[
صفحه اصلی
]
[
Archive
]
[ English ]
بخشهای اصلی
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
هیات تحریریه
اهداف و زمینهها
اخبار نشریه
پایگاه های نمایه کننده
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
برای داوران
راهنمای داوران
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
بایگانی مقالات زیر چاپ
شناسنامه نشریه
صاحب امتیاز
دانشگاه خوارزمی
مدیر مسئول
Prof. F
azel Asadi Amjad
سردبیر
Dr.
Hossein Talebzadeh
جستجو در پایگاه
در مقالات نشریه
در مطالب پایگاه
جستجوی پیشرفته
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
دوره 11، شماره 1 - ( 1-1387 )
برگشت به فهرست نسخه ها
Teachers’ teaching styles, sense of efficacy and reflectivity as correlates of students’ achievement outcomes
ص. 28-1
رامین اکبری
،
غلامرضا کیانی
،
محسن ایمانی نایینی
،
نبی کریمی الوار
چکیده
(14293 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(6230 دریافت)
Relative clause attachment ambiguity resolution in Persian
ص. 49-29
علی عرب منفرد
،
حمیده معرفت
چکیده
(7456 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(4013 دریافت)
The effects of the violation of local independence assumption on the person measures under the Rasch model
ص. 67-51
پوریا بقایی مقدم
،
رضا پیش قدم
چکیده
(11886 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(5035 دریافت)
Aggression and oral proficiency: a correlational study
ص. 95-69
رضا غفارثمر
،
منصوره امیری
چکیده
(7615 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(2704 دریافت)
The relationship between Iranian EFL learners’ gender and reading comprehension of three different types of text
ص. 114-97
محمد حسین کشاورز
،
سرور اشتریان
چکیده
(9338 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(2969 دریافت)
A discursive representation of the winner and loser: the case of sports reports
ص. 142-115
محمد رحیمی
،
احیا عمل صالح
،
محبوبه سعادت
چکیده
(8015 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(2659 دریافت)
برگشت به فهرست نسخه ها
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS
Persian site map -
English site map
- Created in 0.09 seconds with 42 queries by YEKTAWEB 4666