برترین‌های پایگاه

:: مقالات منتشر شده در نشریه با بیشترین تعداد مشاهده
تحلیل تاریخی معانی و مقاصد نومفهوم‏ گرایی در رشته‏ ی مطالعات برنامه درسی (40033 مشاهده)
تحلیل محتوای کتاب درسی ریاضی پایه ششم ابتدایی مبتنی بر الگوی‌ خلاقیت پلسک (27867 مشاهده)
رویکرد تلفیقی در برنامه ی درسی تربیت‌بدنی مقطع ابتدایی: تبیین امکان از دیدگاه متخصصان (20226 مشاهده)
بررسی فرایند طرح‌ مسئله در آموزش ریاضی (19161 مشاهده)
برنامه‏ درسی تربیت معلم و الگوی اجرائی مشارکتی آن؛ راهبرد تحولی برای تربیت معلم در ایران (18098 مشاهده)
جایگاه آموزش بلوغ دختران در کتاب‌های درسی پایه هفتم (18053 مشاهده)
تجربه حرفه‌ای اساتید در ارتباط با پدیده تدریس اثربخش در آموزش عالی (17004 مشاهده)
جایگاه مولفه‏ های حقوق بشر در محتوای کتاب‏ های درسی دوره‏ ی آموزش ابتدایی ایران (16945 مشاهده)
مدل‌سازی و کاربردها: گزارش یک پژوهش (16842 مشاهده)
بررسی کتاب‌های درسی ریاضی دوره متوسطه از شروع آموزش رسمی در ایران (16666 مشاهده)
بررسی و تدوین مهارت‏ ها وصلاحیت‏ هایICT موردنیاز معلمان در فرایند آموزش و یادگیری (16464 مشاهده)
تدریس به روش معکوس در آموزش عالی: روایت های یک مدرس دانشگاه (16233 مشاهده)
چالش های برنامۀ درسی مطالعات اجتماعی دورۀ ابتدایی در تربیت شهروندی – اجتماعی براساس مدل تایلر (16025 مشاهده)
رد پای آموزش ریاضی واقعیت‌مدار در ریاضیات مدرسه‌ای در ایران (15479 مشاهده)
روش‌شناسی پژوهش‏ های داخلی و خارجی مربوط به حوزه برنامه درسی در آموزش عالی (14894 مشاهده)
ویژگی‌های مسائل کلامی ریاضی دوره راهنمایی و راهکارهای تسهیل فرایند حل آن‌ها (14859 مشاهده)
نظریه عملی شواب: تلفیق نظریه و عمل (14835 مشاهده)
تحلیل محتوای میزان توجه به ابعاد هفت‌گانۀ اهداف مصوب در کتاب‌های درسی ادبیات فارسی دوره متوسطه ایران (14805 مشاهده)
آموزش ریاضی چه نیست؟! (14508 مشاهده)
تبیین پدیدارشناسانه اصول برنامه درسی «تجربه تدریس»(کارورزی) در دانشگاه فرهنگیان (14293 مشاهده)
برنامه درسی روایت پژوهی و توسعه حرفه ای دانشجویان دانشگاه فرهنگیان: طراحی الگوی برنامه درسی (14151 مشاهده)
آموزش در خانه: بدیل مدرسه (14139 مشاهده)
مؤلفه‌های آموزش چند فرهنگی و تحلیل آن در محتوای کتب درسی (14123 مشاهده)
رویکردهای معلمان ریاضی به «گوش ‏دادن» در کلاس ‏های درس: یک مطالعه پدیدارنگاری (14071 مشاهده)
نقد و بررسی «اهداف تفصیلی فعالیت‌های دوره پیش‌دبستانی» در برنامه درسی ملّی جمهوری اسلامی ایران از منظر رویکرد اسلامی عمل (13946 مشاهده)
تبیین چارچوب نظری ابعاد و مؤلفه‌های نگرش جامع پژوهشگری و طراحی عناصر عمومی آن در برنامه درسی مدرسه‏ ای (13676 مشاهده)
در جست‌وجوی مدل برنامۀدرسی برای رشد سرمایۀ فرهنگی خانواده موفقیت تحصیلی فرزندان (13286 مشاهده)
متولی تربیت معلم: آموزش عالی یا آموزش و پرورش (13215 مشاهده)
برنامه درسی ملی: تجربه های جهانی چه می گویند؟ (12939 مشاهده)
تبیین انتظارات متقابل جامعه علمی مطالعات برنامه درسی و نظام آموزشی: بحثی در زمینه بازسازی منزلت حرفه‏ ای رشته و دانش‌آموختگان آن در جامعه ایران (12687 مشاهده)
ماهیت علم : مطالعه موردی نگرش دانشجویان کارشناسی دانشگاه تهران (12455 مشاهده)
تجارب زیسته اعضای هیئت‌علمی از برنامه‌های درسی توسعه حرفه‌ای: یک الگوی مفهومی (12403 مشاهده)
تجربۀ زیسته استادان راهنمای برنامه جدید کارورزی تربیت معلم ایران (12344 مشاهده)
کاروفناوری: تجربه زیسته معلمان (12176 مشاهده)
طراحی، اجرا و ارزشیابی یادگیری الکترونیکی بر اساس پارادیم سوم و پارادیم چهارم نظریه کاشمن و مقایسه آنها (از نظر میزان پیشرفت تحصیلی، انگیزه و رضایت دانشجویان آموزش پزشکی) (12005 مشاهده)
ارایه الگویی برای ارتقای توانمندی معلمان دوره ابتدایی، به منظور پرورش استدلال جبری و تفکر تابعی دانش‌آموزان (11994 مشاهده)
تبیین عناصر برنامه درسی کارآفرینی در دوره آموزش عمومی (سنتزپژوهی) (11421 مشاهده)
میزان تحقق اهداف دانشی برنامه درسی فیزیک 3 و آزمایشگاه آن در دوره متوسطه (11347 مشاهده)
میزان انطباق برنامۀ ‌درسی قصد شده و اجرا شدۀ پیش از دبستان (11231 مشاهده)
طراحی و ساخت آزمونی برای صلاحیت‌های شناختی سواد ریاضی دانش‌آموزان ایرانی بر مبنای مطالعات پیزا (11210 مشاهده)
مربی پیش دبستانی: چه کسی باچه مشخصاتی؟ (11192 مشاهده)
مقایسۀ اثربخشی مدل‌های طراحی آموزشی سازنده‌گرا (جاناسن) و سیستمی (مریل) در طراحی محیط‌های یادگیری مسئله‌محور در آموزش ضمن خدمت معلمان (11024 مشاهده)
طراحی و اعتبارسنجی الگوی مفهومی کاهش فاصلۀ برنامۀ‏درسی قصد شده، اجرا شده و کسب شده در نظام آموزش عمومی ایران (10833 مشاهده)
نقش الگوی آموزش‌های کارآفرینی گدارکسب وکار (KAB) بر مهارت‌های کارآفرینی کارآموزان مراکزآموزش فنی وحرفه ای (10598 مشاهده)
بررسی سطح خود تعیین‏گری دانشجویان دوره‏های مجازی دانشگاه مهر البرز با توجه به اصول و مؤلفه‌های رویکرد هتاگوژی (10560 مشاهده)
روایت نگاری ابزار تامل و بالندگی حرفه ای « مطالعه ای کیفی در زمینه تجربه روایت نگاری دانشجو معلمان در درس کارورزی» (10530 مشاهده)
برنامه درسی جدید ریاضی: معلمان چه می کنند؟ (10525 مشاهده)
تجارب دانشجومعلمان از نقش مربی در پیوند نظر و عمل در برنامه کارورزی (10514 مشاهده)
جستجوی مبانی نظریه‌ برنامه‌درسی عمل رایزنانه شواب در اندیشه‌های ارسطو، دیویی و هابرماس (10502 مشاهده)
برنامه درسی زیرزمینی در حوزه قومیت در نظام آموزشی ایران (10497 مشاهده)
جمع کل آمار: 1704336

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2025 CC BY-NC 4.0 | Theory & Practice in Curriculum Journal

Designed & Developed by : Yektaweb