نشریه پژوهشهای تربیتی
موسسه تحقیقات تربیتی، روانشناختی و اجتماعی
جمعه 28 شهریور 1404
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
◆
درباره نشریه
هیات تحریریه
همکاران نشریه
اهداف و زمینهها
اصول اخلاقی انتشار مقاله
پایگاه های نمایهکننده
آرشیو مجله و مقالات
◆
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
نمایه نویسندگان
نمایه واژه های کلیدی
برای نویسندگان
◆
راهنمای ارسال مقاله
نگارش و شیوه نامه تهیه مقالات
فرم ارسال مقاله
برای داوران
◆
راهنمای داوران
اسامی سالیانه داوران نشریه
ثبت نام و اشتراک
◆
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تماس با ما
◆
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
تسهیلات پایگاه
◆
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
دستورالعمل اخلاقی انتشار
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
هیات تحریریه
همکاران نشریه
اهداف و زمینهها
اصول اخلاقی انتشار مقاله
پایگاه های نمایهکننده
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
نمایه نویسندگان
نمایه واژه های کلیدی
برای نویسندگان
راهنمای ارسال مقاله
نگارش و شیوه نامه تهیه مقالات
فرم ارسال مقاله
برای داوران
راهنمای داوران
اسامی سالیانه داوران نشریه
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
دستورالعمل اخلاقی انتشار
جلد ۷، شماره ۴۱ - ( پاییز و زمستان ۱۳۹۹ )
فلسفه رسانه و نقش آن در تربیت اجتماعی با تاکید بر نظریه دریافت
ص. ۲۳-۱
10.52547/erj.7.41.1
حامد پورمراد
*
،
علیرضا محمودنیا
چکیده
(۶۴۴۹ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۲۸۱۷ دریافت)
بررسی نقش فناوری ردیاب چشمی در پژوهشهای یادگیری: مطالعهی ده سال پژوهش
ص. ۴۵-۲۴
10.52547/erj.7.41.2
نسرین محمدحسنی
*
چکیده
(۵۵۲۷ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۳۱۶۷ دریافت)
تدوین استانداردهای ملی مشاوره مدرسه
ص. ۷۴-۴۶
10.52547/erj.7.41.3
عزت اله فولادی
،
عزیزالله تاجیک اسمعیلی
*
،
عبدالرحیم کسایی اصفهانی
،
کیانوش زهراکار
چکیده
(۸۷۲۴ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۳۲۹۷ دریافت)
شناسایی و ارزیابی ویژگیهای اخلاقی موک (انبوه و دوره)
ص. ۹۵-۷۵
10.52547/erj.7.41.4
اکبر جدیدی محمدآبادی
*
،
اکبر رضایی
چکیده
(۶۱۱۵ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۱۴۳۷ دریافت)
تحلیلی بر تکوین هویت حرفهای در بین دانشجو-معلمان دانشگاه فرهنگیان
ص. ۱۲۲-۹۶
10.52547/erj.7.41.5
حسین احمدی
*
چکیده
(۶۳۹۵ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۲۰۴۰ دریافت)
رابطه یادگیری خودراهبر و سرزندگی تحصیلی با نقش واسطهای انگیزش تحصیلی
ص. ۱۳۹-۱۲۳
10.52547/erj.7.41.6
رامین حبیبی کلیبر
*
،
لیلا قبادی
چکیده
(۶۱۷۴ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۲۲۲۶ دریافت)
تدوین مدل تربیت عقلانی فارابی با تأکید بر عقل نظری
ص. ۱۶۲-۱۴۰
10.52547/erj.7.41.7
فریبا عادل زاده نایینی
،
رضاعلی نوروزی
*
،
جهانبخش رحمانی
چکیده
(۶۴۳۸ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۲۲۴۸ دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS