|
 |
The Comparative Effect of Self-assessment vs. Peer-assessment on Young EFL Learners’ Performance on Selective and Productive Reading Tasks |
ص. ۳۵-۱ |
![[English Abstract]](./templates/tmpl_yekta/images/en.gif) |
Shohreh Esfandiari ، Kobra Tavassoli  |
|
چکیده
(۵۶۵۹ مشاهده) |
متن کامل (PDF)
(۲۰۴۷ دریافت)
|
 |
A Persian-English Cross-Linguistic Dataset for Research on the Visual Processing of Cognates and Noncognates |
ص. ۷۰-۳۶ |
![[English Abstract]](./templates/tmpl_yekta/images/en.gif) |
Zahra Fotovatnia ، Jeffery Jones ، Nichole Scheerer  |
|
چکیده
(۵۳۱۲ مشاهده) |
متن کامل (PDF)
(۱۵۶۶ دریافت)
|
 |
EFL Students’ Views on L1 Culture through English Texts with L1 and L2 Cultural Content |
ص. ۱۰۹-۷۳ |
![[English Abstract]](./templates/tmpl_yekta/images/en.gif) |
Zohreh Nafissi ، Farnoosh Karimi ، Elaheh Sotoudehnama  |
|
چکیده
(۴۶۶۶ مشاهده) |
متن کامل (PDF)
(۱۸۰۸ دریافت)
|
 |
The Effect of CLIL on Language Skills and Components: A Meta-Analysis |
ص. ۱۴۴-۱۰۹ |
![[English Abstract]](./templates/tmpl_yekta/images/en.gif) |
Seyyed Ali Ostovar-Namaghi ، Shiva Nakhaee  |
|
چکیده
(۵۶۷۴ مشاهده) |
متن کامل (PDF)
(۲۷۴۰ دریافت)
|
 |
‘Representational Repertoires’ of Neoliberal Ideologies in Interchange (Third Edition) Series |
ص. ۱۸۴-۱۴۵ |
![[English Abstract]](./templates/tmpl_yekta/images/en.gif) |
Marzieh Souzandehfar ، Seyyed Mohammad Ali Soozandehfar  |
|
چکیده
(۴۵۲۸ مشاهده) |
متن کامل (PDF)
(۱۶۵۵ دریافت)
|
 |
Development of Quality of Classroom Life Questionnaire in L2 Contexts: Investigating the Impact of Modular Instruction |
ص. ۲۴۲-۱۸۵ |
![[English Abstract]](./templates/tmpl_yekta/images/en.gif) |
Parisa Tahan Shizari، Farid Ghaemi ، Natasha Pourdana ، Kobra Tavassoli  |
|
چکیده
(۴۸۱۱ مشاهده) |
متن کامل (PDF)
(۱۸۵۶ دریافت)
|