نشریه پژوهشهای تربیتی
موسسه تحقیقات تربیتی، روانشناختی و اجتماعی
جمعه 28 شهریور 1404
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
◆
درباره نشریه
هیات تحریریه
همکاران نشریه
اهداف و زمینهها
اصول اخلاقی انتشار مقاله
پایگاه های نمایهکننده
آرشیو مجله و مقالات
◆
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
نمایه نویسندگان
نمایه واژه های کلیدی
برای نویسندگان
◆
راهنمای ارسال مقاله
نگارش و شیوه نامه تهیه مقالات
فرم ارسال مقاله
برای داوران
◆
راهنمای داوران
اسامی سالیانه داوران نشریه
ثبت نام و اشتراک
◆
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تماس با ما
◆
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
تسهیلات پایگاه
◆
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
دستورالعمل اخلاقی انتشار
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
هیات تحریریه
همکاران نشریه
اهداف و زمینهها
اصول اخلاقی انتشار مقاله
پایگاه های نمایهکننده
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
نمایه نویسندگان
نمایه واژه های کلیدی
برای نویسندگان
راهنمای ارسال مقاله
نگارش و شیوه نامه تهیه مقالات
فرم ارسال مقاله
برای داوران
راهنمای داوران
اسامی سالیانه داوران نشریه
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
دستورالعمل اخلاقی انتشار
جلد ۱۳، شماره ۴۷ - ( پاییز و زمستان ۱۴۰۲ )
مقایسه اثر بخشی روش های تدریس همیاری و کاوشگری بر یادگیری خودراهبر دانش آموزان دخترشهرخرم آباد
ص. ۱۶-۱
امیر سبزی پور
*
،
نازنین علمی
،
فهیمه دارابی
چکیده
(۵۱۱۷ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۸۰۸ دریافت)
مقایسه نگرش زبان آموزان در استفاده از روشهای آموزشی مبتنی بر چند رسانهای، فراشناختی و اجتماعی -فرهنگی در یادگیری واژگان زبان دوم
ص. ۳۹-۱۷
مجتبی واحدیان
،
حسنعلی ویسکرمی
*
،
فضل اله میردریکوند
چکیده
(۴۳۶۵ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۶۸۹ دریافت)
بررسی دیدگاه آموزگاران مقطع ابتدایی در خصوص نقش الزامات برنامه درسی در طراحی آموزش فلسفه به کودکان: مطالعه موردی آموزگاران ابتدایی شهر ملایر
ص. ۶۱-۴۰
سحر اسمعیلی
،
حسن قراباغی
*
،
کاظم دلروز
چکیده
(۱۱۹۹۹ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۲۸۱۰ دریافت)
واکاوی چالش های آموزش مجازی در دوران همه گیری کووید-19 از دیدگاه والدین دانش آموزان: یک مطالعه پدیدارشناسانه
ص. ۸۸-۶۲
فاطمه ملاحسنی
*
،
حمیده جلیلی
،
محمدعلی طالبی
چکیده
(۴۸۱۰ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۷۵۶ دریافت)
رژیم های حقیقت و عوامل شکل دهنده روابط قدرت- دانش در صورت بندیهای گفتمانی تربیت معلم از تأسیس دارالفنون تا تأسیس دانشگاه فرهنگیان
ص. ۸۹-۱۱۶
علیرضا صادقی
،
اکبر صالحی
*
،
سعید ضرغامی همراه
،
یحیی قائدی
چکیده
(۳۰۰۳ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۷۳۰ دریافت)
رابطه بین استفاده از فضای مجازی و بهزیستی هیجانی نقش تعدیلگری میزان استفاده از فضای مجازی و جنسیت در کودکان شهر سنندج
ص. ۱۲۷-۱۱۷
فاطمه امامی
*
،
عباس عبدالهی
،
سیمین حسینیان
چکیده
(۴۸۰۴ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۷۰۹ دریافت)
مرور نظامند ابزارهای مورد استفاده در سنجش مهارتهای تفکر خلاق ریاضیاتی دانشآموزان
ص. ۱۵۳-۱۲۸
مرضیه حقایقی
،
علی مقدم زاده
*
،
حمدالله راوند
،
محمد جوادی پور
،
حسین کارشکی
چکیده
(۴۲۹۲ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۷۳۰ دریافت)
نقش مدیران مراکز یادگیری محلی در پیشبرد اهداف و نیازهای جامعه محلی
ص. ۱۸۴-۱۵۴
مرضیه دهقانی
*
،
حدیثه میرزایی
،
محدثه خطاط
،
سپیده خلیلی
چکیده
(۴۷۴۹ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۷۴۷ دریافت)
نقش میانجی نسبیت گرایی اخلاقی در رابطه ماکیاولیسم ، صفت صداقت-تواضع با بی صداقتی تحصیلی
ص. ۲۰۶-۱۸۵
فرزانه میکاییلی منیع
*
،
بهزاد ارژنگی
،
شلر آب خیز
،
نگین اکبرزاده
،
فرشته رستم زاده
،
امیرمحمد اشرفی
چکیده
(۳۹۴۱ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۷۲۰ دریافت)
بررسی اثربخشی استفاده از نگاشت های مفهومی بر مهارت دانشجویان در گفتار به زبان انگلیسی
ص. ۲۲۵-۲۰۷
مهدی رستمی
*
،
الهام عباسی
،
ناهید میرشکاری
چکیده
(۳۶۷۰ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۶۷۳ دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS