Journal archive for Google Scholar Robot!

نشریه پژوهش‌های تربیتی



Volume 7, Number 41 (2020-10)


Developing a model of Farabi's rational education with an emphasis on intellectual reason
تدوین مدل تربیت عقلانی فارابی با تأکید بر عقل نظری
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

The relationship between self-directed learning and academic vitality with the intermediate role of academic motivation
رابطه یادگیری خودراهبر و سرزندگی تحصیلی با نقش واسطه‌ای انگیزش تحصیلی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

An Analysis on the Evolution of Professional Identity among Teacher-Students in Frhangian University
تحلیلی بر تکوین هویت حرفه‌ای در بین دانشجو-معلمان دانشگاه فرهنگیان
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Recognition and Assessment of MOOC Ethical Features (Course & Massive)
شناسایی و ارزیابی ویژگی‌های اخلاقی موک (انبوه و دوره)
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Codification of national standards for Iranian school counseling
تدوین استانداردهای ملی مشاوره مدرسه
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Investigating the Role of Eye Tracking Technology in Learning Research: A Ten Years Study
بررسی نقش فناوری ردیاب چشمی در پژوهش‌های یادگیری: مطالعه‌ی ده سال پژوهش
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

The philosophy of media and its role on the social education with emphasis on the “reception” theory
فلسفه رسانه و نقش آن در تربیت اجتماعی با تاکید بر نظریه دریافت
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |


Home | All volumes | All issues | All articles