|
 |
On the Teachability of L2 Uninterpretable Features: Instructing Resumptive Pronouns through Contrastive Analysis vs. Dictogloss Techniques |
ص. ۲۳-۱ |
![[English Abstract]](./templates/tmpl_yekta/images/en.gif) |
Ahmad Alibabaee، Marjan Momenzadeh، Shiva Sadat Zarei Abarghoui |
|
چکیده
(۸۶۲۸ مشاهده) |
متن کامل (PDF)
(۲۷۱۵ دریافت)
|
 |
The Effect of Self-assessment on EFL Learners’ Goal Orientation |
ص. ۴۸-۲۵ |
![[English Abstract]](./templates/tmpl_yekta/images/en.gif) |
Sasan Baleghizadeh، Atieh Masoun |
|
چکیده
(۱۰۸۱۱ مشاهده) |
متن کامل (PDF)
(۵۸۹۵ دریافت)
|
 |
L2 Private Speech in Online Dynamic Assessment: A Sociocultural Perspective |
ص. ۷۰-۴۹ |
![[English Abstract]](./templates/tmpl_yekta/images/en.gif) |
Saman Ebadi |
|
چکیده
(۷۹۷۱ مشاهده) |
متن کامل (PDF)
(۳۲۱۹ دریافت)
|
 |
A Critical Look into Iranian EFL University Students’ Critical Thinking and Argumentative Writing |
ص. ۹۲-۷۱ |
![[English Abstract]](./templates/tmpl_yekta/images/en.gif) |
Saeedeh Behrooznia، Mohammad Reza Hashemi، Fatemeh Mohaghegh Mahjoobi |
|
چکیده
(۹۱۶۴ مشاهده) |
متن کامل (PDF)
(۵۱۱۳ دریافت)
|
 |
The Effects of Processing Instruction, Consciousness-Raising Tasks, and Textual Input Enhancement on Intake and Acquisition of the English Causative Structures |
ص. ۱۱۸-۹۳ |
![[English Abstract]](./templates/tmpl_yekta/images/en.gif) |
Mehri Jalali، Manoochehr Jafarigohar |
|
چکیده
(۸۳۱۷ مشاهده) |
متن کامل (PDF)
(۳۵۴۳ دریافت)
|
 |
The Representation of Iran in Englishcentral Educational Website: Unfolding the Hidden Curriculum |
ص. ۱۴۶-۱۱۹ |
![[English Abstract]](./templates/tmpl_yekta/images/en.gif) |
Khadijeh Karimi Alavijeh، S. Susan Marandi |
|
چکیده
(۸۷۵۹ مشاهده) |
متن کامل (PDF)
(۳۴۶۰ دریافت)
|
 |
The Role of Consciousness-Raising Tasks on EFL Learners' Microgenetic Development of Request Pragmatic Knowledge |
ص. ۱۸۷-۱۴۷ |
![[English Abstract]](./templates/tmpl_yekta/images/en.gif) |
Zia Tajeddin، Rasoul Mohammad Hosseinpur |
|
چکیده
(۸۸۱۲ مشاهده) |
متن کامل (PDF)
(۴۱۵۲ دریافت)
|