|
 |
بررسی ارتباط فراگیری زبان دوم و هوش هیجانی با تکیه بر توانش کاربرد شناسی زبان بینابین |
ص. ۲۴-۱ |
![[English Abstract]](./templates/tmpl_yekta/images/en.gif) |
محمد احمدی صفا  |
|
چکیده
(۱۷۰۵۸ مشاهده) |
متن کامل (PDF)
(۴۸۷۵ دریافت)
|
 |
استفاده از لیست ارزیابی دوگانه تحلیلی جزئی نگر در ایجاد پایایی ارزیابی نوشتار فردی و گروهی مصححان |
ص. ۵۷-۲۵ |
![[English Abstract]](./templates/tmpl_yekta/images/en.gif) |
معصومه احمدی شیرازی  |
|
چکیده
(۱۰۵۳۲ مشاهده) |
متن کامل (PDF)
(۴۱۶۸ دریافت)
|
 |
تاثیر روشهای متفاوت نگارش دفتر تفکرات انتقادی بر روی مهارت خودسازماندهی زبان آموزان |
ص. ۷۸-۵۹ |
![[English Abstract]](./templates/tmpl_yekta/images/en.gif) |
منوچهر جعفری گهر ، محبوبه مرتضوی  |
|
چکیده
(۱۰۹۸۱ مشاهده) |
متن کامل (PDF)
(۴۸۰۵ دریافت)
|
 |
تحلیل ژانر محور بخش پیشنهادات برای پژوهش های بیشتر در پایان نامه های رشته زبانشناسی کاربردی در ایران |
ص. ۱۰۵-۷۹ |
![[English Abstract]](./templates/tmpl_yekta/images/en.gif) |
علیرضا جلیلی فر ، پیام شاه ولی  |
|
چکیده
(۱۵۰۰۴ مشاهده) |
متن کامل (PDF)
(۶۴۰۳ دریافت)
|
 |
بررسی گفتمان کلاس: مطالعه موردی کلاس تدریس انگلیسی به عنوان زبان خارجی در ایران هنگام استفاده از روش ارتباطی |
ص. ۱۲۸-۱۰۷ |
![[English Abstract]](./templates/tmpl_yekta/images/en.gif) |
پرویز مفتون ، غفور رضائی  |
|
چکیده
(۱۳۸۱۶ مشاهده) |
متن کامل (PDF)
(۸۲۸۸ دریافت)
|
 |
الگوی اجتماعی و روانی یادگیری زبان انگلیسی: بررسی ابعاد سرمایه های فرهنگی/اجتماعی و شناختی/فراشناختی |
ص. ۱۴۴-۱۲۹ |
![[English Abstract]](./templates/tmpl_yekta/images/en.gif) |
رضا پیشقدم ، غلام حسن خواجوی  |
|
چکیده
(۱۰۲۷۵ مشاهده) |
متن کامل (PDF)
(۳۵۷۱ دریافت)
|
 |
تورش مصحح در ارزیابی نگارش فر اگیران زبان انگلیسی در ایران |
ص. ۱۷۵-۱۴۵ |
![[English Abstract]](./templates/tmpl_yekta/images/en.gif) |
مهناز سعیدی ، ماندانا یوسفی ، پوریا بقائی  |
|
چکیده
(۱۰۰۷۵ مشاهده) |
متن کامل (PDF)
(۳۴۲۴ دریافت)
|