You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites
اثربخشی برنامه آموزش فلسفه برای کودکان بر تفکر انتقادی، خودکارآمدی تحصیلی و رشد معنوی دانشآموزان دختر 10 تا 13 ساله فرشته سالمی
*، آیت سعادت طلب، علیرضا ملازاده
چکیده -
متن کامل (PDF)
پیشبینی سرزندگی تحصیلی بر اساس جهت گیری هدفی، خوشبینی تحصیلی و تاب آوری دانش آموزان دوره متوسطه دوم شهر پلدختر امیر سبزی پور
*، خدیجه جودکی، علی دانش پایه
چکیده -
متن کامل (PDF)
رابطه احساس کهتری و شادمانی در دانشجویان: نقش میانجی احساس تنهایی صدیقه یعقوبی، زهره مجدآبادی فراهانی
*چکیده -
متن کامل (PDF)
نقش پیشبینی کنندگی مهارتهای یادگیری و حلمسأله اجتماعی در خلاقیت اجتماعی دانشآموزان ابتدایی محبوبه البرزی
*، فریبا خوشبخت، فاطمه مهنی
چکیده -
متن کامل (PDF)
بررسی راهبردهای تنظیمهیجان معلمان در کلاس در مواجهه با بدرفتاری دانشآموزان حامد رضائی
*، حسین سلیمی بجستانی، آتوسا کلانتر هرمزی
چکیده -
متن کامل (PDF)
بررسی نقش واسطه ای انگیزش اخلاقی در رابطه بین هویت اخلاقی و بی صداقتی تحصیلی دانشجویان افشین رامیان، فریبرز نیکدل
*، علی تقوایی نیا
چکیده -
متن کامل (PDF)
بررسی اثربخشی آموزش «مبتنی بر مغز» در درس علوم زیستی بر تقویت یادگیری و بهبود نگرش دانش آموزان زهرا زارع
*، حسین قاسم پور مقدم، ابوالفضل خمسه
چکیده -
متن کامل (PDF)
رابطه انسجام روانی و تحمل پریشانی با گرایش به رفتارهای پرخطر در دانش آموزان متوسطه دوم اکبر جدیدی محمدابادی
*، محمد احمدی ده قطب الدینی، فاطمه رشیدی پور
چکیده -
متن کامل (PDF)
بررسی وضعیت پرورش تفکر انتقادی از دیدگاه انیس در سامانه مدیریت یادگیری (ال ام اس) با رویکرد پساپدیدارشناسی زهرا غفوری، سعید ضرغامی همراه
*، اکبر صالحی
چکیده -
متن کامل (PDF)
شناسایی ابعاد تحول در علوم انسانی با تاکید بر برنامه درسی در نظام آموزش عالی فرهاد عبدالهی، شهرام رنجدوست
*، بهبود یاریقلی
چکیده -
متن کامل (PDF)
اثربخشی جعبه ابزار والدگری کویست بر صمیمت در خانواده ، مهارت های تعاملی والدین ، حل مسئله اجتماعی و نظم پذیری کودکان ناسازگار 8-12 ساله فاطمه کاشی، منصوره بهرامی پور
*چکیده -
متن کامل (PDF)
تدوین مدل علی شکوفایی بر اساس معنای زندگی و ذهنآگاهی با نقش واسطهای کیفیت زندگی حسین محققی
*، فرشته مطهری فر، مهران فرهادی، ابوالقاسم یعقوبی، محیا حسینی
چکیده -
متن کامل (PDF)
Back to Original Issue