته‏ ی مطالعات برنامه درسی (10863 دریافت)
آموزش در خانه: بدیل مدرسه (10663 دریافت)
نقد و بررسی «اهداف تفصیلی فعالیت‌های دوره پیش‌دبستانی» در برنامه درسی ملّی جمهوری اسلامی ایران از منظر رویکرد اسلامی عمل (10357 دریافت)
برنامه درسی ملی: تجربه های جهانی چه می گویند؟ (9421 دریافت)
برنامه‏ درسی تربیت معلم و الگوی اجرائی مشارکتی آن؛ راهبرد تحولی برای تربیت معلم در ایران (9062 دریافت)
بررسی فرایند طرح‌ مسئله در آموزش ریاضی (8995 دریافت)
مؤلفه‌های آموزش چند فرهنگی و تحلیل آن در محتوای کتب درسی (8636 دریافت)
تبیین قابلیت‌های دیسیپلینی برنامه‌درسی و تعیین جایگاه آن در طبقه‌بندی دیسیپلین‌های علمی (8386 دریافت)
کاروفناوری: تجربه زیسته معلمان (8074 دریافت)
روش‌شناسی پژوهش‏ های داخلی و خارجی مربوط به حوزه برنامه درسی در آموزش عالی (7764 دریافت)
تجربه حرفه‌ای اساتید در ارتباط با پدیده تدریس اثربخش در آموزش عالی (7742 دریافت)
آموزش ریاضی چه نیست؟! (7323 دریافت)
بررسی و تدوین مهارت‏ ها وصلاحیت‏ هایICT موردنیاز معلمان در فرایند آموزش و یادگیری (7189 دریافت)
تحلیل محتوای میزان توجه به ابعاد هفت‌گانۀ اهداف مصوب در کتاب‌های درسی ادبیات فارسی دوره متوسطه ایران (6738 دریافت)
بررسی سطح خود تعیین‏گری دانشجویان دوره‏های مجازی دانشگاه مهر البرز با توجه به اصول و مؤلفه‌های رویکرد هتاگوژی (6429 دریافت)
    ... آمار بیشتر
:: مطالبی که بیشترین بازدید را داشته‌اند
راهنمای نویسندگان ( 17992 بازدید)
داوران دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی ( 13805 بازدید)
اعتبار درجه علمی ( 11727 بازدید)
معرفی هیئت تحریریه ( 11629 بازدید)
تماس با ما ( 11149 بازدید)
دریافت نسخه چاپی مجله ( 10570 بازدید)
اهداف دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی ( 9064 بازدید)
پایگاه های نمایه کننده ( 8758 بازدید)
پیام تسلیت ( 8543 بازدید)
MSRT-CODE ( 7795 بازدید)
قواعد اخلاقی انتشار ( 6498 بازدید)
لینک نشریات علمی پژوهشی ( 6318 بازدید)
فرآیند پذیرش مقالات ( 4874 بازدید)
فرآیند پذیرش مقالات ( 4748 بازدید)
تماس با ما ( 4524 بازدید)
تماس با ما ( 4505 بازدید)
تماس با ما ( 4492 بازدید)
تماس با ما ( 4449 بازدید)
تماس با ما ( 3078 بازدید)
تماس با ما ( 1041 بازدید)
خوش آمدید ( 626 بازدید)
    ... آمار بیشتر
:: مطالبی که بیشتر به دوستان فرستاده شده‌اند
خوش آمدید ( 1 ارسال)
    ... آمار بیشتر
:: مطالبی که بیشتر چاپ شده‌اند
داوران دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی ( 1870 چاپ)
پایگاه های نمایه کننده ( 1452 چاپ)
دریافت نسخه چاپی مجله ( 1421 چاپ)
اعتبار درجه علمی ( 1365 چاپ)
راهنمای نویسندگان ( 1313 چاپ)
لینک نشریات علمی پژوهشی ( 1311 چاپ)
معرفی هیئت تحریریه ( 1304 چاپ)
پیام تسلیت ( 1246 چاپ)
تماس با ما ( 1232 چاپ)
اهداف دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی ( 1228 چاپ)
MSRT-CODE ( 1178 چاپ)
قواعد اخلاقی انتشار ( 1056 چاپ)
فرآیند پذیرش مقالات ( 959 چاپ)
تماس با ما ( 874 چاپ)
تماس با ما ( 865 چاپ)
تماس با ما ( 859 چاپ)
فرآیند پذیرش مقالات ( 842 چاپ)
تماس با ما ( 840 چاپ)
تماس با ما ( 561 چاپ)
تماس با ما ( 363 چاپ)
خوش آمدید ( 264 چاپ)
    ... آمار بیشتر

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2025 CC BY-NC 4.0 | Theory & Practice in Curriculum Journal

Designed & Developed by : Yektaweb