مقایسه نگرش زبان آموزان در استفاده از روشهای آموزشی مبتنی بر چند رسانهای، فراشناختی و اجتماعی -فرهنگی در یادگیری واژگان زبان دوم
بررسی دیدگاه آموزگاران مقطع ابتدایی در خصوص نقش الزامات برنامه درسی در طراحی آموزش فلسفه به کودکان: مطالعه موردی آموزگاران ابتدایی شهر ملایر
واکاوی چالش های آموزش مجازی در دوران همه گیری کووید-19 از دیدگاه والدین دانش آموزان: یک مطالعه پدیدارشناسانه
رژیم های حقیقت و عوامل شکل دهنده روابط قدرت- دانش در صورت بندیهای گفتمانی تربیت معلم از تأسیس دارالفنون تا تأسیس دانشگاه فرهنگیان
رابطه بین استفاده از فضای مجازی و بهزیستی هیجانی نقش تعدیلگری میزان استفاده از فضای مجازی و جنسیت در کودکان شهر سنندج
، بهزاد ارژنگی
، شلر آب خیز
، نگین اکبرزاده
، فرشته رستم زاده
، امیرمحمد اشرفی