[
صفحه اصلی
]
[
Archive
]
[ English ]
بخشهای اصلی
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
هیات تحریریه
اهداف و زمینهها
اخبار نشریه
پایگاه های نمایه کننده
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
نمایه نویسندگان
نمایه واژه های کلیدی
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
برای داوران
راهنمای داوران
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
بایگانی مقالات زیر چاپ
شناسنامه نشریه
صاحب امتیاز
دانشگاه خوارزمی
مدیر مسئول
Prof. F
azel Asadi Amjad
سردبیر
Dr.
Hossein Talebzadeh
جستجو در پایگاه
در مقالات نشریه
در مطالب پایگاه
جستجوی پیشرفته
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
دوره 26، شماره 1 - ( 1-1402 )
برگشت به فهرست نسخه ها
Process types in Persian-speaking aphasic discourse: a systemic functional approach
ص. 19-1
Mehdi Bazyar
،
Hassan Ashayeri
،
Mohamad Parsa Azizi
چکیده
(11247 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(37024 دریافت)
Development and validation of a scale to probe into Iranian EFL teachers’ perception of problem-based learning: PBL Challenges in Focus
ص. 49-20
Seyed Javad Ghazi Mirsaeed
،
Homa Jafarpour Mamaghani
،
Zohreh Mohammadi
چکیده
(12251 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(37049 دریافت)
Lexical Chains of Sermons No. 87 and 191 of Nahj al-Balaghah and their role in understanding the theme
ص. 70-50
Somayyeh Modiri
،
Adnan Eshkevari
،
Isa Motaghizadeh
چکیده
(12397 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(37022 دریافت)
Assessing Cognitive Control in EFL Development: Online vs. In-Person Classes
ص. 101-71
Naser Rashidi
،
Mehrnoosh Dehbozorgi
چکیده
(12820 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(37038 دریافت)
The relationship between EFL students' anxiety coping strategies and their language learning anxiety as mediated by self-efficacy beliefs
ص. 124-102
Forough Rekabizadeh
،
Mavadat Saidi
چکیده
(2617 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(366 دریافت)
Mothers’ Presence Beside Their Children in EFL Classes: What Gains Does It Bring to Children?
ص. 149-125
Gholamhossein Shahini
،
Mohammad Hakani
چکیده
(12138 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(37037 دریافت)
The Effect of Content and Language Integrated Project (CLIP) Instruction through Co-Teaching on Electrical Engineering Students’ Vocabulary Knowledge for Professional Purposes
ص. 173-150
Kobra Tavassoli
،
Naime Khedri
،
Maryam Rahmatollahi
چکیده
(3052 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1774 دریافت)
Localizing an International English Teacher Training Course for Iranian Context
ص. 196-174
Ali Beikian
،
Mansoor Ganji
چکیده
(3539 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1713 دریافت)
A Correlational Study between Anxiety and Writing Performance: A Gender Study
ص. 216-197
Mohammad Reza Oroji
،
Houman Bijani
،
Saeid Moharrami Gheydari
،
Rouhollah Rajabi
،
Mahsa Sheikhi
چکیده
(2731 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1724 دریافت)
Cross-examining the Effects of Portfolio Assessment on Genre-based Writing: English as a Foreign Language Learner Engagement on Focus
ص. 239-216
Natasha Pourdana
،
Payam Nour
چکیده
(2372 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(390 دریافت)
Rhetoric and Ideology at Work in Political Discourse: Persuasion Strategies of the US. Democratic Party
ص. 258-240
Parvaneh Shayestefar
چکیده
(2251 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(350 دریافت)
Manipulative Strategies in Tennessee Williams’ The Night of Iguana: A Discursive Study
ص. 272-259
Pegah Ghanbari
،
Mohsen Hanif
چکیده
(1214 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(271 دریافت)
برگشت به فهرست نسخه ها
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS
Persian site map -
English site map
- Created in 0.11 seconds with 58 queries by YEKTAWEB 4718