 |
مقالات منتشر شده در نشریه با بیشترین تعداد مشاهده |
 |
The Prestigious World University on its Homepage: The Promotional Academic Genre of Overview (34513 مشاهده) |
 |
Gender Representation in Interchange (Third Edition) Series: A Social Semiotics Analysis (27228 مشاهده) |
 |
رشد نسبی کمیت و کیفیت دانش لغوی و لغات علمی دانشجویان غیر زبان انگلیسی (23862 مشاهده) |
 |
Nominalization in the Research Article Discussion Sections of Local and International Journals of Applied Linguistics (21752 مشاهده) |
 |
بررسی ارتباط فراگیری زبان دوم و هوش هیجانی با تکیه بر توانش کاربرد شناسی زبان بینابین (17047 مشاهده) |
 |
دامنۀ واژگان، عمق دانش واژگان و دانش نحو: کدام یک عملکرد در خواندن زبان انگلیسی را به شکل قوی تری پیش بینی می کند؟ (16407 مشاهده) |
 |
باورهای معلمان زبان انگلیسی در مورد کارآمدی خود: تاثیرات جنسیت، تجربه و پیشینه تحصیلی (16265 مشاهده) |
 |
مقایسه نظری و عملی دو نظریه کلاسیک سنجش و سوال-پاسخ (16204 مشاهده) |
 |
تاثیر روش تدریس پردازشی و روش تدریس برون داد- محور بر توانایی تفسیر و تولید ساختار سببی در زبان انگلیسی (15869 مشاهده) |
 |
Teachers’ teaching styles, sense of efficacy and reflectivity as correlates of students’ achievement outcomes (15849 مشاهده) |
 |
بررسی رابطه بین تفکر انتقادی و هوش هیجانی دانشجویان زبان انگلیسی (15771 مشاهده) |
 |
تجزیه و تحلیل گفتمانی و صوری نامه های الکترونیکی: بررسی مقابله ای این سیاق کلام (15701 مشاهده) |
 |
تاثیر استفاده از فعالیت های آموزشی و روش تدریس ارائه، تمرین و تولید بر یادگیــــــری لغات در بین زبان آموزان زبان انگلیسی (15623 مشاهده) |
 |
تدریس فرمهای تعدیل کننده درخواست در زبان دوم: بررسی میزان تأثیر فعالیت های ورود محور و تولید محور (15544 مشاهده) |
 |
بررسی سیاق کلام مقالات تحقیقاتی در سه رشته انگلیسی با اهداف ویژه ، روانشناسی زبان و جامعه شناسی زبان (15464 مشاهده) |
 |
پرسشنامه عقاید مربوط به یادگیری زبان: اعتبار عاملی، تحصیلات رسمی و پیشرفت تحصیلی دانشجویان زبان انگیسی (15306 مشاهده) |
 |
بررسی تاثیرعامل شخصیتی برونگرایی /درونگرایی بر کاربرد توانش راهبردی درارتباط ارجاعی نوشتاری یادگیرندگان زبان انگلیسی (15236 مشاهده) |
 |
استفاده از روش تدریس ارتباطی برای افزایش یادگیری کلی زبان آموزان (15125 مشاهده) |
 |
تحلیل ژانر محور بخش پیشنهادات برای پژوهش های بیشتر در پایان نامه های رشته زبانشناسی کاربردی در ایران (14997 مشاهده) |
 |
استعاره ها و تصاویر ذهنی فراگیرندگان زبان انگلیسی در رابطه با یادگیری دستور زبان (14928 مشاهده) |
 |
تأثیر جنسیّت و تیپ شخصیّتی بر کارآیی آموزشی و تمایل به فعالیّتهای آموزشی دبیران زبان انگلیسی ایران (14861 مشاهده) |
 |
بررسی و مقایسه تاثیر خود آزمایی و همتا آزمایی بر نوشتار و دقت سنجش (14833 مشاهده) |
 |
L2 Teachers’ Explicit and Implicit Corrective Feedback and Its Linguistic Focus (14505 مشاهده) |
 |
بررسی عوامل کاهنده انگیزه در یادگیری زبان دوم (14473 مشاهده) |
 |
Group Dynamic Assessment in an EFL Classroom: Do Secondary Interactants Benefit
(14377 مشاهده) |
 |
بررسی مقابله ای عناصر احتیاط در سر مقاله های روزنامه های فارسی و انگلیسی (14357 مشاهده) |
 |
تاثیر نقشه مفهومی بر روانی گفتاردانشجویان انگلیسی (14280 مشاهده) |
 |
The Place of Postmethod Pedagogy in Teacher Education Programs in EFL Language Centers of Iran (14225 مشاهده) |
 |
تاثیر روش تدریس آموزش محور بر تولید کاربردشناختی، آگاهی فراکاربردشناختی، و خودسنجی کاربردشناختی فراگیران زبان انگلیسی (13982 مشاهده) |
 |
بررسی گفتمان کلاس: مطالعه موردی کلاس تدریس انگلیسی به عنوان زبان خارجی در ایران هنگام استفاده از روش ارتباطی (13805 مشاهده) |
 |
مقایسه پایایی خود ارزیابی و ارزیابی هم نوعان در طول زمان (13775 مشاهده) |
 |
کارآمدی معلم، تحلیل رفتگی شغلی، سبک تدریس، و هوش هیجانی: روابط و تفاوتهای موجود (13643 مشاهده) |
 |
The effects of the violation of local independence assumption on the person measures under the Rasch model (13536 مشاهده) |
 |
External Factors Affecting Second Language Motivation: The Role of Teacher Burnout and Family Influence (13479 مشاهده) |
 |
از بین بردن فسیل شدگی زبانی توسط بازخورد اصلاحی: آیا این امکان پذیر است؟ (13242 مشاهده) |
 |
بررسی تاثیر جنسیت براستفاده از مغلطه های بی قاعده بحث و استدلال در نوشته های استدلالی انگلیسی زبان آموزان ایرانی در سطح پیشرفته توانایی زبان انگلیسی (12860 مشاهده) |
 |
بررسی چگونگی یادگیری الگوهای مختلف همنشینی واژگان توسط زبان آموزان ایرانی (12598 مشاهده) |
 |
L2 Learners’ Enhanced Pragmatic Comprehension of Implicatures via Computer-Mediated Communication and Social Media Networks (12583 مشاهده) |
 |
The Effect of Isolated vs. Combined Processing Instruction and Output-Based Instruction on the Learning of English Passives (12161 مشاهده) |
 |
The Assessment of Pragmatic Knowledge in the Online General IELTS-Practice Resources: A Corpus Analysis of Writing Tasks (11817 مشاهده) |
 |
Assessing Cognitive Control in EFL Development: Online vs. In-Person Classes (11734 مشاهده) |
 |
تأثیر روشهای آموزشی متفاوت برروی فراگیری مهارتهای ادب در زبان انگلیسی (11607 مشاهده) |
 |
A Young EFL Learner’s Lexical Development through Different Input and Output Frequency Patterns (11477 مشاهده) |
 |
سنجش درک مطلب: اعتبار قضاوتی آزمون کلوز (11452 مشاهده) |
 |
Lexical Chains of Sermons No. 87 and 191 of Nahj al-Balaghah
and their role in understanding the theme (11372 مشاهده) |
 |
The Vocabulary Profile of Iranian English Teaching School books (11305 مشاهده) |
 |
قابلیت تدریس حساسیت میان فرهنگی از دیدگاه قومیت محوری در مقابل تعادلگرایی قومی: مطالعه ای در ایران (11288 مشاهده) |
 |
Development and validation of a scale to probe into Iranian EFL teachers’ perception of problem-based learning:
PBL Challenges in Focus (11285 مشاهده) |
 |
فعالیت آموزشی به عنوان طرح عملیاتی و فعالیت آموزشی به عنوان فرآیند اجرا: بازنگری در نقش معلم در اجرای فعالیت های آموزشی (11254 مشاهده) |
 |
تمرکز بر فرم بر اساس هوش چندگانه و کاربرد صحیح گرامر (11250 مشاهده) |
 |
جمع کل آمار: 1873535 |