نشریه پژوهشهای تربیتی
موسسه تحقیقات تربیتی، روانشناختی و اجتماعی
جمعه 30 شهریور 1403
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
هیات تحریریه
همکاران نشریه
اهداف و زمینهها
اصول اخلاقی انتشار مقاله
پایگاه های نمایهکننده
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
برای نویسندگان
راهنمای ارسال مقاله
نگارش و شیوه نامه تهیه مقالات
فرم ارسال مقاله
برای داوران
راهنمای داوران
اسامی سالیانه داوران نشریه
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
دستورالعمل اخلاقی انتشار
جلد 3، شماره 32 - ( بهار و تابستان 1395 )
چالش های آموزش عالی بر مبنای نقد فردریش نیچه از فرهنگ مدرن
ص. 19-1
10.18869/acadpub.erj.3.32.1
رمضان برخورداری
چکیده
(7607 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(2185 دریافت)
مقایسه محیط آموزشی-یادگیری و منبع کنترل تحصیلی در دانش آموزان مدارس تیزهوشان، نمونه دولتی و شاهد
ص. 38-20
10.18869/acadpub.erj.3.32.20
یاسر رضاپور میرصالح
،
عزت فتوحی اردکانی
چکیده
(9385 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(4356 دریافت)
منطق تایلر و سرقت ادبی: یک تحلیل تطبیقی از کتاب منطق و نسخه بازبینی شده آن
ص. 60-39
10.18869/acadpub.erj.3.32.39
فاطمه اسدالهی
،
محمود مهر محمدی
چکیده
(7875 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(3586 دریافت)
اثر بخشی آموزش حرکات ریتمیک و بازی بر بهبود عمل دقت و توالی شنیداری کودکان بر اساس رویکرد روان عصب شناختی
ص. 79-61
10.18869/acadpub.erj.3.32.61
مرضیه زینی
،
الهام خاکسار
،
محمد بلوچکی انارکی
،
فاطمه رضایی نسب
چکیده
(8501 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(4878 دریافت)
اثربخشی برنامۀ آموزش فلسفه به کودکان بر پرورش توانایی حل مسأله و قضاوت اخلاقی در دانشآموزان
ص. 101-80
10.18869/acadpub.erj.3.32.80
سهیلا جلیلیان
،
احسان عظیم پور
،
فریبا جلیلیان
چکیده
(9409 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(4985 دریافت)
بررسی رابطه بین مولفه های وجدان کاری با تعهد سازمانی دبیران مدارس متوسطه پسرانه دولتی شهر تهران
ص. 116-102
10.18869/acadpub.erj.3.32.103
مصطفی عسکریان
،
عبدالرحیم نوه ابراهیم
،
حمید خسروی
چکیده
(7903 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(3957 دریافت)
تاثیر الگوی طراحی آموزشی مریل و ا دی دی آی ای بر یادگیری و یادداری درس اپیدمیولوژی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران
ص. 131-117
10.18869/acadpub.erj.3.32.119
جعفر احمدی گل
،
حسن رستگارپور
چکیده
(8358 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(4049 دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS