Journal archive for Google Scholar Robot!
نشریه پژوهشهای تربیتی
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles
Volume 7, Number 41 (2020-10)
Developing a model of Farabi's rational education with an emphasis on intellectual reason
تدوین مدل تربیت عقلانی فارابی با تأکید بر عقل نظری
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The relationship between self-directed learning and academic vitality with the intermediate role of academic motivation
رابطه یادگیری خودراهبر و سرزندگی تحصیلی با نقش واسطهای انگیزش تحصیلی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
An Analysis on the Evolution of Professional Identity among Teacher-Students in Frhangian University
تحلیلی بر تکوین هویت حرفهای در بین دانشجو-معلمان دانشگاه فرهنگیان
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Recognition and Assessment of MOOC Ethical Features (Course & Massive)
شناسایی و ارزیابی ویژگیهای اخلاقی موک (انبوه و دوره)
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Codification of national standards for Iranian school counseling
تدوین استانداردهای ملی مشاوره مدرسه
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Investigating the Role of Eye Tracking Technology in Learning Research: A Ten Years Study
بررسی نقش فناوری ردیاب چشمی در پژوهشهای یادگیری: مطالعهی ده سال پژوهش
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The philosophy of media and its role on the social education with emphasis on the “reception” theory
فلسفه رسانه و نقش آن در تربیت اجتماعی با تاکید بر نظریه دریافت
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles