You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites
Group Dynamic Assessment in an EFL Classroom: Do Secondary Interactants Benefit
Soroor Ashtarian، Saman Ebadi، Nourodin Yousofi
چکیده - متن کامل (PDF)
Soroor Ashtarian، Saman Ebadi، Nourodin Yousofi
چکیده - متن کامل (PDF)
A Typology of Supervisor Written Feedback on L2 Students’ Theses/Dissertations
Monoochehr Jafarigohar، Mohammad Hamed Hoomanfard، Alireza Jalilifar
چکیده - متن کامل (PDF)
Monoochehr Jafarigohar، Mohammad Hamed Hoomanfard، Alireza Jalilifar
چکیده - متن کامل (PDF)
A Model of Iranian EFL Learners' Cultural Identity: A Structural Equation Modeling Approach
Mohammad Khatib، Fattaneh Abbasi Talabari
چکیده - متن کامل (PDF)
Mohammad Khatib، Fattaneh Abbasi Talabari
چکیده - متن کامل (PDF)
The Assessment of Pragmatic Knowledge in the Online General IELTS-Practice Resources: A Corpus Analysis of Writing Tasks
Sara Mansouri، Bahram Hadian، Omid Tabatabaei، Ehsan Rezvani
چکیده - متن کامل (PDF)
Sara Mansouri، Bahram Hadian، Omid Tabatabaei، Ehsan Rezvani
چکیده - متن کامل (PDF)