[
صفحه اصلی
]
[
Archive
]
[ English ]
بخشهای اصلی
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
هیات تحریریه
اهداف و زمینهها
اخبار نشریه
پایگاه های نمایه کننده
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
برای داوران
راهنمای داوران
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
بایگانی مقالات زیر چاپ
شناسنامه نشریه
صاحب امتیاز
دانشگاه خوارزمی
مدیر مسئول
Prof. Mahmood Reza Atai
سردبیر
Prof. Mahmood Reza Atai
شاپا
1735-1634
جستجو در پایگاه
در مقالات نشریه
در مطالب پایگاه
جستجوی پیشرفته
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
دوره 21، شماره 2 - ( 6-1397 )
برگشت به فهرست نسخه ها
Group Dynamic Assessment in an EFL Classroom: Do Secondary Interactants Benefit
ص. 42-1
Soroor Ashtarian
،
Saman Ebadi
،
Nourodin Yousofi
چکیده
(12259 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(3006 دریافت)
A Typology of Supervisor Written Feedback on L2 Students’ Theses/Dissertations
ص. 87-43
Monoochehr Jafarigohar
،
Mohammad Hamed Hoomanfard
،
Alireza Jalilifar
چکیده
(8796 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(2356 دریافت)
A Model of Iranian EFL Learners' Cultural Identity: A Structural Equation Modeling Approach
ص. 131-89
Mohammad Khatib
،
Fattaneh Abbasi Talabari
چکیده
(8645 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(3396 دریافت)
The Assessment of Pragmatic Knowledge in the Online General IELTS-Practice Resources: A Corpus Analysis of Writing Tasks
ص. 162-133
Sara Mansouri
،
Bahram Hadian
،
Omid Tabatabaei
،
Ehsan Rezvani
چکیده
(9441 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(2442 دریافت)
The Effect of Isolated vs. Combined Processing Instruction and Output-Based Instruction on the Learning of English Passives
ص. 194-163
Jamileh Rahemi
چکیده
(10522 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(2227 دریافت)
A Young EFL Learner’s Lexical Development through Different Input and Output Frequency Patterns
ص. 230-195
Muhamad Alii Rahimi
،
Javad Gholami
،
Zhila Mohammadnia
چکیده
(9841 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(2121 دریافت)
برگشت به فهرست نسخه ها
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS
Persian site map -
English site map
- Created in 0.09 seconds with 42 queries by YEKTAWEB 4665