نشریه پژوهشهای تربیتی
موسسه تحقیقات تربیتی، روانشناختی و اجتماعی
جمعه 30 شهریور 1403
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
هیات تحریریه
همکاران نشریه
اهداف و زمینهها
اصول اخلاقی انتشار مقاله
پایگاه های نمایهکننده
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
برای نویسندگان
راهنمای ارسال مقاله
نگارش و شیوه نامه تهیه مقالات
فرم ارسال مقاله
برای داوران
راهنمای داوران
اسامی سالیانه داوران نشریه
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
دستورالعمل اخلاقی انتشار
جلد 1، شماره 29 - ( 7-1393 )
توسعۀ یادگیری اتحادهای جبری پایهی اول متوسطه با کاربرد الگوی ده گام مدیریت آموزش
ص. 17-1
10.52547/erj.1.29.1
دکتر محمدرضا بهرنگی
،
صغری عموزاد مهدیرجی
،
صدیقه عرب خابوری
چکیده
(9012 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(3900 دریافت)
تلفیق علم و تکنولوژی در برنامه درسی دوره ابتدایی
ص. 40-18
10.52547/erj.1.29.18
طیبه ماهروزاده
،
سولماز نورآبادی
چکیده
(11546 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(8048 دریافت)
بررسی دیدگاه معلمان در مورد چگونگی شاداب سازی مدارس با توجه به استانداردهای کالبدی طراحی فضاهای آموزشی
ص. 61-41
10.52547/erj.1.29.41
پوراندخت فاضلیان
،
صابر عظیمی
چکیده
(10958 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(12292 دریافت)
بررسی عوامل سازمانی موثر بر تسهیم دانش درون گروهی (مطالعه موردی در ادارات ساختمان مرکزی بانک صادرات ایران)
ص. 78-62
10.52547/erj.1.29.62
لیلا میراسدالله لنجرود
،
زهرا علی پور درویش
چکیده
(9234 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(4588 دریافت)
تحلیلی بر هویت ملی در کتب درسی ( مطالعه موردی مطالعات اجتماعی)
ص. 101-79
10.52547/erj.1.29.79
مریم نجار نهاوندی
،
مژده قربانعلی زاده
چکیده
(12049 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(6696 دریافت)
تدوین الگوی مدیریت استراتژیک آموزش عالی ایران
ص. 123-102
10.52547/erj.1.29.102
محمد قهرمانی
چکیده
(15715 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(6603 دریافت)
تأثیر فناوری اطلاعات در توسعه و بهبود کیفیت آموزش
ص. 140-124
10.52547/erj.1.29.124
حسین استادحسنلو
،
حسین عبدالرحیمی
،
حکیمه جلیل زاده
چکیده
(11170 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(5168 دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS