دوفصلنامه
نظریه و عمل در برنامه درسی
یکشنبه 23 آذر 1404
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
آمار نشریه
هیات تحریریه
اهداف و زمینهها
اخبار نشریه
پایگاه های نمایه کننده
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
نمایه نویسندگان
نمایه واژه های کلیدی
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
فرآیند پذیرش مقالات
برای داوران
راهنمای داوران
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
قواعد اخلاقی انتشار
بایگانی مقالات زیر چاپ
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
لینک های مرتبط
برترینهای پایگاه
مقالات منتشر شده در نشریه با بیشترین تعداد مشاهده
تحلیل تاریخی معانی و مقاصد نومفهوم گرایی در رشته ی مطالعات برنامه درسی
(40863 مشاهده)
تحلیل محتوای کتاب درسی ریاضی پایه ششم ابتدایی مبتنی بر الگوی خلاقیت پلسک
(29079 مشاهده)
رویکرد تلفیقی در برنامه ی درسی تربیتبدنی مقطع ابتدایی: تبیین امکان از دیدگاه متخصصان
(21298 مشاهده)
بررسی فرایند طرح مسئله در آموزش ریاضی
(20384 مشاهده)
برنامه درسی تربیت معلم و الگوی اجرائی مشارکتی آن؛ راهبرد تحولی برای تربیت معلم در ایران
(19371 مشاهده)
جایگاه آموزش بلوغ دختران در کتابهای درسی پایه هفتم
(19275 مشاهده)
بررسی کتابهای درسی ریاضی دوره متوسطه از شروع آموزش رسمی در ایران
(18153 مشاهده)
مدلسازی و کاربردها: گزارش یک پژوهش
(18085 مشاهده)
جایگاه مولفه های حقوق بشر در محتوای کتاب های درسی دوره ی آموزش ابتدایی ایران
(18049 مشاهده)
تجربه حرفهای اساتید در ارتباط با پدیده تدریس اثربخش در آموزش عالی
(17963 مشاهده)
بررسی و تدوین مهارت ها وصلاحیت هایICT موردنیاز معلمان در فرایند آموزش و یادگیری
(17480 مشاهده)
چالش های برنامۀ درسی مطالعات اجتماعی دورۀ ابتدایی در تربیت شهروندی – اجتماعی براساس مدل تایلر
(17115 مشاهده)
تدریس به روش معکوس در آموزش عالی: روایت های یک مدرس دانشگاه
(17104 مشاهده)
رد پای آموزش ریاضی واقعیتمدار در ریاضیات مدرسهای در ایران
(16936 مشاهده)
نظریه عملی شواب: تلفیق نظریه و عمل
(16105 مشاهده)
تحلیل محتوای میزان توجه به ابعاد هفتگانۀ اهداف مصوب در کتابهای درسی ادبیات فارسی دوره متوسطه ایران
(16017 مشاهده)
ویژگیهای مسائل کلامی ریاضی دوره راهنمایی و راهکارهای تسهیل فرایند حل آنها
(15883 مشاهده)
روششناسی پژوهش های داخلی و خارجی مربوط به حوزه برنامه درسی در آموزش عالی
(15751 مشاهده)
آموزش ریاضی چه نیست؟!
(15608 مشاهده)
برنامه درسی روایت پژوهی و توسعه حرفه ای دانشجویان دانشگاه فرهنگیان: طراحی الگوی برنامه درسی
(15405 مشاهده)
تبیین پدیدارشناسانه اصول برنامه درسی «تجربه تدریس»(کارورزی) در دانشگاه فرهنگیان
(15379 مشاهده)
مؤلفههای آموزش چند فرهنگی و تحلیل آن در محتوای کتب درسی
(15357 مشاهده)
رویکردهای معلمان ریاضی به «گوش دادن» در کلاس های درس: یک مطالعه پدیدارنگاری
(15173 مشاهده)
آموزش در خانه: بدیل مدرسه
(15121 مشاهده)
نقد و بررسی «اهداف تفصیلی فعالیتهای دوره پیشدبستانی» در برنامه درسی ملّی جمهوری اسلامی ایران از منظر رویکرد اسلامی عمل
(14866 مشاهده)
... آمار بیشتر
مقالات منتشر شده در نشریه با بیشترین تعداد دریافت فایل
برنامه درسی روایت پژوهی و توسعه حرفه ای دانشجویان دانشگاه فرهنگیان: طراحی الگوی برنامه درسی
(39300 دریافت)
ماهیت علم : مطالعه موردی نگرش دانشجویان کارشناسی دانشگاه تهران
(24567 دریافت)
تحلیل محتوای کتاب درسی ریاضی پایه ششم ابتدایی مبتنی بر الگوی خلاقیت پلسک
(24338 دریافت)
تدریس به روش معکوس در آموزش عالی: روایت های یک مدرس دانشگاه
(18104 دریافت)
جایگاه آموزش بلوغ دختران در کتابهای درسی پایه هفتم
(15258 دریافت)
چالش های برنامۀ درسی مطالعات اجتماعی دورۀ ابتدایی در تربیت شهروندی – اجتماعی براساس مدل تایلر
(13059 دریافت)
نظریه عملی شواب: تلفیق نظریه و عمل
(13023 دریافت)
رویکرد تلفیقی در برنامه ی درسی تربیتبدنی مقطع ابتدایی: تبیین امکان از دیدگاه متخصصان
(12703 دریافت)
تبیین چارچوب نظری ابعاد و مؤلفههای نگرش جامع پژوهشگری و طراحی عناصر عمومی آن در برنامه درسی مدرسه ای
(11899 دریافت)
مدلسازی و کاربردها: گزارش یک پژوهش
(11292 دریافت)
تحلیل تاریخی معانی و مقاصد نومفهوم گرایی در رشته ی مطالعات برنامه درسی
(10969 دریافت)
آموزش در خانه: بدیل مدرسه
(10845 دریافت)
نقد و بررسی «اهداف تفصیلی فعالیتهای دوره پیشدبستانی» در برنامه درسی ملّی جمهوری اسلامی ایران از منظر رویکرد اسلامی عمل
(10515 دریافت)
برنامه درسی ملی: تجربه های جهانی چه می گویند؟
(9572 دریافت)
برنامه درسی تربیت معلم و الگوی اجرائی مشارکتی آن؛ راهبرد تحولی برای تربیت معلم در ایران
(9212 دریافت)
بررسی فرایند طرح مسئله در آموزش ریاضی
(9110 دریافت)
مؤلفههای آموزش چند فرهنگی و تحلیل آن در محتوای کتب درسی
(8787 دریافت)
تبیین قابلیتهای دیسیپلینی برنامهدرسی و تعیین جایگاه آن در طبقهبندی دیسیپلینهای علمی
(8532 دریافت)
کاروفناوری: تجربه زیسته معلمان
(8209 دریافت)
روششناسی پژوهش های داخلی و خارجی مربوط به حوزه برنامه درسی در آموزش عالی
(7924 دریافت)
تجربه حرفهای اساتید در ارتباط با پدیده تدریس اثربخش در آموزش عالی
(7898 دریافت)
آموزش ریاضی چه نیست؟!
(7464 دریافت)
بررسی و تدوین مهارت ها وصلاحیت هایICT موردنیاز معلمان در فرایند آموزش و یادگیری
(7306 دریافت)
تحلیل محتوای میزان توجه به ابعاد هفتگانۀ اهداف مصوب در کتابهای درسی ادبیات فارسی دوره متوسطه ایران
(6872 دریافت)
بررسی سطح خود تعیینگری دانشجویان دورههای مجازی دانشگاه مهر البرز با توجه به اصول و مؤلفههای رویکرد هتاگوژی
(6561 دریافت)
... آمار بیشتر
مطالبی که بیشترین بازدید را داشتهاند
راهنمای نویسندگان
(
18152 بازدید
)
داوران دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی
(
14012 بازدید
)
اعتبار درجه علمی
(
11900 بازدید
)
معرفی هیئت تحریریه
(
11767 بازدید
)
تماس با ما
(
11315 بازدید
)
دریافت نسخه چاپی مجله
(
10749 بازدید
)
اهداف دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی
(
9243 بازدید
)
پایگاه های نمایه کننده
(
8914 بازدید
)
پیام تسلیت
(
8720 بازدید
)
MSRT-CODE
(
7983 بازدید
)
قواعد اخلاقی انتشار
(
6689 بازدید
)
لینک نشریات علمی پژوهشی
(
6504 بازدید
)
فرآیند پذیرش مقالات
(
5037 بازدید
)
فرآیند پذیرش مقالات
(
4946 بازدید
)
تماس با ما
(
4696 بازدید
)
تماس با ما
(
4696 بازدید
)
تماس با ما
(
4678 بازدید
)
تماس با ما
(
4634 بازدید
)
تماس با ما
(
3254 بازدید
)
تماس با ما
(
1122 بازدید
)
خوش آمدید
(
626 بازدید
)
... آمار بیشتر
مطالبی که بیشتر به دوستان فرستاده شدهاند
خوش آمدید
(
1 ارسال
)
... آمار بیشتر
مطالبی که بیشتر چاپ شدهاند
داوران دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی
(
1922 چاپ
)
پایگاه های نمایه کننده
(
1502 چاپ
)
دریافت نسخه چاپی مجله
(
1479 چاپ
)
اعتبار درجه علمی
(
1415 چاپ
)
لینک نشریات علمی پژوهشی
(
1366 چاپ
)
راهنمای نویسندگان
(
1361 چاپ
)
معرفی هیئت تحریریه
(
1343 چاپ
)
پیام تسلیت
(
1295 چاپ
)
تماس با ما
(
1284 چاپ
)
اهداف دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی
(
1281 چاپ
)
MSRT-CODE
(
1227 چاپ
)
قواعد اخلاقی انتشار
(
1110 چاپ
)
فرآیند پذیرش مقالات
(
1020 چاپ
)
تماس با ما
(
926 چاپ
)
تماس با ما
(
921 چاپ
)
تماس با ما
(
904 چاپ
)
فرآیند پذیرش مقالات
(
896 چاپ
)
تماس با ما
(
894 چاپ
)
تماس با ما
(
620 چاپ
)
تماس با ما
(
399 چاپ
)
خوش آمدید
(
264 چاپ
)
... آمار بیشتر