 |
مقالات منتشر شده در نشریه با بیشترین تعداد مشاهده |
 |
تحلیل تاریخی معانی و مقاصد نومفهوم گرایی در رشته ی مطالعات برنامه درسی (39900 مشاهده) |
 |
تحلیل محتوای کتاب درسی ریاضی پایه ششم ابتدایی مبتنی بر الگوی خلاقیت پلسک (27631 مشاهده) |
 |
رویکرد تلفیقی در برنامه ی درسی تربیتبدنی مقطع ابتدایی: تبیین امکان از دیدگاه متخصصان (20050 مشاهده) |
 |
بررسی فرایند طرح مسئله در آموزش ریاضی (18978 مشاهده) |
 |
برنامه درسی تربیت معلم و الگوی اجرائی مشارکتی آن؛ راهبرد تحولی برای تربیت معلم در ایران (17890 مشاهده) |
 |
جایگاه آموزش بلوغ دختران در کتابهای درسی پایه هفتم (17838 مشاهده) |
 |
تجربه حرفهای اساتید در ارتباط با پدیده تدریس اثربخش در آموزش عالی (16845 مشاهده) |
 |
جایگاه مولفه های حقوق بشر در محتوای کتاب های درسی دوره ی آموزش ابتدایی ایران (16760 مشاهده) |
 |
مدلسازی و کاربردها: گزارش یک پژوهش (16629 مشاهده) |
 |
بررسی کتابهای درسی ریاضی دوره متوسطه از شروع آموزش رسمی در ایران (16423 مشاهده) |
 |
بررسی و تدوین مهارت ها وصلاحیت هایICT موردنیاز معلمان در فرایند آموزش و یادگیری (16205 مشاهده) |
 |
تدریس به روش معکوس در آموزش عالی: روایت های یک مدرس دانشگاه (16086 مشاهده) |
 |
چالش های برنامۀ درسی مطالعات اجتماعی دورۀ ابتدایی در تربیت شهروندی – اجتماعی براساس مدل تایلر (15860 مشاهده) |
 |
رد پای آموزش ریاضی واقعیتمدار در ریاضیات مدرسهای در ایران (15243 مشاهده) |
 |
روششناسی پژوهش های داخلی و خارجی مربوط به حوزه برنامه درسی در آموزش عالی (14743 مشاهده) |
 |
ویژگیهای مسائل کلامی ریاضی دوره راهنمایی و راهکارهای تسهیل فرایند حل آنها (14684 مشاهده) |
 |
نظریه عملی شواب: تلفیق نظریه و عمل (14652 مشاهده) |
 |
تحلیل محتوای میزان توجه به ابعاد هفتگانۀ اهداف مصوب در کتابهای درسی ادبیات فارسی دوره متوسطه ایران (14597 مشاهده) |
 |
آموزش ریاضی چه نیست؟! (14329 مشاهده) |
 |
تبیین پدیدارشناسانه اصول برنامه درسی «تجربه تدریس»(کارورزی) در دانشگاه فرهنگیان (14122 مشاهده) |
 |
برنامه درسی روایت پژوهی و توسعه حرفه ای دانشجویان دانشگاه فرهنگیان: طراحی الگوی برنامه درسی (13959 مشاهده) |
 |
آموزش در خانه: بدیل مدرسه (13953 مشاهده) |
 |
مؤلفههای آموزش چند فرهنگی و تحلیل آن در محتوای کتب درسی (13920 مشاهده) |
 |
رویکردهای معلمان ریاضی به «گوش دادن» در کلاس های درس: یک مطالعه پدیدارنگاری (13873 مشاهده) |
 |
نقد و بررسی «اهداف تفصیلی فعالیتهای دوره پیشدبستانی» در برنامه درسی ملّی جمهوری اسلامی ایران از منظر رویکرد اسلامی عمل (13766 مشاهده) |
... آمار بیشتر |
 |
مقالات منتشر شده در نشریه با بیشترین تعداد دریافت فایل |
 |
برنامه درسی روایت پژوهی و توسعه حرفه ای دانشجویان دانشگاه فرهنگیان: طراحی الگوی برنامه درسی (38900 دریافت) |
 |
ماهیت علم : مطالعه موردی نگرش دانشجویان کارشناسی دانشگاه تهران (24266 دریافت) |
 |
تحلیل محتوای کتاب درسی ریاضی پایه ششم ابتدایی مبتنی بر الگوی خلاقیت پلسک (23829 دریافت) |
 |
تدریس به روش معکوس در آموزش عالی: روایت های یک مدرس دانشگاه (17886 دریافت) |
 |
جایگاه آموزش بلوغ دختران در کتابهای درسی پایه هفتم (14948 دریافت) |
 |
چالش های برنامۀ درسی مطالعات اجتماعی دورۀ ابتدایی در تربیت شهروندی – اجتماعی براساس مدل تایلر (12777 دریافت) |
 |
نظریه عملی شواب: تلفیق نظریه و عمل (12679 دریافت) |
 |
رویکرد تلفیقی در برنامه ی درسی تربیتبدنی مقطع ابتدایی: تبیین امکان از دیدگاه متخصصان (12302 دریافت) |
 |
تبیین چارچوب نظری ابعاد و مؤلفههای نگرش جامع پژوهشگری و طراحی عناصر عمومی آن در برنامه درسی مدرسه ای (11436 دریافت) |
 |
مدلسازی و کاربردها: گزارش یک پژوهش (11045 دریافت) |
 |
تحلیل تاریخی معانی و مقاصد نومفهوم گرایی در رشته ی مطالعات برنامه درسی (10629 دریافت) |
 |
آموزش در خانه: بدیل مدرسه (10505 دریافت) |
 |
نقد و بررسی «اهداف تفصیلی فعالیتهای دوره پیشدبستانی» در برنامه درسی ملّی جمهوری اسلامی ایران از منظر رویکرد اسلامی عمل (10145 دریافت) |
 |
برنامه درسی ملی: تجربه های جهانی چه می گویند؟ (9287 دریافت) |
 |
بررسی فرایند طرح مسئله در آموزش ریاضی (8841 دریافت) |
 |
برنامه درسی تربیت معلم و الگوی اجرائی مشارکتی آن؛ راهبرد تحولی برای تربیت معلم در ایران (8788 دریافت) |
 |
مؤلفههای آموزش چند فرهنگی و تحلیل آن در محتوای کتب درسی (8477 دریافت) |
 |
تبیین قابلیتهای دیسیپلینی برنامهدرسی و تعیین جایگاه آن در طبقهبندی دیسیپلینهای علمی (8193 دریافت) |
 |
کاروفناوری: تجربه زیسته معلمان (7925 دریافت) |
 |
روششناسی پژوهش های داخلی و خارجی مربوط به حوزه برنامه درسی در آموزش عالی (7602 دریافت) |
 |
تجربه حرفهای اساتید در ارتباط با پدیده تدریس اثربخش در آموزش عالی (7583 دریافت) |
 |
آموزش ریاضی چه نیست؟! (7182 دریافت) |
 |
بررسی و تدوین مهارت ها وصلاحیت هایICT موردنیاز معلمان در فرایند آموزش و یادگیری (7012 دریافت) |
 |
تحلیل محتوای میزان توجه به ابعاد هفتگانۀ اهداف مصوب در کتابهای درسی ادبیات فارسی دوره متوسطه ایران (6610 دریافت) |
 |
بررسی سطح خود تعیینگری دانشجویان دورههای مجازی دانشگاه مهر البرز با توجه به اصول و مؤلفههای رویکرد هتاگوژی (6279 دریافت) |
... آمار بیشتر |
 |
مطالبی که بیشترین بازدید را داشتهاند |
 |
راهنمای نویسندگان ( 17745 بازدید) |
 |
داوران دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی ( 13502 بازدید) |
 |
اعتبار درجه علمی ( 11487 بازدید) |
 |
معرفی هیئت تحریریه ( 11397 بازدید) |
 |
تماس با ما ( 10913 بازدید) |
 |
دریافت نسخه چاپی مجله ( 10336 بازدید) |
 |
اهداف دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی ( 8867 بازدید) |
 |
پایگاه های نمایه کننده ( 8558 بازدید) |
 |
پیام تسلیت ( 8305 بازدید) |
 |
MSRT-CODE ( 7533 بازدید) |
 |
قواعد اخلاقی انتشار ( 6287 بازدید) |
 |
لینک نشریات علمی پژوهشی ( 6102 بازدید) |
 |
فرآیند پذیرش مقالات ( 4663 بازدید) |
 |
فرآیند پذیرش مقالات ( 4521 بازدید) |
 |
تماس با ما ( 4337 بازدید) |
 |
تماس با ما ( 4306 بازدید) |
 |
تماس با ما ( 4292 بازدید) |
 |
تماس با ما ( 4257 بازدید) |
 |
تماس با ما ( 2865 بازدید) |
 |
تماس با ما ( 973 بازدید) |
 |
خوش آمدید ( 626 بازدید) |
... آمار بیشتر |
 |
مطالبی که بیشتر به دوستان فرستاده شدهاند |
 |
خوش آمدید ( 1 ارسال) |
... آمار بیشتر |
 |
مطالبی که بیشتر چاپ شدهاند |
 |
داوران دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی ( 1760 چاپ) |
 |
پایگاه های نمایه کننده ( 1366 چاپ) |
 |
دریافت نسخه چاپی مجله ( 1327 چاپ) |
 |
اعتبار درجه علمی ( 1292 چاپ) |
 |
لینک نشریات علمی پژوهشی ( 1238 چاپ) |
 |
راهنمای نویسندگان ( 1230 چاپ) |
 |
معرفی هیئت تحریریه ( 1229 چاپ) |
 |
پیام تسلیت ( 1154 چاپ) |
 |
اهداف دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی ( 1153 چاپ) |
 |
تماس با ما ( 1144 چاپ) |
 |
MSRT-CODE ( 1088 چاپ) |
 |
قواعد اخلاقی انتشار ( 983 چاپ) |
 |
فرآیند پذیرش مقالات ( 888 چاپ) |
 |
تماس با ما ( 800 چاپ) |
 |
تماس با ما ( 789 چاپ) |
 |
تماس با ما ( 787 چاپ) |
 |
تماس با ما ( 772 چاپ) |
 |
فرآیند پذیرش مقالات ( 770 چاپ) |
 |
تماس با ما ( 496 چاپ) |
 |
تماس با ما ( 334 چاپ) |
 |
خوش آمدید ( 264 چاپ) |
... آمار بیشتر |