Journal archive for Google Scholar Robot!
نشریه پژوهشهای تربیتی
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles
Volume 5, Number 37 (2018-11)
The Protective Role of School Bonding against Risk of School Bullying and Victimization: A Review Study
نقش حفاظتکننده پیوند با مدرسه در برابر خطر قلدری و قربانی شدن در مدرسه: یک مطالعه مروری
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Effectiveness of Teaching Daring Behavioral Skills Training on Critical Thinking and Happiness in Secondary Secondary School Students in Bushehr
اثربخشی آموزش مهارت های رفتار جرات ورزی بر تفکر انتقادی و شادکامی دانش آموزان مقطع متوسطه دوم شهرستان بوشهر
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
An Analysis of Iranian EFL Teachers’ Perceptions of Reflective Teaching: A Qualitative Study
بررسی نگرش معلمان زبان انگلیسی ایرانی در خصوص تفکر بازخوردی: پژوهش کیفی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Production and Reliability of the Questionnaire showing Satisfaction - Loyalty of the Students to Comprehensive State University
ساخت و اعتباریابی پرسشنامه رضایت - وفاداری دانشجو به دانشگاه جامع دولتی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
A study of the educational, cultural and social consequences of increasing women’s enrollment in higher education
پیامدهای آموزشی، فرهنگی و اجتماعی افزایش ورودیهای زنان در آموزش عالی کشور از دیدگاه اعضای هیات علمی و دانشجویان
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Prediction of academic achievement motivation based on academic alienation, social support, media usage and demographic variables
پیش بینی انگیزش پیشرفت تحصیلی بر اساس متغیرهای بیگانگی تحصیلی، سرمایه اجتماعی، میزان استفاده از رسانه ها و متغیرهای جمعیت شناختی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Determine of reading and writing performance of the students of SAMA primary schools of Khorramabad Branch and their related factors
ارزیابی عملکرد خواندن و نوشتن دانشآموزان دوره ابتدایی مدارس سما(واحد خرمآباد) و شناسایی عوامل مرتبط
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles