|
 |
Retaining Linguistic Hybridity: A Multiple Case Study of Non-Standard Language Transfer Through Literary Translation Process |
ص. ۳۰-۱ |
![[English Abstract]](./templates/tmpl_yekta/images/en.gif) |
Fatemeh Badiozaman ، Ebrahim Samani ، Razieh Bagheripour  |
|
چکیده
(۲۴۶۹ مشاهده) |
متن کامل (PDF)
(۵۳۲ دریافت)
|
 |
استعاره های بدن فارسی در پرتو توانش استعاری |
ص. ۶۰-۳۱ |
![[English Abstract]](./templates/tmpl_yekta/images/en.gif) |
Mehdi Bazyar  |
|
چکیده
(۲۴۹۴ مشاهده) |
متن کامل (PDF)
(۵۳۱ دریافت)
|
 |
The Effect of Online Assessment on Speaking Complexity, Accuracy, and Fluency of Iranian Intermediate EFL Learners |
ص. ۷۷-۶۱ |
![[English Abstract]](./templates/tmpl_yekta/images/en.gif) |
Malihe Maldar  |
|
چکیده
(۱۳۲۴ مشاهده) |
متن کامل (PDF)
(۵۶۷ دریافت)
|
 |
The Effect of Teacher Scaffolding on EFL Learners’ Reading Proficiency: A Meta- analysis |
ص. ۱۰۳-۷۸ |
![[English Abstract]](./templates/tmpl_yekta/images/en.gif) |
Seyyedeh Ghazal Hosseini Mousavi ، Seyyed Ali Ostovar-Namaghi  |
|
چکیده
(۲۰۵۲ مشاهده) |
متن کامل (PDF)
(۵۰۱ دریافت)
|
 |
Delving into Pedagogical Levity: An Inquiry into the Interplay of Experience and Humor in Iranian EFL Teachers' Classroom Beliefs and Practices |
ص. ۱۲۶-۱۰۴ |
![[English Abstract]](./templates/tmpl_yekta/images/en.gif) |
Reza Taherkhani ، Masoumeh Moghimi  |
|
چکیده
(۱۹۱۳ مشاهده) |
متن کامل (PDF)
(۵۰۵ دریافت)
|
 |
“Knock on the wood honey to protect them from evil-eye:” A sociopragmatic analysis of English and Persian compliment response behavior of Iranian female language learners |
ص. ۱۵۳-۱۲۷ |
![[English Abstract]](./templates/tmpl_yekta/images/en.gif) |
Mozhgan Younesi ، Hossein Talebzadeh  |
|
چکیده
(۲۰۷۸ مشاهده)
|