[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
برای نویسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
بایگانی مقالات زیر چاپ::
::
شناسنامه نشریه
ju صاحب امتیاز
دانشگاه خوارزمی
ju مدیر مسئول
Prof. Fazel Asadi Amjad
ju سردبیر
Dr. Hossein Talebzadeh
..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
:: View This Issue in Alternative Language Export Journal XML Articles RSS دوره ۱۸، شماره ۱ - ( ۱-۱۳۹۴ ) ::
برگشت به فهرست نسخه ها
XML Nominalization in the Research Article Discussion Sections of Local and International Journals of Applied Linguistics ص. ۲۸-۱
[English Abstract] Saleh Arizavi، Namdar Namdari، Seyyed Ahmad Mousavi
چکیده (۲۱۷۵۹ مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (۳۱۹۲ دریافت)  
XML An Exploratory Study of Teacher Efficacy Doubts in English for Specific Academic Purposes (ESAP) and English for General Purpose (EGP) Instruction ص. ۶۴-۲۹
[English Abstract] Mahmood Reza Atai، Mohsen Karrabi
چکیده (۸۳۷۹ مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (۳۶۲۵ دریافت)  
XML Proceduralization and Transfer of Linguistics Knowledge as a Result of Form-focused Output and Input Practice ص. ۹۴-۶۵
[English Abstract] Mehrnoosh Fakharzadeh، Manijeh Youhanaee
چکیده (۸۹۸۵ مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (۳۴۸۳ دریافت)  
XML The Role of Verbalization in Listening Conceptual Formation among Iranian EFL Learners: A STI Perspective ص. ۱۲۶-۹۵
[English Abstract] Parviz Birjandi، Morvarid Lavasani
چکیده (۸۵۸۰ مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (۳۴۵۵ دریافت)  
XML An Activity Theory Analysis of ELT Reform in Iranian Public Schools ص. ۱۶۶-۱۲۷
[English Abstract] Elyas Barabadi، Seyyed Ayatolla Razmjoo
چکیده (۷۷۱۸ مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (۴۳۵۲ دریافت)  
XML Effect of Multiple Intelligences-Based Reading Instruction on EFL Learners’ Reading Comprehension and Critical Thinking Skills ص. ۲۰۰-۱۶۷
[English Abstract] Ali Roohani، Azizullah Mirzaei، Marzieh Poorzangeneh
چکیده (۸۹۶۶ مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (۴۳۳۴ دریافت)  
برگشت به فهرست نسخه ها
Export as: HTML | XML | RSS
Iranian Journal of Applied Linguistics
Persian site map - English site map - Created in 0.1 seconds with 42 queries by YEKTAWEB 4704