Journal archive for Google Scholar Robot!
نشریه پژوهشهای تربیتی
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles
Volume 2, Number 30 (2015-3)
تأثیر برنامه آموزش فلسفه به کودکان بر مهارت های اجتماعی دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی
تأثیر برنامه آموزش فلسفه به کودکان بر مهارت های اجتماعی دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی
|
[Abstract-FA]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Learning Style an Approach for Academic Guidance of High School Students
سبک یادگیری رویکردی برای هدایت تحصیلی دانش آموزان دبیرستانی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Role of Gender Segregation on Academic Achievement and Social Acceptance in Primary Schools
نقش تفکیک جنسیتی بر پیشرفت تحصیلی و مقبولیت اجتماعی در مدارس ابتدایی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Redefine of Education and its Components Based on the Phenomenological Concept of Identity
بازتعریف تعلیم و تربیت و مضامین کلیدی آن بر مبنای مفهوم پدیدارشناختی هویت
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
بررسی نگرش معلمان در راستای کاربست فناوری اطلاعات و ارتباطات در فرایند آموزش
بررسی نگرش معلمان در راستای کاربست فناوری اطلاعات و ارتباطات در فرایند آموزش
|
[Abstract-FA]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Assessing the Competency of Trainers and Labor- Coaches in Education with Production outside the Work and Knowledge Centre
ارزیابی صلاحیت مربیان و استادکاران در آموزش همراه با تولید در خارج از مرکز کاردانش
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Personal Knowledge Management: Competitive Competency of Knowledge Workers
مدیریت دانش فردی: شایستگی رقابتی دانشگران
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Dialectics as Method and Approach in Educational Research
دیالکتیک، چون روش و رویکرد در پژوهش های تربیتی
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles