|
 |
مقایسه پایایی خود ارزیابی و ارزیابی هم نوعان در طول زمان |
ص. ۲۶-۱ |
![[English Abstract]](./templates/tmpl_yekta/images/en.gif) |
علی ر ضا احمدی  |
|
چکیده
(۱۳۷۸۸ مشاهده) |
متن کامل (PDF)
(۳۳۹۴ دریافت)
|
 |
بررسی تاثیرعامل شخصیتی برونگرایی /درونگرایی بر کاربرد توانش راهبردی درارتباط ارجاعی نوشتاری یادگیرندگان زبان انگلیسی |
ص. ۶۰-۲۷ |
![[English Abstract]](./templates/tmpl_yekta/images/en.gif) |
موسی احمدیان ، حمید رضا یادگاری  |
|
چکیده
(۱۵۲۴۲ مشاهده) |
متن کامل (PDF)
(۴۸۳۸ دریافت)
|
 |
روشی جدید برای تعیین نمره معیار با استفاده از مدل رش |
ص. ۸۵-۶۱ |
![[English Abstract]](./templates/tmpl_yekta/images/en.gif) |
پوریا بقایی ، رضا پیشقدم ، صفورا ناوری  |
|
چکیده
(۱۰۱۲۲ مشاهده) |
متن کامل (PDF)
(۳۶۶۴ دریافت)
|
 |
تاثیر نقشه مفهومی بر روانی گفتاردانشجویان انگلیسی |
ص. ۱۱۴-۸۷ |
![[English Abstract]](./templates/tmpl_yekta/images/en.gif) |
بهزاد قنسولی ، آرزو حسین پور  |
|
چکیده
(۱۴۲۹۲ مشاهده) |
متن کامل (PDF)
(۵۳۱۵ دریافت)
|
 |
پرسشنامه عقاید مربوط به یادگیری زبان: اعتبار عاملی، تحصیلات رسمی و پیشرفت تحصیلی دانشجویان زبان انگیسی |
ص. ۱۶۵-۱۱۶ |
![[English Abstract]](./templates/tmpl_yekta/images/en.gif) |
ابراهیم خدادادی  |
|
چکیده
(۱۵۳۱۱ مشاهده) |
متن کامل (PDF)
(۹۲۱۸ دریافت)
|
 |
مقایسه نظری و عملی دو نظریه کلاسیک سنجش و سوال-پاسخ |
ص. ۱۹۷-۱۶۷ |
![[English Abstract]](./templates/tmpl_yekta/images/en.gif) |
سارا جلالی ، غلامرضا کیانی  |
|
چکیده
(۱۶۲۱۰ مشاهده) |
متن کامل (PDF)
(۵۷۳۰ دریافت)
|
 |
بررسی مقابله ای عناصر احتیاط در سر مقاله های روزنامه های فارسی و انگلیسی |
ص. ۲۲۱-۱۹۹ |
![[English Abstract]](./templates/tmpl_yekta/images/en.gif) |
محمد حسن تحریریان ، مژده شاهزمانی  |
|
چکیده
(۱۴۳۶۱ مشاهده) |
متن کامل (PDF)
(۵۷۹۴ دریافت)
|