|
 |
بررسی میزان کارایی روش تلفیق مهارت ها در آموزش زبان انگلیسی: یک مطالعه فرا تحلیل |
ص. ۳۲-۱ |
![[English Abstract]](./templates/tmpl_yekta/images/en.gif) |
فاظمه احمد نتاج ، سید علی استوار نامقی  |
|
چکیده
(۵۱۶۴ مشاهده) |
متن کامل (PDF)
(۱۹۰۴ دریافت)
|
 |
سوالات ترکیبی بخش گفتاری تافل اینترنتی: مقایسه عملکرد آزمون دهندگان از نظر پیچیدگی، درستی، و روانی |
ص. ۶۲-۳۳ |
![[English Abstract]](./templates/tmpl_yekta/images/en.gif) |
علی اکبر آریامنش ، حسین براتی ، منیژه یوحنایی  |
|
چکیده
(۴۸۵۱ مشاهده) |
متن کامل (PDF)
(۱۵۹۸ دریافت)
|
 |
انگیزش ذهنی به عنوان فرمی از یادگیری ضمنی: بر اساس شواهد تولید ساختار ضمیر موصولی در میان یاد گیرندگان زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی |
ص. ۱۰۵-۶۳ |
![[English Abstract]](./templates/tmpl_yekta/images/en.gif) |
پریناز خیاطان ، احمدرضا لطفی ، بهرام هادیان  |
|
چکیده
(۵۱۰۱ مشاهده) |
متن کامل (PDF)
(۱۲۸۶ دریافت)
|
 |
کلاسهای درس آزمون سازی زبان در دانشگاههای دولتی:
آیا این کلاسها در شکل دهی سواد سنجش زبانی دانشجویان زبان انگلیسی موثر می باشند؟ |
ص. ۱۴۵-۱۰۶ |
![[English Abstract]](./templates/tmpl_yekta/images/en.gif) |
معصومه تقی زاده ، گلنار مزدایسنا ، فاطمه مهدی راد  |
|
چکیده
(۴۴۸۰ مشاهده) |
متن کامل (PDF)
(۱۱۵۶ دریافت)
|
 |
قدرت پیش بینی دانش نحوی، وسعت واژگان و راهبردهای فراشناختی در روان خوانی زبان دوم |
ص. ۱۷۱-۱۴۶ |
![[English Abstract]](./templates/tmpl_yekta/images/en.gif) |
مهشاد تسنیمی  |
|
چکیده
(۴۷۱۶ مشاهده) |
متن کامل (PDF)
(۱۲۱۹ دریافت)
|
 |
بررسی رمان گتسبی بزرگ و ترجمه ی فارسی آن از دیدگاه زبانشناسی اجتماعی بر اساس
چارچوب نظری حاتم و میسن |
ص. ۲۱۶-۱۷۲ |
![[English Abstract]](./templates/tmpl_yekta/images/en.gif) |
سارا زندیان ، سعید کتابی ، حسین وحید دستجردی  |
|
چکیده
(۴۲۸۰ مشاهده) |
متن کامل (PDF)
(۱۴۷۰ دریافت)
|