|
 |
Translation of Culture-Specific Items: A Case Study of Les Miserables’ Persian Musical Performance |
ص. ۱۹-۱ |
![[English Abstract]](./templates/tmpl_yekta/images/en.gif) |
Aysa Arjmandpour ، Hossein Bahri  |
|
چکیده
(۶۶۲۳ مشاهده) |
متن کامل (PDF)
(۱۵۰۷۰ دریافت)
|
 |
Expectations, Satisfaction, and Long-term Impact: Evaluating the English Teacher Training Course at the Iran Language Institute |
ص. ۵۲-۲۰ |
![[English Abstract]](./templates/tmpl_yekta/images/en.gif) |
Askarpoor ، Mansoor Ganji ، Ali Beikian  |
|
چکیده
(۶۶۴۲ مشاهده) |
متن کامل (PDF)
(۱۵۱۳۶ دریافت)
|
 |
An Investigation into the Interplay between EFL Teachers’ Ecological Agency and their Teaching Engagement: A Structural Equation Modeling |
ص. ۸۴-۵۳ |
![[English Abstract]](./templates/tmpl_yekta/images/en.gif) |
Masoumeh Ghamoushi ، Zohre Mohamadi Zenouzagh ، Mohammad Hashamdar  |
|
چکیده
(۶۵۴۹ مشاهده) |
متن کامل (PDF)
(۱۵۰۷۶ دریافت)
|
 |
Pedagogical Stylistics in Language Learning and Teaching Contexts: A Research Review |
ص. ۱۱۲-۸۵ |
![[English Abstract]](./templates/tmpl_yekta/images/en.gif) |
Fahimeh Hokmabadi ، Omid Mazandarani ، Behzad Ghonsooly ، Ghasem Barani  |
|
چکیده
(۶۵۶۵ مشاهده) |
متن کامل (PDF)
(۱۵۳۱۰ دریافت)
|
 |
Effectiveness of Phonological Intervention in Second/Foreign Language Reading: The Case of A Down Syndrome Girl |
ص. ۱۳۵-۱۱۳ |
![[English Abstract]](./templates/tmpl_yekta/images/en.gif) |
Zahra Naderifarjad ، Yousofi Nourodin  |
|
چکیده
(۶۱۲۱ مشاهده) |
متن کامل (PDF)
(۱۵۲۱۳ دریافت)
|
 |
A Comparative Study of the Impact of First Language Literacy on Acquisition of English Phrases among Illiterate, Low-Literate and Literate Adult Learners in Iran |
ص. ۱۶۵-۱۳۶ |
![[English Abstract]](./templates/tmpl_yekta/images/en.gif) |
Fateme Pirbeig  |
|
چکیده
(۶۰۵۰ مشاهده) |
متن کامل (PDF)
(۱۵۲۰۶ دریافت)
|