نشریه پژوهشهای تربیتی
موسسه تحقیقات تربیتی، روانشناختی و اجتماعی
چهارشنبه 20 فروردین 1404
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
◆
درباره نشریه
هیات تحریریه
همکاران نشریه
اهداف و زمینهها
اصول اخلاقی انتشار مقاله
پایگاه های نمایهکننده
آرشیو مجله و مقالات
◆
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
برای نویسندگان
◆
راهنمای ارسال مقاله
نگارش و شیوه نامه تهیه مقالات
فرم ارسال مقاله
برای داوران
◆
راهنمای داوران
اسامی سالیانه داوران نشریه
ثبت نام و اشتراک
◆
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تماس با ما
◆
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
تسهیلات پایگاه
◆
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
دستورالعمل اخلاقی انتشار
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
هیات تحریریه
همکاران نشریه
اهداف و زمینهها
اصول اخلاقی انتشار مقاله
پایگاه های نمایهکننده
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
برای نویسندگان
راهنمای ارسال مقاله
نگارش و شیوه نامه تهیه مقالات
فرم ارسال مقاله
برای داوران
راهنمای داوران
اسامی سالیانه داوران نشریه
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
دستورالعمل اخلاقی انتشار
جلد ۱۵، شماره ۴۹ - ( پاییز و زمستان ۱۴۰۳ )
رابطه انسجام روانی و تحمل پریشانی با گرایش به رفتارهای پرخطر در دانش آموزان متوسطه دوم
اکبر جدیدی محمدابادی
*
،
محمد احمدی ده قطب الدینی
،
فاطمه رشیدی پور
چکیده
(۱۵۱۷ مشاهده)
تدوین مدل علی شکوفایی بر اساس معنای زندگی و ذهنآگاهی با نقش واسطهای کیفیت زندگی
حسین محققی
*
،
فرشته مطهری فر
،
مهران فرهادی
،
ابوالقاسم یعقوبی
،
محیا حسینی
چکیده
(۱۰۱۴ مشاهده)
شناسایی ابعاد تحول در علوم انسانی با تاکید بر برنامه درسی در نظام آموزش عالی
فرهاد عبدالهی
،
شهرام رنجدوست
*
،
بهبود یارقلی
چکیده
(۱۰۱۵ مشاهده)
بررسی وضعیت پرورش تفکر انتقادی از دیدگاه انیس در سامانه مدیریت یادگیری (ال ام اس) با رویکرد پساپدیدارشناسی
زهرا غفوری
،
سعید ضرغامی همراه
*
،
اکبر صالحی
چکیده
(۷۳۵ مشاهده)
بررسی اثربخشی آموزش «مبتنی بر مغز» در درس علوم زیستی بر تقویت یادگیری و بهبود نگرش دانش آموزان
زهرا زارع
*
،
حسین قاسم پور مقدم
،
ابوالفضل خمسه
چکیده
(۵۰۷ مشاهده)
اثربخشی برنامه آموزش فلسفه برای کودکان بر تفکر انتقادی، خودکارآمدی تحصیلی و رشد معنوی دانشآموزان دختر 10 تا 13 ساله
ص. ۲۴-۱
فرشته سالمی
*
،
آیت سعادت طلب
،
علیرضا ملازاده
چکیده
(۲۷۸۳ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۳۴۹۵ دریافت)
پیشبینی سرزندگی تحصیلی بر اساس جهت گیری هدفی، خوشبینی تحصیلی و تاب آوری دانش آموزان دوره متوسطه دوم شهر پلدختر
ص. ۴۳-۲۵
امیر سبزی پور
*
،
خدیجه جودکی
،
علی دانش پایه
چکیده
(۲۲۳۹ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۳۳۵۳ دریافت)
رابطه احساس کهتری و شادمانی در دانشجویان: نقش میانجی احساس تنهایی
ص. ۶۵-۴۴
صدیقه یعقوبی
،
زهره مجدآبادی فراهانی
*
چکیده
(۱۹۶۴ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۱۸۴۱ دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS