|
 |
دامنۀ واژگان، عمق دانش واژگان و دانش نحو: کدام یک عملکرد در خواندن زبان انگلیسی را به شکل قوی تری پیش بینی می کند؟ |
ص. ۱۸-۱ |
![[English Abstract]](./templates/tmpl_yekta/images/en.gif) |
محمود رضا عطایی ، فاطمه نیکویی نژاد  |
|
چکیده
(۱۶۴۱۷ مشاهده) |
متن کامل (PDF)
(۴۹۴۵ دریافت)
|
 |
استعاره ها و تصاویر ذهنی فراگیرندگان زبان انگلیسی در رابطه با یادگیری دستور زبان |
ص. ۴۱-۱۹ |
![[English Abstract]](./templates/tmpl_yekta/images/en.gif) |
هادی فرجامی  |
|
چکیده
(۱۴۹۳۵ مشاهده) |
متن کامل (PDF)
(۵۱۳۰ دریافت)
|
 |
از بین بردن فسیل شدگی زبانی توسط بازخورد اصلاحی: آیا این امکان پذیر است؟ |
ص. ۷۱-۴۳ |
![[English Abstract]](./templates/tmpl_yekta/images/en.gif) |
فهیمه معرفت ، موسی نوشی  |
|
چکیده
(۱۳۲۵۷ مشاهده) |
متن کامل (PDF)
(۴۸۳۵ دریافت)
|
 |
ساخت آزمون رایانه ای پویای خواندن برای فرا گیرندگان زبان دوم |
ص. ۹۵-۷۳ |
![[English Abstract]](./templates/tmpl_yekta/images/en.gif) |
رضا پیش قدم ، الیاس برابادی  |
|
چکیده
(۹۳۲۹ مشاهده) |
متن کامل (PDF)
(۴۶۴۲ دریافت)
|
 |
بررسی رابطه آگاهی فرا شناختی و دو بُعد دانش واژگانی |
ص. ۱۲۲-۹۷ |
![[English Abstract]](./templates/tmpl_yekta/images/en.gif) |
علی روحانی ، هاجر خلیلیان  |
|
چکیده
(۹۹۵۰ مشاهده) |
متن کامل (PDF)
(۳۸۰۴ دریافت)
|
 |
گروه بندی و متغیرهای پراکنده کننده قوای ذهنی مرتبط با پیچیدگی شناختی: تاثیر بر تولید زبانی زبان آموزان |
ص. ۱۴۹-۱۲۳ |
![[English Abstract]](./templates/tmpl_yekta/images/en.gif) |
ضیاء تاج الدین ، حمید بهادر  |
|
چکیده
(۱۰۲۹۶ مشاهده) |
متن کامل (PDF)
(۳۳۵۲ دریافت)
|