You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites
On the Teachability of L2 Uninterpretable Features: Instructing Resumptive Pronouns through Contrastive Analysis vs. Dictogloss Techniques
Ahmad Alibabaee، Marjan Momenzadeh، Shiva Sadat Zarei Abarghoui
چکیده - متن کامل (PDF)
Ahmad Alibabaee، Marjan Momenzadeh، Shiva Sadat Zarei Abarghoui
چکیده - متن کامل (PDF)
The Effect of Self-assessment on EFL Learners’ Goal Orientation
Sasan Baleghizadeh، Atieh Masoun
چکیده - متن کامل (PDF)
Sasan Baleghizadeh، Atieh Masoun
چکیده - متن کامل (PDF)
L2 Private Speech in Online Dynamic Assessment: A Sociocultural Perspective
Saman Ebadi
چکیده - متن کامل (PDF)
Saman Ebadi
چکیده - متن کامل (PDF)
A Critical Look into Iranian EFL University Students’ Critical Thinking and Argumentative Writing
Saeedeh Behrooznia، Mohammad Reza Hashemi، Fatemeh Mohaghegh Mahjoobi
چکیده - متن کامل (PDF)
Saeedeh Behrooznia، Mohammad Reza Hashemi، Fatemeh Mohaghegh Mahjoobi
چکیده - متن کامل (PDF)
The Effects of Processing Instruction, Consciousness-Raising Tasks, and Textual Input Enhancement on Intake and Acquisition of the English Causative Structures
Mehri Jalali، Manoochehr Jafarigohar
چکیده - متن کامل (PDF)
Mehri Jalali، Manoochehr Jafarigohar
چکیده - متن کامل (PDF)