[
صفحه اصلی
]
[
Archive
]
[ English ]
بخشهای اصلی
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
هیات تحریریه
اهداف و زمینهها
اخبار نشریه
پایگاه های نمایه کننده
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
نمایه نویسندگان
نمایه واژه های کلیدی
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
برای داوران
راهنمای داوران
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
بایگانی مقالات زیر چاپ
شناسنامه نشریه
صاحب امتیاز
دانشگاه خوارزمی
مدیر مسئول
Prof. F
azel Asadi Amjad
سردبیر
Dr.
Hossein Talebzadeh
جستجو در پایگاه
در مقالات نشریه
در مطالب پایگاه
جستجوی پیشرفته
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
دوره 21، شماره 1 - ( 1-1397 )
برگشت به فهرست نسخه ها
Evaluating Recall and Reflection Journals Written by Pre-Service Teachers in EFL Practicum Courses
ص. 27-1
Katayoon Afzali
چکیده
(8526 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(2894 دریافت)
Conceptions of Research Publication among Iranian Doctoral Students of Applied Linguistics: Cherish the Wish to Publish or Rush to Perish
ص. 65-29
Mahmood Reza Atai
،
Mohammad Nabi Karimi
،
Fatemeh Asadnia
چکیده
(8623 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(2659 دریافت)
Teacher Language Awareness from the Procedural Perspective: The Case of Novice versus Experienced EFL Teachers
ص. 100-67
Zahra Hesami
،
Golnar Mazdayasna
،
Ali Mohammad Fazilatfar
چکیده
(9755 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(2454 دریافت)
Intra-Individual and Inter-Levels of Metacognition across EFL Writing Tasks of Multi Difficulty Levels
ص. 124-101
Manoochehr Jafarigohar
،
Mahboubeh Mortazavi
چکیده
(7508 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1909 دریافت)
Relative Clause Ambiguity Resolution in L1 and L2: Are Processing Strategies Transferred?
ص. 161-125
Hamideh Marefat
،
Bahareh Farzizadeh
چکیده
(8804 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(2824 دریافت)
A Genre Analysis of the Introduction Section of Applied Linguistics and Chemistry Research Articles
ص. 214-163
Hassan Soodmand Afshar
،
Mehdi Doosti
،
Hossein Movassagh
چکیده
(11725 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(5632 دریافت)
Authenticity Evaluation of TOEFL iBT Speaking Module from the Perspective of Applied Linguistics and General Education
ص. 262-215
Marzieh Souzandehfar
چکیده
(9657 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(3602 دریافت)
برگشت به فهرست نسخه ها
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS
Persian site map -
English site map
- Created in 0.09 seconds with 43 queries by YEKTAWEB 4718