[
صفحه اصلی
]
[
Archive
]
[ English ]
بخشهای اصلی
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
هیات تحریریه
اهداف و زمینهها
اخبار نشریه
پایگاه های نمایه کننده
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
نمایه نویسندگان
نمایه واژه های کلیدی
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
برای داوران
راهنمای داوران
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
بایگانی مقالات زیر چاپ
شناسنامه نشریه
صاحب امتیاز
دانشگاه خوارزمی
مدیر مسئول
Prof. F
azel Asadi Amjad
سردبیر
Dr.
Hossein Talebzadeh
جستجو در پایگاه
در مقالات نشریه
در مطالب پایگاه
جستجوی پیشرفته
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
دوره 18، شماره 1 - ( 1-1394 )
برگشت به فهرست نسخه ها
Nominalization in the Research Article Discussion Sections of Local and International Journals of Applied Linguistics
ص. 28-1
10.18869/acadpub.ijal.18.1.1
Saleh Arizavi
،
Namdar Namdari
،
Seyyed Ahmad Mousavi
چکیده
(22845 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(3507 دریافت)
An Exploratory Study of Teacher Efficacy Doubts in English for Specific Academic Purposes (ESAP) and English for General Purpose (EGP) Instruction
ص. 64-29
10.18869/acadpub.ijal.18.1.29
Mahmood Reza Atai
،
Mohsen Karrabi
چکیده
(9511 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(3920 دریافت)
Proceduralization and Transfer of Linguistics Knowledge as a Result of Form-focused Output and Input Practice
ص. 94-65
10.18869/acadpub.ijal.18.1.65
Mehrnoosh Fakharzadeh
،
Manijeh Youhanaee
چکیده
(10181 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(3912 دریافت)
The Role of Verbalization in Listening Conceptual Formation among Iranian EFL Learners: A STI Perspective
ص. 126-95
10.18869/acadpub.ijal.18.1.95
Parviz Birjandi
،
Morvarid Lavasani
چکیده
(9540 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(3760 دریافت)
An Activity Theory Analysis of ELT Reform in Iranian Public Schools
ص. 166-127
10.18869/acadpub.ijal.18.1.127
Elyas Barabadi
،
Seyyed Ayatolla Razmjoo
چکیده
(8688 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(4756 دریافت)
Effect of Multiple Intelligences-Based Reading Instruction on EFL Learners’ Reading Comprehension and Critical Thinking Skills
ص. 200-167
10.18869/acadpub.ijal.18.1.167
Ali Roohani
،
Azizullah Mirzaei
،
Marzieh Poorzangeneh
چکیده
(10409 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(4696 دریافت)
برگشت به فهرست نسخه ها
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS
Persian site map -
English site map
- Created in 0.09 seconds with 40 queries by YEKTAWEB 4722