|
 |
تجزیه و تحلیل گفتمانی و صوری نامه های الکترونیکی: بررسی مقابله ای این سیاق کلام |
ص. ۲۲-۱ |
![[English Abstract]](./templates/tmpl_yekta/images/en.gif) |
فاطمه عباسیان ، محمد حسن تحریریان  |
|
چکیده
(۱۵۷۱۰ مشاهده) |
متن کامل (PDF)
(۳۲۵۸ دریافت)
|
 |
فعالیت آموزشی به عنوان طرح عملیاتی و فعالیت آموزشی به عنوان فرآیند اجرا: بازنگری در نقش معلم در اجرای فعالیت های آموزشی |
ص. ۵۰-۲۳ |
![[English Abstract]](./templates/tmpl_yekta/images/en.gif) |
محمد رضا عنانی سراب  |
|
چکیده
(۱۱۲۶۲ مشاهده) |
متن کامل (PDF)
(۳۵۳۵ دریافت)
|
 |
توجه دوباره به منشاء تکاملی زبان: استعاره گرامری نحوی در زبان علم و نثر مدرن تخیلی |
ص. ۸۵-۵۱ |
![[English Abstract]](./templates/tmpl_yekta/images/en.gif) |
علی اکبر فراهانی ، یاسر حدیدی  |
|
چکیده
(۱۰۴۵۴ مشاهده) |
متن کامل (PDF)
(۳۳۰۱ دریافت)
|
 |
بررسی سیاق کلام مقالات تحقیقاتی در سه رشته انگلیسی با اهداف ویژه ، روانشناسی زبان و جامعه شناسی زبان |
ص. ۱۱۴-۸۷ |
![[English Abstract]](./templates/tmpl_yekta/images/en.gif) |
پژمان حبیبی  |
|
چکیده
(۱۵۴۷۱ مشاهده) |
متن کامل (PDF)
(۸۷۳۵ دریافت)
|
 |
سنجش درک مطلب: اعتبار قضاوتی آزمون کلوز |
ص. ۱۳۲-۱۱۵ |
![[English Abstract]](./templates/tmpl_yekta/images/en.gif) |
کریم صادقی  |
|
چکیده
(۱۱۴۵۹ مشاهده) |
متن کامل (PDF)
(۴۱۴۳ دریافت)
|
 |
تاثیر ارتباط از طریق کامپیوتر و ارتباط شفاهی رو در رو در درک و تولید واژگان زبان انگلیسی |
ص. ۱۶۴-۱۳۳ |
![[English Abstract]](./templates/tmpl_yekta/images/en.gif) |
عباسعلی زارعی ، مهدی دده بیگلو دده بیگلو  |
|
چکیده
(۱۰۰۰۴ مشاهده) |
متن کامل (PDF)
(۳۱۹۱ دریافت)
|