برترین‌های پایگاه

:: مقالات منتشر شده در نشریه با بیشترین تعداد مشاهده
تحلیل تاریخی معانی و مقاصد نومفهوم‏ گرایی در رشته‏ ی مطالعات برنامه درسی (39900 مشاهده)
تحلیل محتوای کتاب درسی ریاضی پایه ششم ابتدایی مبتنی بر الگوی‌ خلاقیت پلسک (27631 مشاهده)
رویکرد تلفیقی در برنامه ی درسی تربیت‌بدنی مقطع ابتدایی: تبیین امکان از دیدگاه متخصصان (20050 مشاهده)
بررسی فرایند طرح‌ مسئله در آموزش ریاضی (18978 مشاهده)
برنامه‏ درسی تربیت معلم و الگوی اجرائی مشارکتی آن؛ راهبرد تحولی برای تربیت معلم در ایران (17890 مشاهده)
جایگاه آموزش بلوغ دختران در کتاب‌های درسی پایه هفتم (17838 مشاهده)
تجربه حرفه‌ای اساتید در ارتباط با پدیده تدریس اثربخش در آموزش عالی (16845 مشاهده)
جایگاه مولفه‏ های حقوق بشر در محتوای کتاب‏ های درسی دوره‏ ی آموزش ابتدایی ایران (16760 مشاهده)
مدل‌سازی و کاربردها: گزارش یک پژوهش (16629 مشاهده)
بررسی کتاب‌های درسی ریاضی دوره متوسطه از شروع آموزش رسمی در ایران (16423 مشاهده)
بررسی و تدوین مهارت‏ ها وصلاحیت‏ هایICT موردنیاز معلمان در فرایند آموزش و یادگیری (16205 مشاهده)
تدریس به روش معکوس در آموزش عالی: روایت های یک مدرس دانشگاه (16086 مشاهده)
چالش های برنامۀ درسی مطالعات اجتماعی دورۀ ابتدایی در تربیت شهروندی – اجتماعی براساس مدل تایلر (15860 مشاهده)
رد پای آموزش ریاضی واقعیت‌مدار در ریاضیات مدرسه‌ای در ایران (15243 مشاهده)
روش‌شناسی پژوهش‏ های داخلی و خارجی مربوط به حوزه برنامه درسی در آموزش عالی (14743 مشاهده)
ویژگی‌های مسائل کلامی ریاضی دوره راهنمایی و راهکارهای تسهیل فرایند حل آن‌ها (14684 مشاهده)
نظریه عملی شواب: تلفیق نظریه و عمل (14652 مشاهده)
تحلیل محتوای میزان توجه به ابعاد هفت‌گانۀ اهداف مصوب در کتاب‌های درسی ادبیات فارسی دوره متوسطه ایران (14597 مشاهده)
آموزش ریاضی چه نیست؟! (14329 مشاهده)
تبیین پدیدارشناسانه اصول برنامه درسی «تجربه تدریس»(کارورزی) در دانشگاه فرهنگیان (14122 مشاهده)
برنامه درسی روایت پژوهی و توسعه حرفه ای دانشجویان دانشگاه فرهنگیان: طراحی الگوی برنامه درسی (13959 مشاهده)
آموزش در خانه: بدیل مدرسه (13953 مشاهده)
مؤلفه‌های آموزش چند فرهنگی و تحلیل آن در محتوای کتب درسی (13920 مشاهده)
رویکردهای معلمان ریاضی به «گوش ‏دادن» در کلاس ‏های درس: یک مطالعه پدیدارنگاری (13873 مشاهده)
نقد و بررسی «اهداف تفصیلی فعالیت‌های دوره پیش‌دبستانی» در برنامه درسی ملّی جمهوری اسلامی ایران از منظر رویکرد اسلامی عمل (13766 مشاهده)
    ... آمار بیشتر
:: مقالات منتشر شده در نشریه با بیشترین تعداد دریافت فایل
برنامه درسی روایت پژوهی و توسعه حرفه ای دانشجویان دانشگاه فرهنگیان: طراحی الگوی برنامه درسی (38900 دریافت)
ماهیت علم : مطالعه موردی نگرش دانشجویان کارشناسی دانشگاه تهران (24266 دریافت)
تحلیل محتوای کتاب درسی ریاضی پایه ششم ابتدایی مبتنی بر الگوی‌ خلاقیت پلسک (23829 دریافت)
تدریس به روش معکوس در آموزش عالی: روایت های یک مدرس دانشگاه (17886 دریافت)
جایگاه آموزش بلوغ دختران در کتاب‌های درسی پایه هفتم (14948 دریافت)
چالش های برنامۀ درسی مطالعات اجتماعی دورۀ ابتدایی در تربیت شهروندی – اجتماعی براساس مدل تایلر (12777 دریافت)
نظریه عملی شواب: تلفیق نظریه و عمل (12679 دریافت)
رویکرد تلفیقی در برنامه ی درسی تربیت‌بدنی مقطع ابتدایی: تبیین امکان از دیدگاه متخصصان (12302 دریافت)
تبیین چارچوب نظری ابعاد و مؤلفه‌های نگرش جامع پژوهشگری و طراحی عناصر عمومی آن در برنامه درسی مدرسه‏ ای (11436 دریافت)
مدل‌سازی و کاربردها: گزارش یک پژوهش (11045 دریافت)
تحلیل تاریخی معانی و مقاصد نومفهوم‏ گرایی در رشته‏ ی مطالعات برنامه درسی (10629 دریافت)
آموزش در خانه: بدیل مدرسه (10505 دریافت)
نقد و بررسی «اهداف تفصیلی فعالیت‌های دوره پیش‌دبستانی» در برنامه درسی ملّی جمهوری اسلامی ایران از منظر رویکرد اسلامی عمل (10145 دریافت)
برنامه درسی ملی: تجربه های جهانی چه می گویند؟ (9287 دریافت)
بررسی فرایند طرح‌ مسئله در آموزش ریاضی (8841 دریافت)
برنامه‏ درسی تربیت معلم و الگوی اجرائی مشارکتی آن؛ راهبرد تحولی برای تربیت معلم در ایران (8788 دریافت)
مؤلفه‌های آموزش چند فرهنگی و تحلیل آن در محتوای کتب درسی (8477 دریافت)
تبیین قابلیت‌های دیسیپلینی برنامه‌درسی و تعیین جایگاه آن در طبقه‌بندی دیسیپلین‌های علمی (8193 دریافت)
کاروفناوری: تجربه زیسته معلمان (7925 دریافت)
روش‌شناسی پژوهش‏ های داخلی و خارجی مربوط به حوزه برنامه درسی در آموزش عالی (7602 دریافت)
تجربه حرفه‌ای اساتید در ارتباط با پدیده تدریس اثربخش در آموزش عالی (7583 دریافت)
آموزش ریاضی چه نیست؟! (7182 دریافت)
بررسی و تدوین مهارت‏ ها وصلاحیت‏ هایICT موردنیاز معلمان در فرایند آموزش و یادگیری (7012 دریافت)
تحلیل محتوای میزان توجه به ابعاد هفت‌گانۀ اهداف مصوب در کتاب‌های درسی ادبیات فارسی دوره متوسطه ایران (6610 دریافت)
بررسی سطح خود تعیین‏گری دانشجویان دوره‏های مجازی دانشگاه مهر البرز با توجه به اصول و مؤلفه‌های رویکرد هتاگوژی (6279 دریافت)
    ... آمار بیشتر
:: مطالبی که بیشترین بازدید را داشته‌اند
راهنمای نویسندگان ( 17745 بازدید)
داوران دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی ( 13502 بازدید)
اعتبار درجه علمی ( 11487 بازدید)
معرفی هیئت تحریریه ( 11397 بازدید)
تماس با ما ( 10913 بازدید)
دریافت نسخه چاپی مجله ( 10336 بازدید)
اهداف دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی ( 8867 بازدید)
پایگاه های نمایه کننده ( 8558 بازدید)
پیام تسلیت ( 8305 بازدید)
MSRT-CODE ( 7533 بازدید)
قواعد اخلاقی انتشار ( 6287 بازدید)
لینک نشریات علمی پژوهشی ( 6102 بازدید)
فرآیند پذیرش مقالات ( 4663 بازدید)
فرآیند پذیرش مقالات ( 4521 بازدید)
تماس با ما ( 4337 بازدید)
تماس با ما ( 4306 بازدید)
تماس با ما ( 4292 بازدید)
تماس با ما ( 4257 بازدید)
تماس با ما ( 2865 بازدید)
تماس با ما ( 973 بازدید)
خوش آمدید ( 626 بازدید)
    ... آمار بیشتر
:: مطالبی که بیشتر به دوستان فرستاده شده‌اند
خوش آمدید ( 1 ارسال)
    ... آمار بیشتر
:: مطالبی که بیشتر چاپ شده‌اند
داوران دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی ( 1760 چاپ)
پایگاه های نمایه کننده ( 1366 چاپ)
دریافت نسخه چاپی مجله ( 1327 چاپ)
اعتبار درجه علمی ( 1292 چاپ)
لینک نشریات علمی پژوهشی ( 1238 چاپ)
راهنمای نویسندگان ( 1230 چاپ)
معرفی هیئت تحریریه ( 1229 چاپ)
پیام تسلیت ( 1154 چاپ)
اهداف دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی ( 1153 چاپ)
تماس با ما ( 1144 چاپ)
MSRT-CODE ( 1088 چاپ)
قواعد اخلاقی انتشار ( 983 چاپ)
فرآیند پذیرش مقالات ( 888 چاپ)
تماس با ما ( 800 چاپ)
تماس با ما ( 789 چاپ)
تماس با ما ( 787 چاپ)
تماس با ما ( 772 چاپ)
فرآیند پذیرش مقالات ( 770 چاپ)
تماس با ما ( 496 چاپ)
تماس با ما ( 334 چاپ)
خوش آمدید ( 264 چاپ)
    ... آمار بیشتر

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2025 CC BY-NC 4.0 | Theory & Practice in Curriculum Journal

Designed & Developed by : Yektaweb