برترین‌های پایگاه

:: مقالات منتشر شده در نشریه با بیشترین تعداد مشاهده
تحلیل تاریخی معانی و مقاصد نومفهوم‏ گرایی در رشته‏ ی مطالعات برنامه درسی (40623 مشاهده)
تحلیل محتوای کتاب درسی ریاضی پایه ششم ابتدایی مبتنی بر الگوی‌ خلاقیت پلسک (28724 مشاهده)
رویکرد تلفیقی در برنامه ی درسی تربیت‌بدنی مقطع ابتدایی: تبیین امکان از دیدگاه متخصصان (20978 مشاهده)
بررسی فرایند طرح‌ مسئله در آموزش ریاضی (20009 مشاهده)
برنامه‏ درسی تربیت معلم و الگوی اجرائی مشارکتی آن؛ راهبرد تحولی برای تربیت معلم در ایران (18994 مشاهده)
جایگاه آموزش بلوغ دختران در کتاب‌های درسی پایه هفتم (18871 مشاهده)
مدل‌سازی و کاربردها: گزارش یک پژوهش (17742 مشاهده)
جایگاه مولفه‏ های حقوق بشر در محتوای کتاب‏ های درسی دوره‏ ی آموزش ابتدایی ایران (17734 مشاهده)
بررسی کتاب‌های درسی ریاضی دوره متوسطه از شروع آموزش رسمی در ایران (17683 مشاهده)
تجربه حرفه‌ای اساتید در ارتباط با پدیده تدریس اثربخش در آموزش عالی (17676 مشاهده)
بررسی و تدوین مهارت‏ ها وصلاحیت‏ هایICT موردنیاز معلمان در فرایند آموزش و یادگیری (17228 مشاهده)
تدریس به روش معکوس در آموزش عالی: روایت های یک مدرس دانشگاه (16849 مشاهده)
چالش های برنامۀ درسی مطالعات اجتماعی دورۀ ابتدایی در تربیت شهروندی – اجتماعی براساس مدل تایلر (16815 مشاهده)
رد پای آموزش ریاضی واقعیت‌مدار در ریاضیات مدرسه‌ای در ایران (16545 مشاهده)
نظریه عملی شواب: تلفیق نظریه و عمل (15716 مشاهده)
تحلیل محتوای میزان توجه به ابعاد هفت‌گانۀ اهداف مصوب در کتاب‌های درسی ادبیات فارسی دوره متوسطه ایران (15627 مشاهده)
ویژگی‌های مسائل کلامی ریاضی دوره راهنمایی و راهکارهای تسهیل فرایند حل آن‌ها (15585 مشاهده)
روش‌شناسی پژوهش‏ های داخلی و خارجی مربوط به حوزه برنامه درسی در آموزش عالی (15486 مشاهده)
آموزش ریاضی چه نیست؟! (15287 مشاهده)
برنامه درسی روایت پژوهی و توسعه حرفه ای دانشجویان دانشگاه فرهنگیان: طراحی الگوی برنامه درسی (15053 مشاهده)
تبیین پدیدارشناسانه اصول برنامه درسی «تجربه تدریس»(کارورزی) در دانشگاه فرهنگیان (15039 مشاهده)
مؤلفه‌های آموزش چند فرهنگی و تحلیل آن در محتوای کتب درسی (14988 مشاهده)
رویکردهای معلمان ریاضی به «گوش ‏دادن» در کلاس ‏های درس: یک مطالعه پدیدارنگاری (14846 مشاهده)
آموزش در خانه: بدیل مدرسه (14842 مشاهده)
نقد و بررسی «اهداف تفصیلی فعالیت‌های دوره پیش‌دبستانی» در برنامه درسی ملّی جمهوری اسلامی ایران از منظر رویکرد اسلامی عمل (14577 مشاهده)
    ... آمار بیشتر
:: مقالات منتشر شده در نشریه با بیشترین تعداد دریافت فایل
برنامه درسی روایت پژوهی و توسعه حرفه ای دانشجویان دانشگاه فرهنگیان: طراحی الگوی برنامه درسی (39215 دریافت)
ماهیت علم : مطالعه موردی نگرش دانشجویان کارشناسی دانشگاه تهران (24488 دریافت)
تحلیل محتوای کتاب درسی ریاضی پایه ششم ابتدایی مبتنی بر الگوی‌ خلاقیت پلسک (24253 دریافت)
تدریس به روش معکوس در آموزش عالی: روایت های یک مدرس دانشگاه (18048 دریافت)
جایگاه آموزش بلوغ دختران در کتاب‌های درسی پایه هفتم (15180 دریافت)
چالش های برنامۀ درسی مطالعات اجتماعی دورۀ ابتدایی در تربیت شهروندی – اجتماعی براساس مدل تایلر (12993 دریافت)
نظریه عملی شواب: تلفیق نظریه و عمل (12922 دریافت)
رویکرد تلفیقی در برنامه ی درسی تربیت‌بدنی مقطع ابتدایی: تبیین امکان از دیدگاه متخصصان (12588 دریافت)
تبیین چارچوب نظری ابعاد و مؤلفه‌های نگرش جامع پژوهشگری و طراحی عناصر عمومی آن در برنامه درسی مدرسه‏ ای (11814 دریافت)
مدل‌سازی و کاربردها: گزارش یک پژوهش (11221 دریافت)
تحلیل تاریخی معانی و مقاصد نومفهوم‏ گرایی در رشته‏ ی مطالعات برنامه درسی (10901 دریافت)
آموزش در خانه: بدیل مدرسه (10725 دریافت)
نقد و بررسی «اهداف تفصیلی فعالیت‌های دوره پیش‌دبستانی» در برنامه درسی ملّی جمهوری اسلامی ایران از منظر رویکرد اسلامی عمل (10412 دریافت)
برنامه درسی ملی: تجربه های جهانی چه می گویند؟ (9473 دریافت)
برنامه‏ درسی تربیت معلم و الگوی اجرائی مشارکتی آن؛ راهبرد تحولی برای تربیت معلم در ایران (9129 دریافت)
بررسی فرایند طرح‌ مسئله در آموزش ریاضی (9033 دریافت)
مؤلفه‌های آموزش چند فرهنگی و تحلیل آن در محتوای کتب درسی (8691 دریافت)
تبیین قابلیت‌های دیسیپلینی برنامه‌درسی و تعیین جایگاه آن در طبقه‌بندی دیسیپلین‌های علمی (8439 دریافت)
کاروفناوری: تجربه زیسته معلمان (8119 دریافت)
روش‌شناسی پژوهش‏ های داخلی و خارجی مربوط به حوزه برنامه درسی در آموزش عالی (7832 دریافت)
تجربه حرفه‌ای اساتید در ارتباط با پدیده تدریس اثربخش در آموزش عالی (7792 دریافت)
آموزش ریاضی چه نیست؟! (7372 دریافت)
بررسی و تدوین مهارت‏ ها وصلاحیت‏ هایICT موردنیاز معلمان در فرایند آموزش و یادگیری (7228 دریافت)
تحلیل محتوای میزان توجه به ابعاد هفت‌گانۀ اهداف مصوب در کتاب‌های درسی ادبیات فارسی دوره متوسطه ایران (6775 دریافت)
بررسی سطح خود تعیین‏گری دانشجویان دوره‏های مجازی دانشگاه مهر البرز با توجه به اصول و مؤلفه‌های رویکرد هتاگوژی (6470 دریافت)
    ... آمار بیشتر
:: مطالبی که بیشترین بازدید را داشته‌اند
راهنمای نویسندگان ( 18047 بازدید)
داوران دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی ( 13887 بازدید)
اعتبار درجه علمی ( 11792 بازدید)
معرفی هیئت تحریریه ( 11681 بازدید)
تماس با ما ( 11204 بازدید)
دریافت نسخه چاپی مجله ( 10648 بازدید)
اهداف دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی ( 9135 بازدید)
پایگاه های نمایه کننده ( 8816 بازدید)
پیام تسلیت ( 8615 بازدید)
MSRT-CODE ( 7872 بازدید)
قواعد اخلاقی انتشار ( 6580 بازدید)
لینک نشریات علمی پژوهشی ( 6389 بازدید)
فرآیند پذیرش مقالات ( 4939 بازدید)
فرآیند پذیرش مقالات ( 4831 بازدید)
تماس با ما ( 4597 بازدید)
تماس با ما ( 4581 بازدید)
تماس با ما ( 4567 بازدید)
تماس با ما ( 4526 بازدید)
تماس با ما ( 3139 بازدید)
تماس با ما ( 1065 بازدید)
خوش آمدید ( 626 بازدید)
    ... آمار بیشتر
:: مطالبی که بیشتر به دوستان فرستاده شده‌اند
خوش آمدید ( 1 ارسال)
    ... آمار بیشتر
:: مطالبی که بیشتر چاپ شده‌اند
داوران دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی ( 1892 چاپ)
پایگاه های نمایه کننده ( 1465 چاپ)
دریافت نسخه چاپی مجله ( 1443 چاپ)
اعتبار درجه علمی ( 1383 چاپ)
لینک نشریات علمی پژوهشی ( 1330 چاپ)
راهنمای نویسندگان ( 1325 چاپ)
معرفی هیئت تحریریه ( 1320 چاپ)
پیام تسلیت ( 1263 چاپ)
اهداف دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی ( 1248 چاپ)
تماس با ما ( 1247 چاپ)
MSRT-CODE ( 1198 چاپ)
قواعد اخلاقی انتشار ( 1078 چاپ)
فرآیند پذیرش مقالات ( 980 چاپ)
تماس با ما ( 897 چاپ)
تماس با ما ( 885 چاپ)
تماس با ما ( 875 چاپ)
تماس با ما ( 863 چاپ)
فرآیند پذیرش مقالات ( 862 چاپ)
تماس با ما ( 584 چاپ)
تماس با ما ( 378 چاپ)
خوش آمدید ( 264 چاپ)
    ... آمار بیشتر

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2025 CC BY-NC 4.0 | Theory & Practice in Curriculum Journal

Designed & Developed by : Yektaweb