برترین‌های پایگاه

:: مقالات منتشر شده در نشریه با بیشترین تعداد مشاهده
تحلیل تاریخی معانی و مقاصد نومفهوم‏ گرایی در رشته‏ ی مطالعات برنامه درسی (40379 مشاهده)
تحلیل محتوای کتاب درسی ریاضی پایه ششم ابتدایی مبتنی بر الگوی‌ خلاقیت پلسک (28352 مشاهده)
رویکرد تلفیقی در برنامه ی درسی تربیت‌بدنی مقطع ابتدایی: تبیین امکان از دیدگاه متخصصان (20671 مشاهده)
بررسی فرایند طرح‌ مسئله در آموزش ریاضی (19636 مشاهده)
برنامه‏ درسی تربیت معلم و الگوی اجرائی مشارکتی آن؛ راهبرد تحولی برای تربیت معلم در ایران (18617 مشاهده)
جایگاه آموزش بلوغ دختران در کتاب‌های درسی پایه هفتم (18447 مشاهده)
مدل‌سازی و کاربردها: گزارش یک پژوهش (17374 مشاهده)
تجربه حرفه‌ای اساتید در ارتباط با پدیده تدریس اثربخش در آموزش عالی (17372 مشاهده)
جایگاه مولفه‏ های حقوق بشر در محتوای کتاب‏ های درسی دوره‏ ی آموزش ابتدایی ایران (17347 مشاهده)
بررسی کتاب‌های درسی ریاضی دوره متوسطه از شروع آموزش رسمی در ایران (17211 مشاهده)
بررسی و تدوین مهارت‏ ها وصلاحیت‏ هایICT موردنیاز معلمان در فرایند آموزش و یادگیری (16911 مشاهده)
تدریس به روش معکوس در آموزش عالی: روایت های یک مدرس دانشگاه (16591 مشاهده)
چالش های برنامۀ درسی مطالعات اجتماعی دورۀ ابتدایی در تربیت شهروندی – اجتماعی براساس مدل تایلر (16485 مشاهده)
رد پای آموزش ریاضی واقعیت‌مدار در ریاضیات مدرسه‌ای در ایران (16024 مشاهده)
نظریه عملی شواب: تلفیق نظریه و عمل (15301 مشاهده)
ویژگی‌های مسائل کلامی ریاضی دوره راهنمایی و راهکارهای تسهیل فرایند حل آن‌ها (15275 مشاهده)
تحلیل محتوای میزان توجه به ابعاد هفت‌گانۀ اهداف مصوب در کتاب‌های درسی ادبیات فارسی دوره متوسطه ایران (15224 مشاهده)
روش‌شناسی پژوهش‏ های داخلی و خارجی مربوط به حوزه برنامه درسی در آموزش عالی (15189 مشاهده)
آموزش ریاضی چه نیست؟! (14951 مشاهده)
تبیین پدیدارشناسانه اصول برنامه درسی «تجربه تدریس»(کارورزی) در دانشگاه فرهنگیان (14687 مشاهده)
برنامه درسی روایت پژوهی و توسعه حرفه ای دانشجویان دانشگاه فرهنگیان: طراحی الگوی برنامه درسی (14637 مشاهده)
مؤلفه‌های آموزش چند فرهنگی و تحلیل آن در محتوای کتب درسی (14604 مشاهده)
رویکردهای معلمان ریاضی به «گوش ‏دادن» در کلاس ‏های درس: یک مطالعه پدیدارنگاری (14540 مشاهده)
آموزش در خانه: بدیل مدرسه (14535 مشاهده)
نقد و بررسی «اهداف تفصیلی فعالیت‌های دوره پیش‌دبستانی» در برنامه درسی ملّی جمهوری اسلامی ایران از منظر رویکرد اسلامی عمل (14294 مشاهده)
    ... آمار بیشتر
:: مقالات منتشر شده در نشریه با بیشترین تعداد دریافت فایل
برنامه درسی روایت پژوهی و توسعه حرفه ای دانشجویان دانشگاه فرهنگیان: طراحی الگوی برنامه درسی (39152 دریافت)
ماهیت علم : مطالعه موردی نگرش دانشجویان کارشناسی دانشگاه تهران (24426 دریافت)
تحلیل محتوای کتاب درسی ریاضی پایه ششم ابتدایی مبتنی بر الگوی‌ خلاقیت پلسک (24193 دریافت)
تدریس به روش معکوس در آموزش عالی: روایت های یک مدرس دانشگاه (17999 دریافت)
جایگاه آموزش بلوغ دختران در کتاب‌های درسی پایه هفتم (15109 دریافت)
چالش های برنامۀ درسی مطالعات اجتماعی دورۀ ابتدایی در تربیت شهروندی – اجتماعی براساس مدل تایلر (12945 دریافت)
نظریه عملی شواب: تلفیق نظریه و عمل (12868 دریافت)
رویکرد تلفیقی در برنامه ی درسی تربیت‌بدنی مقطع ابتدایی: تبیین امکان از دیدگاه متخصصان (12514 دریافت)
تبیین چارچوب نظری ابعاد و مؤلفه‌های نگرش جامع پژوهشگری و طراحی عناصر عمومی آن در برنامه درسی مدرسه‏ ای (11745 دریافت)
مدل‌سازی و کاربردها: گزارش یک پژوهش (11176 دریافت)
تحلیل تاریخی معانی و مقاصد نومفهوم‏ گرایی در رشته‏ ی مطالعات برنامه درسی (10843 دریافت)
آموزش در خانه: بدیل مدرسه (10653 دریافت)
نقد و بررسی «اهداف تفصیلی فعالیت‌های دوره پیش‌دبستانی» در برنامه درسی ملّی جمهوری اسلامی ایران از منظر رویکرد اسلامی عمل (10347 دریافت)
برنامه درسی ملی: تجربه های جهانی چه می گویند؟ (9411 دریافت)
برنامه‏ درسی تربیت معلم و الگوی اجرائی مشارکتی آن؛ راهبرد تحولی برای تربیت معلم در ایران (9045 دریافت)
بررسی فرایند طرح‌ مسئله در آموزش ریاضی (8982 دریافت)
مؤلفه‌های آموزش چند فرهنگی و تحلیل آن در محتوای کتب درسی (8629 دریافت)
تبیین قابلیت‌های دیسیپلینی برنامه‌درسی و تعیین جایگاه آن در طبقه‌بندی دیسیپلین‌های علمی (8381 دریافت)
کاروفناوری: تجربه زیسته معلمان (8054 دریافت)
روش‌شناسی پژوهش‏ های داخلی و خارجی مربوط به حوزه برنامه درسی در آموزش عالی (7745 دریافت)
تجربه حرفه‌ای اساتید در ارتباط با پدیده تدریس اثربخش در آموزش عالی (7733 دریافت)
آموزش ریاضی چه نیست؟! (7314 دریافت)
بررسی و تدوین مهارت‏ ها وصلاحیت‏ هایICT موردنیاز معلمان در فرایند آموزش و یادگیری (7179 دریافت)
تحلیل محتوای میزان توجه به ابعاد هفت‌گانۀ اهداف مصوب در کتاب‌های درسی ادبیات فارسی دوره متوسطه ایران (6725 دریافت)
بررسی سطح خود تعیین‏گری دانشجویان دوره‏های مجازی دانشگاه مهر البرز با توجه به اصول و مؤلفه‌های رویکرد هتاگوژی (6419 دریافت)
    ... آمار بیشتر
:: مطالبی که بیشترین بازدید را داشته‌اند
راهنمای نویسندگان ( 17976 بازدید)
داوران دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی ( 13778 بازدید)
اعتبار درجه علمی ( 11705 بازدید)
معرفی هیئت تحریریه ( 11608 بازدید)
تماس با ما ( 11127 بازدید)
دریافت نسخه چاپی مجله ( 10547 بازدید)
اهداف دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی ( 9041 بازدید)
پایگاه های نمایه کننده ( 8735 بازدید)
پیام تسلیت ( 8511 بازدید)
MSRT-CODE ( 7776 بازدید)
قواعد اخلاقی انتشار ( 6473 بازدید)
لینک نشریات علمی پژوهشی ( 6303 بازدید)
فرآیند پذیرش مقالات ( 4852 بازدید)
فرآیند پذیرش مقالات ( 4728 بازدید)
تماس با ما ( 4506 بازدید)
تماس با ما ( 4488 بازدید)
تماس با ما ( 4471 بازدید)
تماس با ما ( 4432 بازدید)
تماس با ما ( 3057 بازدید)
تماس با ما ( 1030 بازدید)
خوش آمدید ( 626 بازدید)
    ... آمار بیشتر
:: مطالبی که بیشتر به دوستان فرستاده شده‌اند
خوش آمدید ( 1 ارسال)
    ... آمار بیشتر
:: مطالبی که بیشتر چاپ شده‌اند
داوران دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی ( 1859 چاپ)
پایگاه های نمایه کننده ( 1440 چاپ)
دریافت نسخه چاپی مجله ( 1409 چاپ)
اعتبار درجه علمی ( 1355 چاپ)
راهنمای نویسندگان ( 1304 چاپ)
لینک نشریات علمی پژوهشی ( 1304 چاپ)
معرفی هیئت تحریریه ( 1295 چاپ)
پیام تسلیت ( 1228 چاپ)
تماس با ما ( 1222 چاپ)
اهداف دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی ( 1216 چاپ)
MSRT-CODE ( 1171 چاپ)
قواعد اخلاقی انتشار ( 1046 چاپ)
فرآیند پذیرش مقالات ( 951 چاپ)
تماس با ما ( 863 چاپ)
تماس با ما ( 858 چاپ)
تماس با ما ( 850 چاپ)
تماس با ما ( 834 چاپ)
فرآیند پذیرش مقالات ( 834 چاپ)
تماس با ما ( 552 چاپ)
تماس با ما ( 358 چاپ)
خوش آمدید ( 264 چاپ)
    ... آمار بیشتر

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2025 CC BY-NC 4.0 | Theory & Practice in Curriculum Journal

Designed & Developed by : Yektaweb