برترین‌های پایگاه

:: مقالات منتشر شده در نشریه با بیشترین تعداد مشاهده
تحلیل تاریخی معانی و مقاصد نومفهوم‏ گرایی در رشته‏ ی مطالعات برنامه درسی (39115 مشاهده)
تحلیل محتوای کتاب درسی ریاضی پایه ششم ابتدایی مبتنی بر الگوی‌ خلاقیت پلسک (26466 مشاهده)
رویکرد تلفیقی در برنامه ی درسی تربیت‌بدنی مقطع ابتدایی: تبیین امکان از دیدگاه متخصصان (19090 مشاهده)
بررسی فرایند طرح‌ مسئله در آموزش ریاضی (17902 مشاهده)
جایگاه آموزش بلوغ دختران در کتاب‌های درسی پایه هفتم (16980 مشاهده)
برنامه‏ درسی تربیت معلم و الگوی اجرائی مشارکتی آن؛ راهبرد تحولی برای تربیت معلم در ایران (16908 مشاهده)
تجربه حرفه‌ای اساتید در ارتباط با پدیده تدریس اثربخش در آموزش عالی (15956 مشاهده)
جایگاه مولفه‏ های حقوق بشر در محتوای کتاب‏ های درسی دوره‏ ی آموزش ابتدایی ایران (15791 مشاهده)
مدل‌سازی و کاربردها: گزارش یک پژوهش (15512 مشاهده)
تدریس به روش معکوس در آموزش عالی: روایت های یک مدرس دانشگاه (15278 مشاهده)
بررسی کتاب‌های درسی ریاضی دوره متوسطه از شروع آموزش رسمی در ایران (15268 مشاهده)
بررسی و تدوین مهارت‏ ها وصلاحیت‏ هایICT موردنیاز معلمان در فرایند آموزش و یادگیری (15217 مشاهده)
چالش های برنامۀ درسی مطالعات اجتماعی دورۀ ابتدایی در تربیت شهروندی – اجتماعی براساس مدل تایلر (14914 مشاهده)
رد پای آموزش ریاضی واقعیت‌مدار در ریاضیات مدرسه‌ای در ایران (14071 مشاهده)
روش‌شناسی پژوهش‏ های داخلی و خارجی مربوط به حوزه برنامه درسی در آموزش عالی (13957 مشاهده)
ویژگی‌های مسائل کلامی ریاضی دوره راهنمایی و راهکارهای تسهیل فرایند حل آن‌ها (13809 مشاهده)
نظریه عملی شواب: تلفیق نظریه و عمل (13692 مشاهده)
تحلیل محتوای میزان توجه به ابعاد هفت‌گانۀ اهداف مصوب در کتاب‌های درسی ادبیات فارسی دوره متوسطه ایران (13575 مشاهده)
آموزش ریاضی چه نیست؟! (13327 مشاهده)
تبیین پدیدارشناسانه اصول برنامه درسی «تجربه تدریس»(کارورزی) در دانشگاه فرهنگیان (13187 مشاهده)
آموزش در خانه: بدیل مدرسه (13133 مشاهده)
رویکردهای معلمان ریاضی به «گوش ‏دادن» در کلاس ‏های درس: یک مطالعه پدیدارنگاری (12885 مشاهده)
نقد و بررسی «اهداف تفصیلی فعالیت‌های دوره پیش‌دبستانی» در برنامه درسی ملّی جمهوری اسلامی ایران از منظر رویکرد اسلامی عمل (12883 مشاهده)
مؤلفه‌های آموزش چند فرهنگی و تحلیل آن در محتوای کتب درسی (12873 مشاهده)
برنامه درسی روایت پژوهی و توسعه حرفه ای دانشجویان دانشگاه فرهنگیان: طراحی الگوی برنامه درسی (12848 مشاهده)
    ... آمار بیشتر
:: مقالات منتشر شده در نشریه با بیشترین تعداد دریافت فایل
برنامه درسی روایت پژوهی و توسعه حرفه ای دانشجویان دانشگاه فرهنگیان: طراحی الگوی برنامه درسی (38478 دریافت)
ماهیت علم : مطالعه موردی نگرش دانشجویان کارشناسی دانشگاه تهران (23876 دریافت)
تحلیل محتوای کتاب درسی ریاضی پایه ششم ابتدایی مبتنی بر الگوی‌ خلاقیت پلسک (23300 دریافت)
تدریس به روش معکوس در آموزش عالی: روایت های یک مدرس دانشگاه (17641 دریافت)
جایگاه آموزش بلوغ دختران در کتاب‌های درسی پایه هفتم (14651 دریافت)
چالش های برنامۀ درسی مطالعات اجتماعی دورۀ ابتدایی در تربیت شهروندی – اجتماعی براساس مدل تایلر (12450 دریافت)
نظریه عملی شواب: تلفیق نظریه و عمل (12250 دریافت)
رویکرد تلفیقی در برنامه ی درسی تربیت‌بدنی مقطع ابتدایی: تبیین امکان از دیدگاه متخصصان (11903 دریافت)
تبیین چارچوب نظری ابعاد و مؤلفه‌های نگرش جامع پژوهشگری و طراحی عناصر عمومی آن در برنامه درسی مدرسه‏ ای (10926 دریافت)
مدل‌سازی و کاربردها: گزارش یک پژوهش (10802 دریافت)
تحلیل تاریخی معانی و مقاصد نومفهوم‏ گرایی در رشته‏ ی مطالعات برنامه درسی (10302 دریافت)
آموزش در خانه: بدیل مدرسه (10195 دریافت)
نقد و بررسی «اهداف تفصیلی فعالیت‌های دوره پیش‌دبستانی» در برنامه درسی ملّی جمهوری اسلامی ایران از منظر رویکرد اسلامی عمل (9805 دریافت)
برنامه درسی ملی: تجربه های جهانی چه می گویند؟ (9029 دریافت)
بررسی فرایند طرح‌ مسئله در آموزش ریاضی (8610 دریافت)
برنامه‏ درسی تربیت معلم و الگوی اجرائی مشارکتی آن؛ راهبرد تحولی برای تربیت معلم در ایران (8418 دریافت)
مؤلفه‌های آموزش چند فرهنگی و تحلیل آن در محتوای کتب درسی (8129 دریافت)
تبیین قابلیت‌های دیسیپلینی برنامه‌درسی و تعیین جایگاه آن در طبقه‌بندی دیسیپلین‌های علمی (7865 دریافت)
کاروفناوری: تجربه زیسته معلمان (7700 دریافت)
تجربه حرفه‌ای اساتید در ارتباط با پدیده تدریس اثربخش در آموزش عالی (7299 دریافت)
روش‌شناسی پژوهش‏ های داخلی و خارجی مربوط به حوزه برنامه درسی در آموزش عالی (7255 دریافت)
آموزش ریاضی چه نیست؟! (6919 دریافت)
بررسی و تدوین مهارت‏ ها وصلاحیت‏ هایICT موردنیاز معلمان در فرایند آموزش و یادگیری (6692 دریافت)
تحلیل محتوای میزان توجه به ابعاد هفت‌گانۀ اهداف مصوب در کتاب‌های درسی ادبیات فارسی دوره متوسطه ایران (6360 دریافت)
تبیین پدیدارشناسانه اصول برنامه درسی «تجربه تدریس»(کارورزی) در دانشگاه فرهنگیان (5992 دریافت)
    ... آمار بیشتر
:: مطالبی که بیشترین بازدید را داشته‌اند
راهنمای نویسندگان ( 17303 بازدید)
داوران دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی ( 12963 بازدید)
اعتبار درجه علمی ( 11077 بازدید)
معرفی هیئت تحریریه ( 11004 بازدید)
تماس با ما ( 10528 بازدید)
دریافت نسخه چاپی مجله ( 9943 بازدید)
اهداف دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی ( 8538 بازدید)
پایگاه های نمایه کننده ( 8180 بازدید)
پیام تسلیت ( 7912 بازدید)
MSRT-CODE ( 7124 بازدید)
قواعد اخلاقی انتشار ( 5944 بازدید)
لینک نشریات علمی پژوهشی ( 5703 بازدید)
فرآیند پذیرش مقالات ( 4260 بازدید)
فرآیند پذیرش مقالات ( 4116 بازدید)
تماس با ما ( 3993 بازدید)
تماس با ما ( 3972 بازدید)
تماس با ما ( 3964 بازدید)
تماس با ما ( 3917 بازدید)
تماس با ما ( 2484 بازدید)
تماس با ما ( 876 بازدید)
خوش آمدید ( 625 بازدید)
    ... آمار بیشتر
:: مطالبی که بیشتر به دوستان فرستاده شده‌اند
خوش آمدید ( 1 ارسال)
    ... آمار بیشتر
:: مطالبی که بیشتر چاپ شده‌اند
داوران دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی ( 1586 چاپ)
پایگاه های نمایه کننده ( 1225 چاپ)
دریافت نسخه چاپی مجله ( 1197 چاپ)
اعتبار درجه علمی ( 1149 چاپ)
معرفی هیئت تحریریه ( 1116 چاپ)
راهنمای نویسندگان ( 1108 چاپ)
لینک نشریات علمی پژوهشی ( 1090 چاپ)
اهداف دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی ( 1043 چاپ)
تماس با ما ( 1036 چاپ)
پیام تسلیت ( 1036 چاپ)
MSRT-CODE ( 958 چاپ)
قواعد اخلاقی انتشار ( 869 چاپ)
فرآیند پذیرش مقالات ( 740 چاپ)
تماس با ما ( 683 چاپ)
تماس با ما ( 674 چاپ)
تماس با ما ( 669 چاپ)
تماس با ما ( 653 چاپ)
فرآیند پذیرش مقالات ( 623 چاپ)
تماس با ما ( 380 چاپ)
تماس با ما ( 286 چاپ)
خوش آمدید ( 264 چاپ)
    ... آمار بیشتر

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2025 CC BY-NC 4.0 | Theory & Practice in Curriculum Journal

Designed & Developed by : Yektaweb