[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
برای نویسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
بایگانی مقالات زیر چاپ::
::
شناسنامه نشریه
ju صاحب امتیاز
دانشگاه خوارزمی
ju مدیر مسئول
Prof. Fazel Asadi Amjad
ju سردبیر
Dr. Hossein Talebzadeh
..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
:: View This Issue in Alternative Language Export Journal XML Articles RSS دوره 26، شماره 2 - ( 6-1402 ) ::
برگشت به فهرست نسخه ها
XML Peer Corrective Feedback: Research Implications and Teachers’ Complications ص. 27-1
[English Abstract] Sajjad Sepehrinia ، Ali Arab Mofrad
چکیده (1937 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (506 دریافت)  
XML Iranian English Majors’ L2 Writing Self-efficacy: Exploring the Effects of Gender, Level of Education, and Teaching Experience ص. 47-28
[English Abstract] Mohsen Shirazizadeh ، Somayeh Fathali ، Mahshid Kkamareh
چکیده (3690 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (494 دریافت)  
XML Construct Validation of a Rating Scale through a Training Program: A Multifaceted Rasch Analysis in Speaking Assessment ص. 80-48
[English Abstract] Wander Lowie ، Houman Bijani ، Mohammad Reza Oroji ، Zeinab Khalafi ، Pouya Abbasi
چکیده (3048 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (412 دریافت)  
XML Iranian EFL teachers’ reflective practices and learners’ evaluation of teachers’ effectiveness: Exploring possible relationships ص. 102-81
[English Abstract] Sepideh Khalili ، Shahab Moradkhani
چکیده (2789 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (431 دریافت)  
XML The Relationship between Translators’ Education and the Use of Politeness in Translating Euphemistic Words ص. 121-103
[English Abstract] Sharareh Sadat Sarsarabi ، Zeynab Sazegar
چکیده (5939 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (7897 دریافت)  
XML The Effect of Mobile-Assisted Learning-Oriented Assessment on EFL Learners’ Writing Ability ص. 145-122
[English Abstract] Kobra Tavassoli ، Marjan Oskouiefar ، Masoumeh Ghamoushi
چکیده (3482 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (484 دریافت)  
XML The (In)visibility of Translators in the Translations of Teen and Young Adult Novels from English into Persian ص. 164-146
[English Abstract] Simin Karimi ، Hossein Bahri
چکیده (3482 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (471 دریافت)  
XML The Effect of Remodeling Various Structures on Improvement of the Knowledge of Grammar and Vocabulary of High School Students ص. 194-165
[English Abstract] Hamed Badpa ، Hooshang Yazdani
چکیده (714 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (204 دریافت)  
XML The Relationship Among Iranian EFL Teachers’ Spiritual Intelligence, Performance and Happiness: The Moderating Role of Psychological Well-being ص. 230-195
[English Abstract] Ghasem Barani ، Zari Sadat Seyyedrezaei ، Forough Aliabadi ، Mohsen Davarzani
چکیده (987 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (253 دریافت)  
XML The Effect of Watching English Cartoons on Adolescent Iranian EFL Learners’ Emotion Regulation and Self-Efficacy ص. 253-231
[English Abstract] Mohammad Shahin Taghaddomi ، Mahdi Madadkar Shandi
چکیده (2507 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (475 دریافت)  
XML Early Reading in EFL Contexts Deserves More Attention from ELT Community ص. 265-254
[English Abstract] Ahmadreza Eghtesadi Roudi
چکیده (1466 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (318 دریافت)  
XML The Comparative Effect of Immediate and Delayed Corrective Feedback on EFL Learners’ Speaking Anxiety and Fluency in Online Classes ص. 0-266
[English Abstract] Mona Akhtari ، Mahnaz Azad
چکیده (6345 مشاهده)      
برگشت به فهرست نسخه ها
Export as: HTML | XML | RSS
Iranian Journal of Applied Linguistics
Persian site map - English site map - Created in 0.1 seconds with 60 queries by YEKTAWEB 4722