برترین‌های پایگاه

:: مقالات منتشر شده در نشریه با بیشترین تعداد مشاهده
تحلیل تاریخی معانی و مقاصد نومفهوم‏ گرایی در رشته‏ ی مطالعات برنامه درسی (40601 مشاهده)
تحلیل محتوای کتاب درسی ریاضی پایه ششم ابتدایی مبتنی بر الگوی‌ خلاقیت پلسک (28697 مشاهده)
رویکرد تلفیقی در برنامه ی درسی تربیت‌بدنی مقطع ابتدایی: تبیین امکان از دیدگاه متخصصان (20949 مشاهده)
بررسی فرایند طرح‌ مسئله در آموزش ریاضی (19979 مشاهده)
برنامه‏ درسی تربیت معلم و الگوی اجرائی مشارکتی آن؛ راهبرد تحولی برای تربیت معلم در ایران (18964 مشاهده)
جایگاه آموزش بلوغ دختران در کتاب‌های درسی پایه هفتم (18839 مشاهده)
جایگاه مولفه‏ های حقوق بشر در محتوای کتاب‏ های درسی دوره‏ ی آموزش ابتدایی ایران (17716 مشاهده)
مدل‌سازی و کاربردها: گزارش یک پژوهش (17710 مشاهده)
تجربه حرفه‌ای اساتید در ارتباط با پدیده تدریس اثربخش در آموزش عالی (17658 مشاهده)
بررسی کتاب‌های درسی ریاضی دوره متوسطه از شروع آموزش رسمی در ایران (17641 مشاهده)
بررسی و تدوین مهارت‏ ها وصلاحیت‏ هایICT موردنیاز معلمان در فرایند آموزش و یادگیری (17197 مشاهده)
تدریس به روش معکوس در آموزش عالی: روایت های یک مدرس دانشگاه (16826 مشاهده)
چالش های برنامۀ درسی مطالعات اجتماعی دورۀ ابتدایی در تربیت شهروندی – اجتماعی براساس مدل تایلر (16793 مشاهده)
رد پای آموزش ریاضی واقعیت‌مدار در ریاضیات مدرسه‌ای در ایران (16514 مشاهده)
نظریه عملی شواب: تلفیق نظریه و عمل (15674 مشاهده)
تحلیل محتوای میزان توجه به ابعاد هفت‌گانۀ اهداف مصوب در کتاب‌های درسی ادبیات فارسی دوره متوسطه ایران (15590 مشاهده)
ویژگی‌های مسائل کلامی ریاضی دوره راهنمایی و راهکارهای تسهیل فرایند حل آن‌ها (15555 مشاهده)
روش‌شناسی پژوهش‏ های داخلی و خارجی مربوط به حوزه برنامه درسی در آموزش عالی (15457 مشاهده)
آموزش ریاضی چه نیست؟! (15261 مشاهده)
برنامه درسی روایت پژوهی و توسعه حرفه ای دانشجویان دانشگاه فرهنگیان: طراحی الگوی برنامه درسی (15019 مشاهده)
تبیین پدیدارشناسانه اصول برنامه درسی «تجربه تدریس»(کارورزی) در دانشگاه فرهنگیان (15015 مشاهده)
مؤلفه‌های آموزش چند فرهنگی و تحلیل آن در محتوای کتب درسی (14958 مشاهده)
رویکردهای معلمان ریاضی به «گوش ‏دادن» در کلاس ‏های درس: یک مطالعه پدیدارنگاری (14816 مشاهده)
آموزش در خانه: بدیل مدرسه (14804 مشاهده)
نقد و بررسی «اهداف تفصیلی فعالیت‌های دوره پیش‌دبستانی» در برنامه درسی ملّی جمهوری اسلامی ایران از منظر رویکرد اسلامی عمل (14553 مشاهده)
    ... آمار بیشتر
:: مقالات منتشر شده در نشریه با بیشترین تعداد دریافت فایل
برنامه درسی روایت پژوهی و توسعه حرفه ای دانشجویان دانشگاه فرهنگیان: طراحی الگوی برنامه درسی (39211 دریافت)
ماهیت علم : مطالعه موردی نگرش دانشجویان کارشناسی دانشگاه تهران (24485 دریافت)
تحلیل محتوای کتاب درسی ریاضی پایه ششم ابتدایی مبتنی بر الگوی‌ خلاقیت پلسک (24249 دریافت)
تدریس به روش معکوس در آموزش عالی: روایت های یک مدرس دانشگاه (18046 دریافت)
جایگاه آموزش بلوغ دختران در کتاب‌های درسی پایه هفتم (15177 دریافت)
چالش های برنامۀ درسی مطالعات اجتماعی دورۀ ابتدایی در تربیت شهروندی – اجتماعی براساس مدل تایلر (12991 دریافت)
نظریه عملی شواب: تلفیق نظریه و عمل (12920 دریافت)
رویکرد تلفیقی در برنامه ی درسی تربیت‌بدنی مقطع ابتدایی: تبیین امکان از دیدگاه متخصصان (12584 دریافت)
تبیین چارچوب نظری ابعاد و مؤلفه‌های نگرش جامع پژوهشگری و طراحی عناصر عمومی آن در برنامه درسی مدرسه‏ ای (11808 دریافت)
مدل‌سازی و کاربردها: گزارش یک پژوهش (11220 دریافت)
تحلیل تاریخی معانی و مقاصد نومفهوم‏ گرایی در رشته‏ ی مطالعات برنامه درسی (10900 دریافت)
آموزش در خانه: بدیل مدرسه (10720 دریافت)
نقد و بررسی «اهداف تفصیلی فعالیت‌های دوره پیش‌دبستانی» در برنامه درسی ملّی جمهوری اسلامی ایران از منظر رویکرد اسلامی عمل (10409 دریافت)
برنامه درسی ملی: تجربه های جهانی چه می گویند؟ (9471 دریافت)
برنامه‏ درسی تربیت معلم و الگوی اجرائی مشارکتی آن؛ راهبرد تحولی برای تربیت معلم در ایران (9124 دریافت)
بررسی فرایند طرح‌ مسئله در آموزش ریاضی (9028 دریافت)
مؤلفه‌های آموزش چند فرهنگی و تحلیل آن در محتوای کتب درسی (8688 دریافت)
تبیین قابلیت‌های دیسیپلینی برنامه‌درسی و تعیین جایگاه آن در طبقه‌بندی دیسیپلین‌های علمی (8435 دریافت)
کاروفناوری: تجربه زیسته معلمان (8116 دریافت)
روش‌شناسی پژوهش‏ های داخلی و خارجی مربوط به حوزه برنامه درسی در آموزش عالی (7828 دریافت)
تجربه حرفه‌ای اساتید در ارتباط با پدیده تدریس اثربخش در آموزش عالی (7789 دریافت)
آموزش ریاضی چه نیست؟! (7368 دریافت)
بررسی و تدوین مهارت‏ ها وصلاحیت‏ هایICT موردنیاز معلمان در فرایند آموزش و یادگیری (7227 دریافت)
تحلیل محتوای میزان توجه به ابعاد هفت‌گانۀ اهداف مصوب در کتاب‌های درسی ادبیات فارسی دوره متوسطه ایران (6769 دریافت)
بررسی سطح خود تعیین‏گری دانشجویان دوره‏های مجازی دانشگاه مهر البرز با توجه به اصول و مؤلفه‌های رویکرد هتاگوژی (6466 دریافت)
    ... آمار بیشتر
:: مطالبی که بیشترین بازدید را داشته‌اند
راهنمای نویسندگان ( 18043 بازدید)
داوران دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی ( 13874 بازدید)
اعتبار درجه علمی ( 11787 بازدید)
معرفی هیئت تحریریه ( 11677 بازدید)
تماس با ما ( 11197 بازدید)
دریافت نسخه چاپی مجله ( 10634 بازدید)
اهداف دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی ( 9127 بازدید)
پایگاه های نمایه کننده ( 8808 بازدید)
پیام تسلیت ( 8600 بازدید)
MSRT-CODE ( 7860 بازدید)
قواعد اخلاقی انتشار ( 6572 بازدید)
لینک نشریات علمی پژوهشی ( 6378 بازدید)
فرآیند پذیرش مقالات ( 4930 بازدید)
فرآیند پذیرش مقالات ( 4826 بازدید)
تماس با ما ( 4587 بازدید)
تماس با ما ( 4565 بازدید)
تماس با ما ( 4552 بازدید)
تماس با ما ( 4510 بازدید)
تماس با ما ( 3136 بازدید)
تماس با ما ( 1065 بازدید)
خوش آمدید ( 626 بازدید)
    ... آمار بیشتر
:: مطالبی که بیشتر به دوستان فرستاده شده‌اند
خوش آمدید ( 1 ارسال)
    ... آمار بیشتر
:: مطالبی که بیشتر چاپ شده‌اند
داوران دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی ( 1890 چاپ)
پایگاه های نمایه کننده ( 1464 چاپ)
دریافت نسخه چاپی مجله ( 1437 چاپ)
اعتبار درجه علمی ( 1381 چاپ)
لینک نشریات علمی پژوهشی ( 1329 چاپ)
راهنمای نویسندگان ( 1325 چاپ)
معرفی هیئت تحریریه ( 1319 چاپ)
پیام تسلیت ( 1257 چاپ)
اهداف دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی ( 1247 چاپ)
تماس با ما ( 1246 چاپ)
MSRT-CODE ( 1194 چاپ)
قواعد اخلاقی انتشار ( 1076 چاپ)
فرآیند پذیرش مقالات ( 979 چاپ)
تماس با ما ( 892 چاپ)
تماس با ما ( 880 چاپ)
تماس با ما ( 874 چاپ)
تماس با ما ( 860 چاپ)
فرآیند پذیرش مقالات ( 859 چاپ)
تماس با ما ( 583 چاپ)
تماس با ما ( 378 چاپ)
خوش آمدید ( 264 چاپ)
    ... آمار بیشتر

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2025 CC BY-NC 4.0 | Theory & Practice in Curriculum Journal

Designed & Developed by : Yektaweb