[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
برای نویسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
بایگانی مقالات زیر چاپ::
::
شناسنامه نشریه
ju صاحب امتیاز
دانشگاه خوارزمی
ju مدیر مسئول
Prof. Fazel Asadi Amjad
ju سردبیر
Dr. Hossein Talebzadeh
..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
:: برترین‌های پایگاه ::
:: مقالات منتشر شده در نشریه با بیشترین تعداد دریافت فایل
Development and validation of a scale to probe into Iranian EFL teachers’ perception of problem-based learning: PBL Challenges in Focus (37123 دریافت)
Assessing Cognitive Control in EFL Development: Online vs. In-Person Classes (37102 دریافت)
Mothers’ Presence Beside Their Children in EFL Classes: What Gains Does It Bring to Children? (37093 دریافت)
Lexical Chains of Sermons No. 87 and 191 of Nahj al-Balaghah and their role in understanding the theme (37075 دریافت)
Process types in Persian-speaking aphasic discourse: a systemic functional approach (37074 دریافت)
Pedagogical Stylistics in Language Learning and Teaching Contexts: A Research Review (15672 دریافت)
Expectations, Satisfaction, and Long-term Impact: Evaluating the English Teacher Training Course at the Iran Language Institute (15445 دریافت)
Effectiveness of Phonological Intervention in Second/Foreign Language Reading: The Case of A Down Syndrome Girl (15418 دریافت)
A Comparative Study of the Impact of First Language Literacy on Acquisition of English Phrases among Illiterate, Low-Literate and Literate Adult Learners in Iran (15402 دریافت)
Translation of Culture-Specific Items: A Case Study of Les Miserables’ Persian Musical Performance (15341 دریافت)
An Investigation into the Interplay between EFL Teachers’ Ecological Agency and their Teaching Engagement: A Structural Equation Modeling (15302 دریافت)
پرسشنامه عقاید مربوط به یادگیری زبان: اعتبار عاملی، تحصیلات رسمی و پیشرفت تحصیلی دانشجویان زبان انگیسی (9594 دریافت)
The Place of Postmethod Pedagogy in Teacher Education Programs in EFL Language Centers of Iran (9301 دریافت)
بررسی سیاق کلام مقالات تحقیقاتی در سه رشته انگلیسی با اهداف ویژه ، روانشناسی زبان و جامعه شناسی زبان (9097 دریافت)
بررسی گفتمان کلاس: مطالعه موردی کلاس تدریس انگلیسی به عنوان زبان خارجی در ایران هنگام استفاده از روش ارتباطی (8499 دریافت)
The Relationship between Translators’ Education and the Use of Politeness in Translating Euphemistic Words (7781 دریافت)
The Comparative Effect of Immediate and Delayed Corrective Feedback on EFL Learners’ Speaking Anxiety and Fluency in Online Classes (7740 دریافت)
L2 Teachers’ Explicit and Implicit Corrective Feedback and Its Linguistic Focus (7608 دریافت)
بررسی رابطه بین تفکر انتقادی و هوش هیجانی دانشجویان زبان انگلیسی (7222 دریافت)
Teachers’ teaching styles, sense of efficacy and reflectivity as correlates of students’ achievement outcomes (6943 دریافت)
تجزیه و تحلیل انتقادی سخنرانی های انتخاباتی نامزدهای دموکرات ریاست جمهوری آمریکا در سال 2008 با توجه به نژاد و جنسیت آنها (6918 دریافت)
The Vocabulary Profile of Iranian English Teaching School books (6740 دریافت)
تحلیل ژانر محور بخش پیشنهادات برای پژوهش های بیشتر در پایان نامه های رشته زبانشناسی کاربردی در ایران (6656 دریافت)
Effects of Structured Input and Meaningful Output on EFL Learners' Acquisition of Nominal Clauses (6452 دریافت)
External Factors Affecting Second Language Motivation: The Role of Teacher Burnout and Family Influence (6276 دریافت)
Author-assigned Keywords in Research Articles: Where Do They Come from (6258 دریافت)
بررسی عوامل کاهنده انگیزه در یادگیری زبان دوم (6191 دریافت)
Gender Representation in Interchange (Third Edition) Series: A Social Semiotics Analysis (6148 دریافت)
The Effect of Self-assessment on EFL Learners’ Goal Orientation (6078 دریافت)
مقایسه نظری و عملی دو نظریه کلاسیک سنجش و سوال-پاسخ (6063 دریافت)
کارآمدی معلم، تحلیل رفتگی شغلی، سبک تدریس، و هوش هیجانی: روابط و تفاوتهای موجود (6044 دریافت)
تاثیر روش تدریس آموزش محور بر تولید کاربردشناختی، آگاهی فراکاربردشناختی، و خودسنجی کاربردشناختی فراگیران زبان انگلیسی (6038 دریافت)
بررسی مقابله ای عناصر احتیاط در سر مقاله های روزنامه های فارسی و انگلیسی (6005 دریافت)
The Significance of Multimodality/Multiliteracies in Iranian EFL Learners’ Meaning- Making Process (5982 دریافت)
بررسی و مقایسه تاثیر خود آزمایی و همتا آزمایی بر نوشتار و دقت سنجش (5890 دریافت)
The Impact of Interactive Output Tasks on Developing Vocabulary Knowledge of Iranian EFL Learners (5879 دریافت)
L2 Learners’ Enhanced Pragmatic Comprehension of Implicatures via Computer-Mediated Communication and Social Media Networks (5831 دریافت)
A Genre Analysis of the Introduction Section of Applied Linguistics and Chemistry Research Articles (5654 دریافت)
The effects of the violation of local independence assumption on the person measures under the Rasch model (5648 دریافت)
Vodcast: A Breakthrough in Developing Incidental Vocabulary Learning (5586 دریافت)
تاثیر نقشه مفهومی بر روانی گفتاردانشجویان انگلیسی (5519 دریافت)
تاثیر ارتباط همزمان ارتباط بوسیله رایانه بر توانش گفتاری زبان آموزان ایرانی (5490 دریافت)
Analysis of Images in Iranian High School EFL Course Books (5483 دریافت)
A Critical Look into Iranian EFL University Students’ Critical Thinking and Argumentative Writing (5378 دریافت)
دامنۀ واژگان، عمق دانش واژگان و دانش نحو: کدام یک عملکرد در خواندن زبان انگلیسی را به شکل قوی تری پیش بینی می کند؟ (5374 دریافت)
استعاره ها و تصاویر ذهنی فراگیرندگان زبان انگلیسی در رابطه با یادگیری دستور زبان (5344 دریافت)
انتخاب آزادانه: استفاده از "مهارت های ارتباطی" در کلاس های آموزش زبان انگلیسی در ایران (5073 دریافت)
بررسی ارتباط فراگیری زبان دوم و هوش هیجانی با تکیه بر توانش کاربرد شناسی زبان بینابین (5070 دریافت)
از بین بردن فسیل شدگی زبانی توسط بازخورد اصلاحی: آیا این امکان پذیر است؟ (5057 دریافت)
تأثیر جنسیّت و تیپ شخصیّتی بر کارآیی آموزشی و تمایل به فعالیّت‌های آموزشی دبیران زبان انگلیسی ایران (5025 دریافت)
جمع کل آمار: 980658

Iranian Journal of Applied Linguistics
Persian site map - English site map - Created in 0.07 seconds with 19 queries by YEKTAWEB 4718