[
صفحه اصلی
]
[
Archive
]
[ English ]
بخشهای اصلی
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
هیات تحریریه
اهداف و زمینهها
اخبار نشریه
پایگاه های نمایه کننده
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
برای داوران
راهنمای داوران
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
بایگانی مقالات زیر چاپ
شناسنامه نشریه
صاحب امتیاز
دانشگاه خوارزمی
مدیر مسئول
Prof. F
azel Asadi Amjad
سردبیر
Dr.
Hossein Talebzadeh
جستجو در پایگاه
در مقالات نشریه
در مطالب پایگاه
جستجوی پیشرفته
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
دوره 25، شماره 2 - ( 6-1401 )
برگشت به فهرست نسخه ها
Translation of Culture-Specific Items: A Case Study of Les Miserables’ Persian Musical Performance
ص. 1-1
Aysa Arjmandpour
،
Hossein Bahri
چکیده
(4830 مشاهده)
Expectations, Satisfaction, and Long-term Impact: Evaluating the English Teacher Training Course at the Iran Language Institute
ص. 2-2
Askarpoor
،
Mansoor Ganji
،
Ali Beikian
چکیده
(4801 مشاهده)
An Investigation into the Interplay between EFL Teachers’ Ecological Agency and their Teaching Engagement: A Structural Equation Modeling
ص. 3-3
Masoumeh Ghamoushi
،
Zohre Mohamadi Zenouzagh
،
Mohammad Hashamdar
چکیده
(4842 مشاهده)
Pedagogical Stylistics in Language Learning and Teaching Contexts: A Research Review
ص. 4-4
Fahimeh Hokmabadi
،
Omid Mazandarani
،
Behzad Ghonsooly
،
Ghasem Barani
چکیده
(4812 مشاهده)
Effectiveness of Phonological Intervention in second/foreign Language Reading: The Case of A Down Syndrome Girl
ص. 5-5
Zahra Naderifarjad
،
Yousofi Nourodin
چکیده
(4753 مشاهده)
A Comparative Study of the Impact of First Language Literacy on Acquisition of English Phrases among Illiterate, Low-Literate and Literate Adult Learners in Iran
ص. 6-6
چکیده
(4705 مشاهده)
برگشت به فهرست نسخه ها
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS
Persian site map -
English site map
- Created in 0.09 seconds with 42 queries by YEKTAWEB 4666