Journal archive for Google Scholar Robot!

نشریه پژوهش‌های تربیتی



Volume 2, Number 30 (2015-3)


تأثیر برنامه آموزش فلسفه به کودکان بر مهارت های اجتماعی دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی
تأثیر برنامه آموزش فلسفه به کودکان بر مهارت های اجتماعی دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی
| [Abstract-FA] | [PDF-FA] | [XML] |

Learning Style an Approach for Academic Guidance of High School Students
سبک یادگیری رویکردی برای هدایت تحصیلی دانش ‌آموزان دبیرستانی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

The Role of Gender Segregation on Academic Achievement and Social Acceptance in Primary Schools
نقش تفکیک جنسیتی بر پیشرفت تحصیلی و مقبولیت اجتماعی در مدارس ابتدایی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Redefine of Education and its Components Based on the Phenomenological Concept of Identity
بازتعریف تعلیم و تربیت و مضامین کلیدی آن بر مبنای مفهوم پدیدارشناختی هویت
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

بررسی نگرش معلمان در راستای کاربست فناوری اطلاعات و ارتباطات در فرایند آموزش
بررسی نگرش معلمان در راستای کاربست فناوری اطلاعات و ارتباطات در فرایند آموزش
| [Abstract-FA] | [PDF-FA] | [XML] |

Assessing the Competency of Trainers and Labor- Coaches in Education with Production outside the Work and Knowledge Centre
ارزیابی صلاحیت مربیان و استادکاران در آموزش همراه با تولید در خارج از مرکز کاردانش
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Personal Knowledge Management: Competitive Competency of Knowledge Workers
مدیریت دانش فردی: شایستگی رقابتی دانشگران
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Dialectics as Method and Approach in Educational Research
دیالکتیک، چون روش و رویکرد در پژوهش های تربیتی
| [PDF-FA] | [XML] |


Home | All volumes | All issues | All articles