[
صفحه اصلی
]
[
Archive
]
[ English ]
بخشهای اصلی
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
هیات تحریریه
اهداف و زمینهها
اخبار نشریه
اهداف و زمینهها
حق نشر
اصول اخلاقی نشر
دستور اخلاقی
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
لیست داوران
نمایه نویسندگان
نمایه واژه های کلیدی
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
برای داوران
راهنمای داوران
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
آمار نشریه
بایگانی مقالات زیر چاپ
شناسنامه نشریه
صاحب امتیاز
دانشگاه خوارزمی
مدیر مسئول
دکتر فاضل اسدی امجد
سردبیر
دکتر حسین طالبزاده
شاپای چاپی:
1735-1634
شاپایالکترونیکی:
8560-3115
پایگاههای نمایهکننده
پایگاه مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی (SID)
مؤسسه استنای علوم و پایش علم و فناوری (ISC)
گوگل اسکالر
پرتال جامع علوم انسانی
سیویلیکا
نورمگز
مگیران
جستجو در پایگاه
در مقالات نشریه
در مطالب پایگاه
جستجوی پیشرفته
دوره 22، شماره 2 - ( 6-1398 )
برگشت به فهرست نسخه ها
The Comparative Effect of Self-assessment vs. Peer-assessment on Young EFL Learners’ Performance on Selective and Productive Reading Tasks
ص. 35-1
Shohreh Esfandiari
،
Kobra Tavassoli
چکیده
(7636 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(2510 دریافت)
A Persian-English Cross-Linguistic Dataset for Research on the Visual Processing of Cognates and Noncognates
ص. 70-36
Zahra Fotovatnia
،
Jeffery Jones
،
Nichole Scheerer
چکیده
(6983 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1977 دریافت)
EFL Students’ Views on L1 Culture through English Texts with L1 and L2 Cultural Content
ص. 109-73
Zohreh Nafissi
،
Farnoosh Karimi
،
Elaheh Sotoudehnama
چکیده
(5948 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(2193 دریافت)
The Effect of CLIL on Language Skills and Components: A Meta-Analysis
ص. 144-109
Seyyed Ali Ostovar-Namaghi
،
Shiva Nakhaee
چکیده
(7484 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(3892 دریافت)
‘Representational Repertoires’ of Neoliberal Ideologies in Interchange (Third Edition) Series
ص. 184-145
Marzieh Souzandehfar
،
Seyyed Mohammad Ali Soozandehfar
چکیده
(5701 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(2035 دریافت)
Development of Quality of Classroom Life Questionnaire in L2 Contexts: Investigating the Impact of Modular Instruction
ص. 242-185
Parisa Tahan Shizari
،
Farid Ghaemi
،
Natasha Pourdana
،
Kobra Tavassoli
چکیده
(6088 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(2231 دریافت)
برگشت به فهرست نسخه ها
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS
Persian site map -
English site map
- Created in 0.09 seconds with 42 queries by YEKTAWEB 4729