برترین‌های پایگاه

:: مقالات منتشر شده در نشریه با بیشترین تعداد مشاهده
تحلیل تاریخی معانی و مقاصد نومفهوم‏ گرایی در رشته‏ ی مطالعات برنامه درسی (38494 مشاهده)
تحلیل محتوای کتاب درسی ریاضی پایه ششم ابتدایی مبتنی بر الگوی‌ خلاقیت پلسک (25473 مشاهده)
رویکرد تلفیقی در برنامه ی درسی تربیت‌بدنی مقطع ابتدایی: تبیین امکان از دیدگاه متخصصان (18271 مشاهده)
بررسی فرایند طرح‌ مسئله در آموزش ریاضی (16949 مشاهده)
جایگاه آموزش بلوغ دختران در کتاب‌های درسی پایه هفتم (16196 مشاهده)
برنامه‏ درسی تربیت معلم و الگوی اجرائی مشارکتی آن؛ راهبرد تحولی برای تربیت معلم در ایران (16143 مشاهده)
تجربه حرفه‌ای اساتید در ارتباط با پدیده تدریس اثربخش در آموزش عالی (15292 مشاهده)
جایگاه مولفه‏ های حقوق بشر در محتوای کتاب‏ های درسی دوره‏ ی آموزش ابتدایی ایران (14947 مشاهده)
مدل‌سازی و کاربردها: گزارش یک پژوهش (14551 مشاهده)
بررسی و تدوین مهارت‏ ها وصلاحیت‏ هایICT موردنیاز معلمان در فرایند آموزش و یادگیری (14535 مشاهده)
تدریس به روش معکوس در آموزش عالی: روایت های یک مدرس دانشگاه (14526 مشاهده)
بررسی کتاب‌های درسی ریاضی دوره متوسطه از شروع آموزش رسمی در ایران (14404 مشاهده)
چالش های برنامۀ درسی مطالعات اجتماعی دورۀ ابتدایی در تربیت شهروندی – اجتماعی براساس مدل تایلر (14239 مشاهده)
روش‌شناسی پژوهش‏ های داخلی و خارجی مربوط به حوزه برنامه درسی در آموزش عالی (13377 مشاهده)
رد پای آموزش ریاضی واقعیت‌مدار در ریاضیات مدرسه‌ای در ایران (13110 مشاهده)
ویژگی‌های مسائل کلامی ریاضی دوره راهنمایی و راهکارهای تسهیل فرایند حل آن‌ها (13078 مشاهده)
نظریه عملی شواب: تلفیق نظریه و عمل (12910 مشاهده)
تحلیل محتوای میزان توجه به ابعاد هفت‌گانۀ اهداف مصوب در کتاب‌های درسی ادبیات فارسی دوره متوسطه ایران (12671 مشاهده)
آموزش ریاضی چه نیست؟! (12484 مشاهده)
تبیین پدیدارشناسانه اصول برنامه درسی «تجربه تدریس»(کارورزی) در دانشگاه فرهنگیان (12480 مشاهده)
آموزش در خانه: بدیل مدرسه (12419 مشاهده)
نقد و بررسی «اهداف تفصیلی فعالیت‌های دوره پیش‌دبستانی» در برنامه درسی ملّی جمهوری اسلامی ایران از منظر رویکرد اسلامی عمل (12257 مشاهده)
تبیین چارچوب نظری ابعاد و مؤلفه‌های نگرش جامع پژوهشگری و طراحی عناصر عمومی آن در برنامه درسی مدرسه‏ ای (12135 مشاهده)
رویکردهای معلمان ریاضی به «گوش ‏دادن» در کلاس ‏های درس: یک مطالعه پدیدارنگاری (12094 مشاهده)
مؤلفه‌های آموزش چند فرهنگی و تحلیل آن در محتوای کتب درسی (12021 مشاهده)
    ... آمار بیشتر
:: مقالات منتشر شده در نشریه با بیشترین تعداد دریافت فایل
برنامه درسی روایت پژوهی و توسعه حرفه ای دانشجویان دانشگاه فرهنگیان: طراحی الگوی برنامه درسی (38171 دریافت)
ماهیت علم : مطالعه موردی نگرش دانشجویان کارشناسی دانشگاه تهران (23494 دریافت)
تحلیل محتوای کتاب درسی ریاضی پایه ششم ابتدایی مبتنی بر الگوی‌ خلاقیت پلسک (22547 دریافت)
تدریس به روش معکوس در آموزش عالی: روایت های یک مدرس دانشگاه (17457 دریافت)
جایگاه آموزش بلوغ دختران در کتاب‌های درسی پایه هفتم (14374 دریافت)
چالش های برنامۀ درسی مطالعات اجتماعی دورۀ ابتدایی در تربیت شهروندی – اجتماعی براساس مدل تایلر (12201 دریافت)
نظریه عملی شواب: تلفیق نظریه و عمل (11802 دریافت)
رویکرد تلفیقی در برنامه ی درسی تربیت‌بدنی مقطع ابتدایی: تبیین امکان از دیدگاه متخصصان (11605 دریافت)
مدل‌سازی و کاربردها: گزارش یک پژوهش (10585 دریافت)
تبیین چارچوب نظری ابعاد و مؤلفه‌های نگرش جامع پژوهشگری و طراحی عناصر عمومی آن در برنامه درسی مدرسه‏ ای (10309 دریافت)
تحلیل تاریخی معانی و مقاصد نومفهوم‏ گرایی در رشته‏ ی مطالعات برنامه درسی (9980 دریافت)
آموزش در خانه: بدیل مدرسه (9925 دریافت)
نقد و بررسی «اهداف تفصیلی فعالیت‌های دوره پیش‌دبستانی» در برنامه درسی ملّی جمهوری اسلامی ایران از منظر رویکرد اسلامی عمل (9444 دریافت)
برنامه درسی ملی: تجربه های جهانی چه می گویند؟ (8827 دریافت)
بررسی فرایند طرح‌ مسئله در آموزش ریاضی (8421 دریافت)
برنامه‏ درسی تربیت معلم و الگوی اجرائی مشارکتی آن؛ راهبرد تحولی برای تربیت معلم در ایران (8073 دریافت)
مؤلفه‌های آموزش چند فرهنگی و تحلیل آن در محتوای کتب درسی (7811 دریافت)
تبیین قابلیت‌های دیسیپلینی برنامه‌درسی و تعیین جایگاه آن در طبقه‌بندی دیسیپلین‌های علمی (7560 دریافت)
کاروفناوری: تجربه زیسته معلمان (7497 دریافت)
تجربه حرفه‌ای اساتید در ارتباط با پدیده تدریس اثربخش در آموزش عالی (7082 دریافت)
روش‌شناسی پژوهش‏ های داخلی و خارجی مربوط به حوزه برنامه درسی در آموزش عالی (7034 دریافت)
آموزش ریاضی چه نیست؟! (6689 دریافت)
بررسی و تدوین مهارت‏ ها وصلاحیت‏ هایICT موردنیاز معلمان در فرایند آموزش و یادگیری (6425 دریافت)
تحلیل محتوای میزان توجه به ابعاد هفت‌گانۀ اهداف مصوب در کتاب‌های درسی ادبیات فارسی دوره متوسطه ایران (6140 دریافت)
بررسی سطح خود تعیین‏گری دانشجویان دوره‏های مجازی دانشگاه مهر البرز با توجه به اصول و مؤلفه‌های رویکرد هتاگوژی (5775 دریافت)
    ... آمار بیشتر
:: مطالبی که بیشترین بازدید را داشته‌اند
راهنمای نویسندگان ( 16897 بازدید)
داوران دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی ( 12543 بازدید)
اعتبار درجه علمی ( 10674 بازدید)
معرفی هیئت تحریریه ( 10647 بازدید)
تماس با ما ( 10229 بازدید)
دریافت نسخه چاپی مجله ( 9595 بازدید)
اهداف دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی ( 8263 بازدید)
پایگاه های نمایه کننده ( 7899 بازدید)
پیام تسلیت ( 7549 بازدید)
MSRT-CODE ( 6758 بازدید)
قواعد اخلاقی انتشار ( 5662 بازدید)
لینک نشریات علمی پژوهشی ( 5425 بازدید)
فرآیند پذیرش مقالات ( 3953 بازدید)
فرآیند پذیرش مقالات ( 3792 بازدید)
تماس با ما ( 3702 بازدید)
تماس با ما ( 3697 بازدید)
تماس با ما ( 3692 بازدید)
تماس با ما ( 3640 بازدید)
تماس با ما ( 2208 بازدید)
تماس با ما ( 767 بازدید)
خوش آمدید ( 625 بازدید)
    ... آمار بیشتر
:: مطالبی که بیشتر به دوستان فرستاده شده‌اند
خوش آمدید ( 1 ارسال)
    ... آمار بیشتر
:: مطالبی که بیشتر چاپ شده‌اند
داوران دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی ( 1436 چاپ)
پایگاه های نمایه کننده ( 1116 چاپ)
دریافت نسخه چاپی مجله ( 1086 چاپ)
اعتبار درجه علمی ( 1029 چاپ)
راهنمای نویسندگان ( 1003 چاپ)
معرفی هیئت تحریریه ( 1002 چاپ)
لینک نشریات علمی پژوهشی ( 983 چاپ)
اهداف دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی ( 946 چاپ)
تماس با ما ( 934 چاپ)
پیام تسلیت ( 913 چاپ)
MSRT-CODE ( 849 چاپ)
قواعد اخلاقی انتشار ( 772 چاپ)
فرآیند پذیرش مقالات ( 634 چاپ)
تماس با ما ( 589 چاپ)
تماس با ما ( 569 چاپ)
تماس با ما ( 549 چاپ)
تماس با ما ( 546 چاپ)
فرآیند پذیرش مقالات ( 519 چاپ)
تماس با ما ( 289 چاپ)
خوش آمدید ( 264 چاپ)
تماس با ما ( 230 چاپ)
    ... آمار بیشتر

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2024 CC BY-NC 4.0 | Theory & Practice in Curriculum Journal

Designed & Developed by : Yektaweb