|
 |
The Vocabulary Profile of Iranian English Teaching School books |
ص. ۲۶-۱ |
![[English Abstract]](./templates/tmpl_yekta/images/en.gif) |
Hadi Farjami |
|
چکیده
(۱۱۳۰۸ مشاهده) |
متن کامل (PDF)
(۵۹۲۶ دریافت)
|
 |
Vodcast: A Breakthrough in Developing Incidental Vocabulary Learning |
ص. ۵۸-۲۷ |
![[English Abstract]](./templates/tmpl_yekta/images/en.gif) |
Mohammad Hassanzadeh، Fahimeh Marefat |
|
چکیده
(۸۴۹۰ مشاهده) |
متن کامل (PDF)
(۵۰۰۹ دریافت)
|
 |
The Place of Postmethod Pedagogy in Teacher Education Programs in EFL Language Centers of Iran |
ص. ۹۱-۵۹ |
![[English Abstract]](./templates/tmpl_yekta/images/en.gif) |
Parisa Naseri Karimvand، Gholamreza Hessamy، Fatemeh Hemmati |
|
چکیده
(۱۴۲۲۸ مشاهده) |
متن کامل (PDF)
(۸۶۳۵ دریافت)
|
 |
The Impact of Interactive Output Tasks on Developing Vocabulary Knowledge of Iranian EFL Learners |
ص. ۱۱۳-۹۳ |
![[English Abstract]](./templates/tmpl_yekta/images/en.gif) |
Zahra Mahmoudabadi، Hassan Soleimani |
|
چکیده
(۹۰۰۳ مشاهده) |
متن کامل (PDF)
(۵۳۲۶ دریافت)
|
 |
The Significance of Multimodality/Multiliteracies in Iranian EFL Learners’ Meaning- Making Process |
ص. ۱۴۳-۱۱۵ |
![[English Abstract]](./templates/tmpl_yekta/images/en.gif) |
Marzieh Souzandehfar، Mahboobeh Saadat، Rahman Sahragard |
|
چکیده
(۸۵۹۷ مشاهده) |
متن کامل (PDF)
(۵۳۵۲ دریافت)
|
 |
Effects of Structured Input and Meaningful Output on EFL Learners' Acquisition of Nominal Clauses |
ص. ۱۶۷-۱۴۵ |
![[English Abstract]](./templates/tmpl_yekta/images/en.gif) |
Hossein Younesi، Zia Tajeddin |
|
چکیده
(۸۲۱۱ مشاهده) |
متن کامل (PDF)
(۵۸۶۱ دریافت)
|