|
 |
تاثیر روش تدریس پردازشی و روش تدریس برون داد- محور بر توانایی تفسیر و تولید ساختار سببی در زبان انگلیسی |
ص. ۳۰-۱ |
![[English Abstract]](./templates/tmpl_yekta/images/en.gif) |
پرویز بیرجندی ، جمیله راحمی  |
|
چکیده
(۱۵۸۷۲ مشاهده) |
متن کامل (PDF)
(۳۸۱۷ دریافت)
|
 |
نقش آموزش، سطح توانش زبانی و خصوصیات شخصیتی در استفاده از راهبردهای ارتباطی |
ص. ۶۷-۳۱ |
![[English Abstract]](./templates/tmpl_yekta/images/en.gif) |
شیوا کیوان پناه ، پونه یموتی  |
|
چکیده
(۹۱۸۵ مشاهده) |
متن کامل (PDF)
(۳۴۱۶ دریافت)
|
 |
بررسی عزت نفس از طریق یک دوره شناختی-عاطفی مبتنی بر مهارت خواندن در محیط آموزش زبان انگلیسی |
ص. ۸۳-۶۹ |
![[English Abstract]](./templates/tmpl_yekta/images/en.gif) |
بهاره خزاعی نژاد ، محمد رضا طالبی نژاد  |
|
چکیده
(۹۰۲۷ مشاهده) |
متن کامل (PDF)
(۳۴۰۹ دریافت)
|
 |
طرح توصیف کننده های معیارهای بارم گذاری برای ارزیابی مقاطع قابل تعریف فرآیند نگارش: توانش های نهفته در عملکرد نگارش زبان آموزان |
ص. ۱۱۶-۸۵ |
![[English Abstract]](./templates/tmpl_yekta/images/en.gif) |
پرویز مفتون ، کوروش عاکف  |
|
چکیده
(۱۰۶۶۷ مشاهده) |
متن کامل (PDF)
(۳۴۷۹ دریافت)
|
 |
تمرکز بر فرم بر اساس هوش چندگانه و کاربرد صحیح گرامر |
ص. ۱۳۶-۱۱۷ |
![[English Abstract]](./templates/tmpl_yekta/images/en.gif) |
مهناز سعیدی  |
|
چکیده
(۱۱۲۵۴ مشاهده) |
متن کامل (PDF)
(۳۹۳۸ دریافت)
|
 |
ویرایش و بازسازی متن در نگارش متون علمی-توضیحی وداستان روایی دانشجویان زبان انگلیسی با تکیه بر آموزش فرم محور و فعالیت گروهی |
ص. ۱۵۵-۱۳۷ |
![[English Abstract]](./templates/tmpl_yekta/images/en.gif) |
حسین شکوهی ، زهرا علیشاهی  |
|
چکیده
(۱۱۲۵۳ مشاهده) |
متن کامل (PDF)
(۴۳۵۰ دریافت)
|
 |
مهندسی هوش هیجانی زبان آموزان از طریق تفکر فازی و مهندسی هیجان |
ص. ۱۷۷-۱۵۷ |
![[English Abstract]](./templates/tmpl_yekta/images/en.gif) |
ضیاء تاج الدین ، پرویز علوی نیا  |
|
چکیده
(۱۰۳۵۲ مشاهده) |
متن کامل (PDF)
(۳۲۵۰ دریافت)
|