|
 |
Nominalization in the Research Article Discussion Sections of Local and International Journals of Applied Linguistics |
ص. ۲۸-۱ |
|
![[English Abstract]](./templates/tmpl_yekta/images/en.gif) |
Saleh Arizavi، Namdar Namdari، Seyyed Ahmad Mousavi |
|
چکیده
(۲۱۷۵۹ مشاهده) |
متن کامل (PDF)
(۳۱۹۲ دریافت)
|
 |
An Exploratory Study of Teacher Efficacy Doubts in English for Specific Academic Purposes (ESAP) and English for General Purpose (EGP) Instruction |
ص. ۶۴-۲۹ |
|
![[English Abstract]](./templates/tmpl_yekta/images/en.gif) |
Mahmood Reza Atai، Mohsen Karrabi |
|
چکیده
(۸۳۷۹ مشاهده) |
متن کامل (PDF)
(۳۶۲۵ دریافت)
|
 |
Proceduralization and Transfer of Linguistics Knowledge as a Result of Form-focused Output and Input Practice |
ص. ۹۴-۶۵ |
|
![[English Abstract]](./templates/tmpl_yekta/images/en.gif) |
Mehrnoosh Fakharzadeh، Manijeh Youhanaee |
|
چکیده
(۸۹۸۵ مشاهده) |
متن کامل (PDF)
(۳۴۸۳ دریافت)
|
 |
The Role of Verbalization in Listening Conceptual Formation among Iranian EFL Learners: A STI Perspective |
ص. ۱۲۶-۹۵ |
|
![[English Abstract]](./templates/tmpl_yekta/images/en.gif) |
Parviz Birjandi، Morvarid Lavasani |
|
چکیده
(۸۵۸۰ مشاهده) |
متن کامل (PDF)
(۳۴۵۵ دریافت)
|
 |
An Activity Theory Analysis of ELT Reform in Iranian Public Schools |
ص. ۱۶۶-۱۲۷ |
|
![[English Abstract]](./templates/tmpl_yekta/images/en.gif) |
Elyas Barabadi، Seyyed Ayatolla Razmjoo |
|
چکیده
(۷۷۱۸ مشاهده) |
متن کامل (PDF)
(۴۳۵۲ دریافت)
|
 |
Effect of Multiple Intelligences-Based Reading Instruction on EFL Learners’ Reading Comprehension and Critical Thinking Skills |
ص. ۲۰۰-۱۶۷ |
|
![[English Abstract]](./templates/tmpl_yekta/images/en.gif) |
Ali Roohani، Azizullah Mirzaei، Marzieh Poorzangeneh |
|
چکیده
(۸۹۶۶ مشاهده) |
متن کامل (PDF)
(۴۳۳۴ دریافت)
|