|
 |
تأثیر جنسیّت و تیپ شخصیّتی بر کارآیی آموزشی و تمایل به فعالیّتهای آموزشی دبیران زبان انگلیسی ایران |
ص. ۲۲-۱ |
![[English Abstract]](./templates/tmpl_yekta/images/en.gif) |
گودرز علی بخشی  |
|
چکیده
(۱۴۸۷۰ مشاهده) |
متن کامل (PDF)
(۴۸۱۶ دریافت)
|
 |
بررسی رابطه بین تفکر انتقادی و هوش هیجانی دانشجویان زبان انگلیسی |
ص. ۴۸-۲۳ |
![[English Abstract]](./templates/tmpl_yekta/images/en.gif) |
افسانه غنی زاده ، فاطمه معافیان  |
|
چکیده
(۱۵۷۷۶ مشاهده) |
متن کامل (PDF)
(۶۹۹۲ دریافت)
|
 |
مطالعه اثر بخشی همیاری مستقیم و غیرمستقیم زبان آموزان هم سطح و غیر هم سطح در حیطه تحول تدریجی بر توسعه کاربرد شناسی زبان بینابین |
ص. ۷۵-۴۹ |
![[English Abstract]](./templates/tmpl_yekta/images/en.gif) |
محمد خطیب ، محمد احمدی صفا  |
|
چکیده
(۹۴۲۲ مشاهده) |
متن کامل (PDF)
(۴۷۳۷ دریافت)
|
 |
تحلیل کیفی استعاری و فرصتهای یادگیری زبان |
ص. ۱۰۸-۷۷ |
![[English Abstract]](./templates/tmpl_yekta/images/en.gif) |
رضا پیش قدم ، آذر حسینی ، رجبعلی عسکرزاده طرقبه ، صفورا ناوری  |
|
چکیده
(۸۹۹۸ مشاهده) |
متن کامل (PDF)
(۳۰۴۴ دریافت)
|
 |
قابلیت تدریس حساسیت میان فرهنگی از دیدگاه قومیت محوری در مقابل تعادلگرایی قومی: مطالعه ای در ایران |
ص. ۱۳۴-۱۰۹ |
![[English Abstract]](./templates/tmpl_yekta/images/en.gif) |
علی رحیمی ، علی سلطانی  |
|
چکیده
(۱۱۲۹۲ مشاهده) |
متن کامل (PDF)
(۴۴۸۳ دریافت)
|
 |
نگاهی نو به راهبردهای ارتباطی در میان کنش های کلامی معلمان زبان انگلیسی در ایران |
ص. ۱۵۸-۱۳۵ |
![[English Abstract]](./templates/tmpl_yekta/images/en.gif) |
وحید رحمانی دوغارونی ، باقر یعقوبی  |
|
چکیده
(۱۰۴۲۱ مشاهده) |
متن کامل (PDF)
(۳۹۱۹ دریافت)
|
 |
باورهای معلمان زبان انگلیسی در مورد کارآمدی خود: تاثیرات جنسیت، تجربه و پیشینه تحصیلی |
ص. ۱۸۲-۱۵۹ |
![[English Abstract]](./templates/tmpl_yekta/images/en.gif) |
ضیاء تاج الدین ، ندا خداوردی  |
|
چکیده
(۱۶۲۷۲ مشاهده) |
متن کامل (PDF)
(۴۶۵۱ دریافت)
|